Wendler cycle 1, week 1: DL
Succes met je nieuwe schema iig
Thanks Pleister!
Deze informatie zocht ik, bedankt!
Ik lees overal wat anders, geen idee wat nog waar is
---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------
Dat klinkt lekker! Moet ook is zoiets gaan proberen!
Die turkse aardappel schotel is echt een aanrader! Wat betreft de creatine is daar inderdaad zoveel over geschreven dat je inderdaad door de bomen het bos niet meer ziet..
Dat is ook de reden waarom ik het zo heb neergezet Marvin en Kim!
Jullie zijn namelijk niet de enige die dit lezen, maar er zijn ook een hoop beginners die hier mee lezen! Volgens mij heeft deze log 200 ton aan views
Enne Mc die suikers bij opname maken ook geen drol uit: geladen is geladen.
Als je dat niet vertrouwt neem je het na een maaltijd in.
Over de inname van creatine is ook veel geschreven, maar vooralsnog lees ik vaak dat het niet uit maakt wanneer. Maar om aan de veilige kant te gaan zitten gooi ik het na de 'laadfase' wel door mijn pre of post workout
Can confirm
Haha..top dat je meeleest!
Be patient, Wendler wordt nog een flinke uitdaging!
Ik heb gedeld hoor

Vanmiddag wordt denk al pittiger! Een rep out op de MP en bench zijn vaak op = op, maar squats en deads kan je IMO net iets meer op doodgaan.
Verder heb ik ook mijn 1RM voor deads wat hoger ingezet dan de MP, dus wordt hopelijk vanavond al knallen!
Precies, het zware komt nog. Ik vond het niet zo fijn (heb een te groot ego wat ik niet te lang aan de kant kan zetten). Maar ik heb ook vaker creatine genomen en soms geladen 5daags en soms gewoon niet. Maar ach ik laadt voortaan gewoon aangezien het toch niet kwaad kan en ik voor me gevoel dan eerder ben geladen. En mooie training bro, succes met de andere!
Thanks voor je ervaring..ik ga ook gewoon door met laden en heb geduld wat betreft Wendler!
Ik doelde niet per se op de laadfase. Ik was/ben onder de indruk dat creatine beter wordt opgenomen door insuline. Correct me if I am wrong (hoop stiekem op een argument).
Of een mooi (recent) artikel..
Ben het onderzoek kwijt, maar dacht gelezen te hebben dat het idd zo was, maar dat dit pas effect had bij 500gram suiker.
Ik ben niet van plan 500g suiker te nemen

haha
Vandaag dus dag 2 van mijn eerste week Wendler (Cycle 1)
Dag 2: Deadlift (Wendler) + Back:
Deadlift:
65kg: 5
82.5kg: 5
97.5kg: 3
107.5kg: 5
122.5kg: 5
140kg: 5+
147.5kg (+5%): 5?
Chinup:4x8-12
Dumbel row:4x12-15
Reverse grip pulldown:4x8-12
Barbel shrugs:4x8-12
Side ab-work:
Voeding, woensdag 15-01-2014:
9:00 1L groene thee
11:00 120g havermout + 30g whey + 30g rozijnen + multivit + vit D
12:30 250g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie
15:00 250g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie + appel
15:30 1 scoop assault (
ben benieuwd! De geur was in ieder geval mierezoet en daar hou ik wel van..
) + 8g creatine
Post-workout: 40g dextro + 30g whey + g creatine + banaan
18:00 Bietenstamppot + 150g runderburger + 20g casseine
~2950kcals, E/K/V = 195g (27%) / 385g (52%) / 70g (21%)