Dammnnnn die squats! Netjes man!
Goede SLDL's er nog na
Thanks man! Squats gingen lekker inderdaad en over die SLDL's had ik ook niet te klagen
wow sterke squats, 5x155kg joker set?
Geen last van blessure's?
Mwoah..tijdens het squaten heb ik nergens last van en hoop ook dat het op mijn sokken squatten helpt, want wie weet train ik wel gewoon op waardeloze schoenen..
Zit het gebruik van pre-workout niet gewoon tussen de oren?
Ik gebruik namelijk deze:
Ik train ook niet altijd met pre-workout, maar kan je verzekeren dat de werking van een goede pre-workout niet tussen mijn oren zit. Zelf kijk ik ook weleens gewoon motivational bodybuilding filmpjes voor het trainen en de juiste muziek en vibe doet ook wonderen
Ja, meer ga je niet door tillen ( Alleen beetje een opgewonden gevoel beetje meer focus/ pomp )
Ik ben er geen fan van
Ik heb op een paar oude versies van PWO's zoals maximize, noxipro en crack toch behoorlijke PR's gelift..en nee, dat zat niet tussen mijn oren

.
Overigens heb ik afgelopen vrijdag van een bekende twee PWO's welk hij niet meer gebruikte overgenomen:
de oude Noxipro en Maximize
Omdat ik niet iedere training een PWO neem kan ik hier wel even mee vooruit..
Ik kan het zelf wel hebben, kan de doorslag voor een PR zijn aangezien ik niet een heel energiek persoon ben
Idem hier..maar het is geen must..
Heb ooit één keer ene pre workout gehad. Heb me nog nooit zo ellendig gevoeld.
Haha..dat zal wel 1 van de oude versies zijn geweest. De DMAA zorgt imo voor een kleine mate van waus-heid..haha

Je bent niet tevreden over de Assault Marvin?
Mwoah..het is ook niet zo dat het niks doet, maar zoals ik al zei heb ik ook nog PWO's met DMAA erin..en tja dat werkt nu eenmaal veel beter.
Al moet ik eerlijk toegeven dat 1 cafeine caps van xxl (250mg) ook wel goed werkt als pre-workout bij mij. Maar dat doe ik meestal voordat ik naar mijn werk fiets..

---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:59 ----------
Zo, mijn ochtend rondje van 5km snelwandelen zit er ook weer op...
Heb ik de Mc Donalds en popcorn vanavond weer verdiend

Vanmiddag ook nog een verjaardag, maar zal proberen alles netjes af te slaan
Bij deze de voedselplanning voor vandaag welk ik morgen even zal updaten. De totalen zijn exclusief Mc Donalds en popcorn..
Voeding 19-01-2014:
7:15 5g creatine
8:00 Kop groene thee
10:00 Kop groene thee
11:00 5g BCAA + 5g creatine + 250mg caffeine + Ca/Mg
13:15 190g kipfilet + 30g whey + 25g casseine + visolie + vit D
16:00 5g BCAA + 5g creatine
17:30 Kleine popcorn + cola light
Na de bios: Mc Donalds (All I can eat..

)
Pre sleep: 5g creatine
~560kcals, E/K/V: 100g (70%) / 5g (2%) / 20g (28%) (