Lenn
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 79
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm..voeg daar nog maar een broodje doner zonder saus aan toe..Yes! Richting de 3000 kcal! Voor mij alsnog 10% onder onderhoud, eet dit op rustdagen
Succes met je workout straks!
Ik doe IF en hanteer een eet window van 11:00 tot 19:00uurThee is baas.
Succes met het benchen straks. Waarom laat je zo'n groot gat van tijd tussen het opstaan en je eerste maaltijd zitten?

Dit dus..

Haha, dat wel...de fats overigens ook, want kan er voor vanavond nog een handje patat en een frikandel bij op tellen

Mijn buik ja...stom junk voedsel! Morgen rustig(er) aan, want heb voor zondag bioscoop en Mac Donalds op het programma staan

)

Haha..hier hetzelfde hoor! Dippen voelt gewoon niet zo goed in mijn triceps, maar hou ze er wel even in. Zal ze denk nog even niet weighted doen omdat MMC voorop staat..Heb t zelfde na het lezen van vic's artikel.
Maar beetje failure vind ik zelf wel leuk, geeft een voldaan gevoel.
Waarom zo een hekel aan dippen?
Ehm...beide niet eigenlijk! Doe liever extentions of pushdowns..Normaal voellen ze bij mij een beetje vermoeid van dippen, maar vandaag toxh een flinke pomp van gekregen,
Vind ze vaak wel lekker.
Welke voelt bij jou beter cgbp of dips?
Thanks man! Bench ging wel lekker! Die Jokersets en fist set last is wel een aanrader IMO! Vandaag ook toegepast voor benen!Nice Bench, waar kan ik dat artikel vinden. Ben beetje lui.
Lastig hè, niet tot failure gaan.
Iets lager in kcals en carbs omdat ik morgen naar de Mc ga
)
)
) + 25g casseine + 4g creatineThanks Bart!Hier wordt nog gewoon lekker getraind, jij ook prettig weekend gozer