Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Dat is een jokerset..geen idee waarvoor het precies is..ben nog aan het lezen over WendlerFlinke repout, wat is precies de bedoelig van die set na de repout?
Zo is het maar net!Ik doe ook straps aan op m'n repout bij de deadlift. kheb maar een goedkope barbell en heb hier niet zo'n goede grip op. Zodat ik zeker niet fail op de grip..![]()
Thanks man!Goed fysiek man, jelly! Zolang je grip hebt, op welke manier dan ook, is het goed![]()
Sorry wat betreft de chinsNette post workout pics weer man!
Goede deadlifts inderdaad en maakt niet echt uit dat je straps gebruikt als je deadlift om je rug te sterken..Je bent inderdaad wel een natte dweil met die chin ups
![]()

Toen ik chins in Myo's deed kon ik ze wel met 15kg erbij..misschien moet ik dat gewoon overwegen. Op volume trekt het bij mij nergens op..ziet er goed uit kerel zowel de trainingen als je fysiek!
Chins had wel wel verwacht met 15kg er bij aan hoor!
Thanks Kim!

HnngHnng
Gewoon compliment hoor, kunnen jongens van mijn leefdtijd een voorbeeld aannemen. Die zijn helemaal blij met hun skinny abs
Ik niet..ik was een skinny fat boy

Vind je hem niet te dik dan?
Als ik skater was zou ik gaan cutten
![]()

Hahaha

Je bent inderdaad sterk! Net even in je log gekeken...that squats!Wel grappig dat ze er allemaal zo 'stoer' meedoen, terwijl ik sterker als hun ben dan haha.

ik had ook abs op mijn 16de... jammer dat ik alleen 65kg woog
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vind superdroog wel gaaf, maar all year round op 5% zou ik me fysiek klote voelen..Ik vind het nog wel meevallen, 100% droog hoeft ook weer niet vind dat niet altijd mooi.
helaas..

Thanks man!

---------- Toegevoegd om 10:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:33 ----------
Vanochtend weer naar mijn werk gefietst! Klein beetje regen op mijn kop gehad, maar het viel mee..hopelijk valt het vanmiddag ook mee!
Helaas begint mijn overbelaste kniepijn weer terug te komen
Ik kijk het nog even aan, maar het moet niet erger worden! Low carb, low kcals vandaagVoeding, donderdag 16-01-2014:
6:30 4g BCAA + 8g creatine + 250mg caffeine
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + 8g creatine + 75g notenmix + visolie + vit D
12:30 150g kipfilet + 75g spinazie
15:00 150g kipfilet + 75g spinazie
18:00 75g ongekookte pasta + 175g kipfilet + pesto + 200g courgette + pijnboompitten + 30g casseine + 4g creatine + 100g bevroren aardbeien (proteine fluff)
~2005kcals, E/K/V = 200g (39%) / 80g (15%) / 100g (46%)