- Waardering
- 4.424
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben er nooit voor naar de dokter geweest, maar heb echt ontzettend lange tijd met een zere teen gelopen..vooral met buigen. Gelukkig is dat nu wel weer over..
Ach, gelukkig ben ik er alweer vanaf, maar fijn was anders. Heb er overigens gewoon mee door getraind en ondanks dat we toen geen gerichte kuitenapparatuur hadden heb ik elke keer weer die toepresses gedaanDat is behoorlijk zuur dat je je tenen hebt gebroken. En helemaal als je denkt dat het door die calf raises komt![]()

t*ring..dat wil je helemaal niet mee maken volgens mij!Heb een keer leg press in de hoge stand gezet toch 1m van af de grond, Tilde er een ijzeren schijf af gleed uit mijn handen om mijn kleine teen.... 25kg schijf
2 maanden pijn, Kan dus goed zijn dat jij ook je teen had gebroken

Thanks Massive, zelf ben ik wat minder tevreden, maar dat houdt ons bezig!Goede shape man, wou dat ik er ook zo droog bijstond. yes srs =$

Thanks!zelf kies ik ervoor (na wat tips) om de bar niet helemaal tot op de borst te laten zakken en ellebogen iets meer naar buiten te draaien
Maar 1 week 1 van cycle 1 gaan de gewichten waarschijnlijk nog best makkelijk..heb ik dan een te laag gewicht gekozen?Nee de 5+ is minimaal 5. Als je bijvoorbeeld boring but big erachteraan doet raad Wendler aan om alleen die 5 te doen. Als je gewoon Wendler volgt voor kacht zegt ie iets in de trand van "doing the prescribed reps will get you progress, but any rep after will build more strength, muscle and character".
Thanks!
Maar 1 week 1 van cycle 1 gaan de gewichten waarschijnlijk nog best makkelijk..heb ik dan een te laag gewicht gekozen?
Thanks Rob! Precies wat ik zocht!

Haha, is goed hoor Rob..15 februari in Best/Eindhoven

Klopt! En de set erna is een jokerset (+5%)5je is altijd rep out super lekker schema Marvin heb het ook tijd gedaan heerlijk
Prima was het wel, maar nog niet heel zwaar
Ik ben gewoon best wel gewend te pompen in of aan het eind van een training...ik hoop gewoon dat in de loop van de weken de repouts echt goed zwaar worden en ik heb natuurlijk de andere trainingen nog niet gedaan.Misschien dat je het niet bevredigend vind omdat je (naar mij idee) weinig oefeningen hebt waar je redelijk wat gewocht kan verplaatsen, dus kan je ook niet echt kapot gaan?