Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Haha..de planning was stoerder dan de uitvoering! Heb er normaal geen problemen mee zo laag te gaan, maar vandaag met mijn huis bij elkaar rapen kwam ik zo nu en dan wat tegen...die voeding en dan ~2300kcals
isthisreallife.jpg
dat carbs
zoals twee koetjes repen, een half rolletje fruitmentos...nu viel dat nog wel mee, maar toen ik vast wat spullen bij mijn ouders ging brengen werd ik verleid tot een stuk monchou taart..
Gelukkig morgen gruwelijk cardio vanaf 8:00uur sochtends! Wasmachine, koelkast, droger, kasten etc. etc...en dat allemaal de hele gallerij over...
En het ergste komt nog. Omdat ik tijdelijk thuis ga wonen..mag ik binnenkort weer verhuizen..

Mwoah..nog niet de laatste loodjes. Morgen is het allemaal redelijk leeg, maar dan moeten er onder andere nog 2 laminaat vloeren uit en verhuisd worden.Lekkere training weer, mooi te horen dat alles goed gaat! Laatste loodjes met de verhuizing nu?
Zou blij zijn als het allemaal af is!
Thanks man!
In de cut doe ik dit soort dagen zonder problemen..hou er wel van om in de verbrandende modus te lopen*staat op en loopt huilend weg*. Jouw carbs man. Je zou mij aan het eind van de dag bij elkaar kunnen rapen.