XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Iets hoger vetpercentage als normaal of niet bro?

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.142
Iets hoger vetpercentage als normaal of niet bro?
Jup..geen idee hoe hoog, maar weeg ook 3kg meer dan voordat ik naar Thailand ging.

En mijn buik heeft een gave daar alle onnodige reserves op te slaan ;) De strepen lopen namelijk nog wel over mijn borst als ik flex..

Laatst bewerkt:
Hier nog twee foto's van gisteren. Was te shakie om mijn telefoon stil te houden, dus let niet op de wazigheid!

IMG_20140111_105957.jpg

IMG_20140111_110439.jpg
Haha herkenbaar
Maar zit er goed uit! Beter als de skinny sixpacks als jongens van mijn leefdtijd hebben haha

• #10.145
:rolleyes:
Haha herkenbaar
Maar zit er goed uit! Beter als de skinny sixpacks als jongens van mijn leefdtijd hebben haha
Thanks Kim!:D:D

Zo..mijn wekelijkse eenmalige bewuste cardio zit er weer op! 45 minuten snelwandelen:D
Eigenlijk was het ook wel een beetje 'strafcardio' want kon het gisteren niet laten overdag een zakje snoep te scheppen, na het eten aan de sorbetijs en s'avonds nog aan de popcorn te gaan:eating:

Vandaag staat patat met snacks op het menu, dus de rest van de dag wat rustiger aan ;)

Hier de planning!

Voeding zondag 12-01-2014:
7:00 1 kop groene thee
9:00 1 kop groene thee
10:00 15g BCAA + 250mg caffeine
12:00 150g kipfilet + 40g whey + visolie + vit D
14:00 100g kipfilet + 40g casseine + 100g bevroren aardbeien (proteinefluff)
18:00 Patat, snacks en bijbehorende 'ellende' "All I can eat" :eating:

Exclusief patat/snacks: ~750kcals, E/K/V: 135g (72%) / 10g (5%) / 20g (23%)

..daar komt dus nog zeker 1500kcals bij ;)

skatermarvin is aan junken :0 geniet er van!

foto's zien er goed uit! Procentje 9 max10?

Goede foto's Marvin! Je staat er goed droog bij.

Brute fysiek gast!

jelly op dat fysiek! nog iets meer massa erop en voila!

Dat shaken is INdd nadeel van clen :D

Jup..geen idee hoe hoog, maar weeg ook 3kg meer dan voordat ik naar Thailand ging.

En mijn buik heeft een gave daar alle onnodige reserves op te slaan ;) De strepen lopen namelijk nog wel over mijn borst als ik flex..

Om hier ff op terug te komen.. De 3kg extra waren het wel waard toch, Thailand bezoek je niet zovaak!?:)

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

Had ik laatst toen ik op me werk een nieuwe internetkabel moest maken, kreeg het niet geregeld:o

Vind gewoon netjes uitzien Marvin, maar ja stukje minder droog...
Zou gewoon van profiteren en je zeilen zetten op wat extra massa pakken komende maanden.
Dan gewoon summertime shreddtime ;) beachboystyleallovertheplace.gif

Dan kun je het denk ik een beetje vergelijken met plat bankdrukken en schuin bankdrukken. Met de platte bankdruk pak je de gehele borst maar de schuine legt er nog extra de nadruk op..

Mwoa niet helemaal. :P Doe maar eens een seated calf raise en voel je kuiten, dan merk je dat de buitenkant (de gastrocnemius) zacht is terwijl je toch flink wat kracht zet. Een pec. major en minor zijn zowel geactiveerd in schuine en platte stand. Daarnaast hebben ze een compleet andere functie dan bij de kuitspieren welke nagenoeg gelijk zijn. :)

En Marv het komt er op neer dat wanneer je er voor kiest één oefening voor je calves te doen, je het meeste baat hebt bij oefening met gestrekte benen. Deze pakt namelijk beide kuitspieren!

toe press in leg press ( burn!)

• #10.155
skatermarvin is aan junken :0 geniet er van!

foto's zien er goed uit! Procentje 9 max10?
geen idee wat mijn bf is. Zit liever iets lager, maar even geen zin om te cutten. Maar het hoeft ook niet veel meer op te lopen imo

Goede foto's Marvin! Je staat er goed droog bij.
Thanks man
Thanks
jelly op dat fysiek! nog iets meer massa erop en voila!
Tja..iets meer massa is inderdaad het doel..kilootje of 5vvm en dan ben ik weer (tijdelijk) tevreden

Om hier ff op terug te komen.. De 3kg extra waren het wel waard toch, Thailand bezoek je niet zovaak!?:)

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

Had ik laatst toen ik op me werk een nieuwe internetkabel moest maken, kreeg het niet geregeld:o
Die 3 kilo was het meer dan waard! echt een fantastisch land!

Vind gewoon netjes uitzien Marvin, maar ja stukje minder droog...
Zou gewoon van profiteren en je zeilen zetten op wat extra massa pakken komende maanden.
Dan gewoon summertime shreddtime ;) beachboystyleallovertheplace.gif
Ik weet niet of ik veel massa ga pakken, maar wil in ieder geval wat kracht terug pakken en ben wat soepeler met mijn voeding zoals vandaag en gisteren, maar doordeweeks blijft gewoon standaard kip, rijst, spinazie, havermout, whey etc.

Mwoa niet helemaal. :P Doe maar eens een seated calf raise en voel je kuiten, dan merk je dat de buitenkant (de gastrocnemius) zacht is terwijl je toch flink wat kracht zet. Een pec. major en minor zijn zowel geactiveerd in schuine en platte stand. Daarnaast hebben ze een compleet andere functie dan bij de kuitspieren welke nagenoeg gelijk zijn. :)

En Marv het komt er op neer dat wanneer je er voor kiest één oefening voor je calves te doen, je het meeste baat hebt bij oefening met gestrekte benen. Deze pakt namelijk beide kuitspieren!
Ok, doe ik ze toch maar allebei, moet toch aan die dwergkuiten werken.
toe press in leg press ( burn!)
Onze legpress leent zich daar niet zo goed voor. Zit een opstaand randje aan de onderkant waarop dan de muis van je voet of tenen op moeten..niet echt comfi en beetje pijnlijk helaas..

Foto's zien er nog steeds goed uit man! Die 3kg kun je weer omzetten in spier :D

• #10.157
Niet zo piepen Marvin, zo doe ik ook mijn calf presses. Gewoon even goed zoeken naar hoe je je voeten op dat randje moet zetten!

• #10.160
Inderdaad..

3 borden patat + 2 snacks and counting..:eating:

Gainzzz
Niet zo piepen Marvin, zo doe ik ook mijn calf presses. Gewoon even goed zoeken naar hoe je je voeten op dat randje moet zetten!
Zo deed ik ze ook weleens wat er volgens mij in resulteerde dat ik een jaar met een gebroken teen heb gelopen

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

Buuuh...misselijk! Nu weet ik weer waarom ik niet zo vaak junk-food eet. :eek:

Terug
Naar boven