AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.241
Flinke repout, wat is precies de bedoelig van die set na de repout?
Dat is een jokerset..geen idee waarvoor het precies is..ben nog aan het lezen over Wendler
Ik doe ook straps aan op m'n repout bij de deadlift. kheb maar een goedkope barbell en heb hier niet zo'n goede grip op. Zodat ik zeker niet fail op de grip.. :D
Zo is het maar net!
Goed fysiek man, jelly! Zolang je grip hebt, op welke manier dan ook, is het goed :D
Thanks man!

Nette post workout pics weer man!

Goede deadlifts inderdaad en maakt niet echt uit dat je straps gebruikt als je deadlift om je rug te sterken.. ;) Je bent inderdaad wel een natte dweil met die chin ups :o
Sorry wat betreft de chins:sad:
ziet er goed uit kerel zowel de trainingen als je fysiek!

Chins had wel wel verwacht met 15kg er bij aan hoor!
Toen ik chins in Myo's deed kon ik ze wel met 15kg erbij..misschien moet ik dat gewoon overwegen. Op volume trekt het bij mij nergens op..
Ik blijf je fysiek top vinden!
Thanks Kim!:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
HnngHnng
Gewoon compliment hoor, kunnen jongens van mijn leefdtijd een voorbeeld aannemen. Die zijn helemaal blij met hun skinny abs
:thumbs:
Ben ik zelf ook geweest op 16-jarige leeftijd ;)
Ik niet..ik was een skinny fat boy:sad:
Vind je hem niet te dik dan?

Als ik skater was zou ik gaan cutten

:trollfacex:
:mad:
nog steeds hoor....

Grapje XD
Hahaha:trollface:
Wel grappig dat ze er allemaal zo 'stoer' meedoen, terwijl ik sterker als hun ben dan haha.
Je bent inderdaad sterk! Net even in je log gekeken...that squats!:eek:

ik had ook abs op mijn 16de... jammer dat ik alleen 65kg woog :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:heart:
Ik vind het nog wel meevallen, 100% droog hoeft ook weer niet vind dat niet altijd mooi.
Ik vind superdroog wel gaaf, maar all year round op 5% zou ik me fysiek klote voelen..

helaas..

:D
;)
Je staat nog goed droog man, verder prima training:D
Thanks man!:D:D

---------- Toegevoegd om 10:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:33 ----------

Vanochtend weer naar mijn werk gefietst! Klein beetje regen op mijn kop gehad, maar het viel mee..hopelijk valt het vanmiddag ook mee!

Helaas begint mijn overbelaste kniepijn weer terug te komen:sad: Ik kijk het nog even aan, maar het moet niet erger worden! Low carb, low kcals vandaag

Voeding, donderdag 16-01-2014:
6:30 4g BCAA + 8g creatine + 250mg caffeine
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + 8g creatine + 75g notenmix + visolie + vit D
12:30 150g kipfilet + 75g spinazie
15:00 150g kipfilet + 75g spinazie
18:00 75g ongekookte pasta + 175g kipfilet + pesto + 200g courgette + pijnboompitten + 30g casseine + 4g creatine + 100g bevroren aardbeien (proteine fluff)

~2005kcals, E/K/V = 200g (39%) / 80g (15%) / 100g (46%)

Wow dat is inderdaad low carb low cals man! Dat is voor mij een cut van >30% :sad:

Ziet er wel lekker uit :)

Als je wilt heb ik nog wat informatie van GetXXL over creatine.. Ik kon het niet laten.. Het onderzoek waar Robke het over had werd ook aangehaald over post workout inname.

• #10.244
Wow dat is inderdaad low carb low cals man! Dat is voor mij een cut van >30% :sad:

Ziet er wel lekker uit :)

Als je wilt heb ik nog wat informatie van GetXXL over creatine.. Ik kon het niet laten.. Het onderzoek waar Robke het over had werd ook aangehaald over post workout inname.
2000kcals is bij mij ook 25-30% onder onderhoud. Maar heb ook niet veel nodig op een rustdag..:D

+1

Wat ik gister al aanhaalde, het enige waar je voor moet zorgen bij creatine:
M.A.S.S. zei:
a supplementation schema should focus on: 1) saturating the muscle tissue with creatine as fast as possible, 2) maintaining the saturated level of creatine in the muscle tissue.

Over de beste manier van laden:
M.A.S.S. zei:
it probably does not take that much to saturate it. However, a single dose of creatine will not elevate the plasma concentration for the entire day, so multiple doses are required, spread throughout the day. The traditional loading schema of 15-20 gr per day, as also applied in literature, seems adequate in achieving this, spreading it out over 3-4 dosages a day. Saturation is achieved after only a couple of days, after which a maintenance dose can be used.

Hoeveelheid inname per dag:
M.A.S.S. zei:
Finally, creatine is dirt-cheap and most distributors supply it with a scoop of 5 gr. This leads me to the recommendation of just maintaining on 5 gr per day, instead of some more ‘difficult’ number such as 3 or 4 gr (which could be perfectly fine as well).

