- Waardering
- 4.424
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks voor de uitleg Rob! Hoop dat mijn calculator mijn jokersets ook goed heeft berekend!![]()
gay

Hmm, ik dacht dat je maar 1 jokerset moest doen..of althans dat je dat kon kiezen.Calculators shmalculators
In het boek van Wendler staat gewoon dat je setjes moet blijven draaien tot je het aantal reps niet meer haalt.
Dus dit:
Deadlift:
65kg: 5
82.5kg: 5
97.5kg: 3
107.5kg: 5
122.5kg: 5
140kg: 5+
147.5kg (+5%): 5?
had je nog sets moeten nadoen tot je die 5 reps niet meer haalde. Nu stop je op 147.5kg. Maar eigenlijk
had je, even geschat, de 150 ook nog moeten proberen voor 5 reps. Haalde je die ook, had je 155 moeten
proberen etc...

Beetje zelfspot..Zegt degene die zelf iedere dag 1 liter thee drinkt
![]()
Was al aan het wachten tot iemand mijn voeding zou quoten..
Je kan toch ook gewoon het poeder in je mond doen en een glas water erna drinken, dat raadde iemand juist aan omdat je dan alles binnenkrijgt.
Calculators shmalculators
In het boek van Wendler staat gewoon dat je setjes moet blijven draaien tot je het aantal reps niet meer haalt.
Dus dit:
Deadlift:
65kg: 5
82.5kg: 5
97.5kg: 3
107.5kg: 5
122.5kg: 5
140kg: 5+
147.5kg (+5%): 5?
had je nog sets moeten nadoen tot je die 5 reps niet meer haalde. Nu stop je op 147.5kg. Maar eigenlijk
had je, even geschat, de 150 ook nog moeten proberen voor 5 reps. Haalde je die ook, had je 155 moeten
proberen etc...
Voorheen deed ik het ook altijd in mijn thee. Maar die scoop in je mond is veel sneller en makkelijker
Marvin is wel echt ultra gay, hij drinkt én groene thee én een liter, ELKE dag

inderdaadCrea doe ik altijd in me mond en dan slok water, veel minder moeite.

Als het op lost in warmen thee krijg je het ook volledig binnen

Goeed planIdd en dus eigenlijk ga je bij de 5/3/1 week telkens je 1RM ongeveer opzoeken.

Behalve op zaterdag...dus dan valt het wel meeVoorheen deed ik het ook altijd in mijn thee. Maar die scoop in je mond is veel sneller en makkelijker
Marvin is wel echt ultra gay, hij drinkt én groene thee én een liter, ELKE dag

Dubbeldrank wat is dat
Neem het nu zelf ook op die manier in, voorheen altijd met dubbeldrank als 'pre-workout' voor snelle suikers uit dubbeldrank![]()

always cuttingDat is alleen voor de dirty-bulkers, snap dat jij dat niet kent![]()

Geef je groot gelijk over je aanpak, zodra ik al zo lang train hoef ik ook geen dirty-bulks meer te proberen![]()

Dat is alleen voor de dirty-bulkers, snap dat jij dat niet kent![]()

Ik ga zeker niet meer dirty bulken, maar af en toe lichtjes boven onderhoud moet kunnen...alleen al omdat ik van vreten hou..Geef je groot gelijk over je aanpak, zodra ik al zo lang train hoef ik ook geen dirty-bulks meer te proberen![]()

Zo is het maar net..

Was ik al bang voor..