Timing:
M.A.S.S. zei:
Now, one question remains: does timing matter? Considering there is a saturation limit, and my recommendation of the maintenance dose is on the extremely safe side of being sufficient, the answer is: no.

Onderzoek waar Robke waarschijnlijk naar verwees + kritische noot:
M.A.S.S. zei:
The outcome was statistically significant between both groups, and the winner was: post workout. Now, I would like to note that there obviously is a difference going on there. However, I wonder if the same result would be observed if both groups applied a loading phase. It might have been that the post workout group reached saturation faster than the pre workout group, and thus reaped the benefits of it earlier. Nevertheless, this makes a case for taking your creatine after your workout (if compliance does not suffer from it!). For me personally, I simply take it in the morning ( or afternoon actually, as I usually don’t wake up in the morning ;-) ) as I’m sure I won’t forget it then.

Cliffs:
- paar dagen laden met 20 gr per dag verspreid over 4 innames per dag
- onderhouden met 5 gr is meer dan genoeg
- innemen wanneer je zelf wilt, tenzij je creatine alleen inneemt op trainingsdagen, kies er dan voor om het post workout te doen.

Bron van Muscle and Sport Science

• #10.246

Timing:

Cliffs:
- innemen wanneer je zelf wilt, tenzij je creatine alleen inneemt op trainingsdagen, kies er dan voor om het post workout te doen.

• Like
Waarderingen: FTIO
dikz*k.

maxresdefault.jpg

1388179229948.gif

:roflol:

Marv begint met Wendler en creatine en gelijk zijn hele log vol gespamd :p

Ivm met joker sets:

Na de laatste set verhoog je met 5 of 10% inderdaad. Maar als je je reps haalt, moet je wel blijven
verhogen natuurlijk. Dus in de 5/5/5 week, na je repout +5% ga voor 5 reps. Haal je die verhoog je
nogmaals met 5 of 10%. Net zolang tot je je reps niet meer haalt. In de 3/3/3 week ga je dan voor 3 reps
en in de 5/3/1 week ga je dan voor singles

Als je wilt, kan ik je wel even het boek 'uitlenen'

Laatst bewerkt:

Ivm met joker sets:

Na de laatste set verhoog je met 5 of 10% inderdaad. Maar als je je reps haalt, moet je wel blijven
verhogen natuurlijk. Dus in de 5/5/5 week, na je repout +5% ga voor 5 reps. Haal je die verhoog je
nogmaals met 5 of 10%. Net zolang tot je je reps niet meer haalt. In de 3/3/3 week ga je dan voor 3 reps

Wat betreft die jokersets he, dit volg je dus een hele cycle (behalve deload)? Lijkt me echt ontzettend zwaar.

Wat betreft die jokersets he, dit volg je dus een hele cycle (behalve deload)? Lijkt me echt ontzettend zwaar.

Dat is dan ook de bedoeling ;) Beetje karakter kweken en wat kracht opbouwen ;)

En ivm die deload... zolang je je niet ran down voelt en je je reps nog haalt, is het niet nodig om telkens
te deloaden. Zeker niet in het begin omdat je dan nog met relatief lichte gewicht aan de slag bent

Lees:

[Link niet meer beschikbaar]

En ivm die deload... zolang je je niet ran down voelt en je je reps nog haalt, is het niet nodig om telkens
te deloaden. Zeker niet in het begin omdat je dan nog met relatief lichte gewicht aan de slag bent

Lees:

Thanks, meteen even doorgelezen en zag daarna nog een stukje van Jim Wendler. Meteen nog een vraag beantwoord:D

Timing:

Cliffs:

Karma ;)

• Like
Waarderingen: FTIO
Had eerlijk gezegd nog niet gelezen over die joker sets. Deze ga ik na m'n deload volgende week er ook in steken!

Creatine moet je in de thee gooie lost goed op, niet dat het effect beter is

• #10.260

Ivm met joker sets:

Thanks voor de uitleg Rob! Hoop dat mijn calculator mijn jokersets ook goed heeft berekend!:D

Klopt..het is inderdaad even herpakken na de repout. Vooral de squats wordt moordend!

Lees:

Thanks wat betreft die deload! Vrees alleen dat mijn benen echt een deload nodig hebben en misschien moet ik zelfs die squat dag weer een stapje terug doen ivm mijn overbelaste knieen..anders gaat het nooit over vrees ik :(:(:sad:
Thanks, meteen even doorgelezen en zag daarna nog een stukje van Jim Wendler. Meteen nog een vraag beantwoord:D
Fijn dat er mensen met een hoop kennis wat dat betreft meelezen:D
Had eerlijk gezegd nog niet gelezen over die joker sets. Deze ga ik na m'n deload volgende week er ook in steken!
:thumbs:
Creatine moet je in de thee gooie lost goed op, niet dat het effect beter is
Haha..creatine kun je zowat overal doorheen gooien..

Shit..dan gooi ik het niet in de thee..

..thee = gay ..
Je kan toch ook gewoon het poeder in je mond doen en een glas water erna drinken, dat raadde iemand juist aan omdat je dan alles binnenkrijgt.
Heb ik vanmiddag ook gedaan:D:o

Terug
Naar boven