- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik ga keihard snallen vanavond, speciaal voor jullie allen!![]()
toe maar lekker hoor 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga keihard snallen vanavond, speciaal voor jullie allen!![]()
toe maar lekker hoor 
..morgen weer de wekker om 6:20uur

Hier nog even de training! Daarna ga ik lekker slapen!..morgen weer de wekker om 6:20uur
![]()

Thanks Mino!

Jaja, ruim 5 uurtjes geslapenom 6.20uur draai ik me nog lekker om!
hard gewerkt heb je! die nacht rust van 5uurtjes heb je wel verdient
En brak as hell! Hopefully toch een knaltraining op m'n laatste beetje superpump vanavond! (O god wat heb ik dat spul nodig
)Jup, dat zijn helaas onze zwaarste dumbbells

Tijd voor een échte gym

Kan altijd nog single arm rows doen met een OL-barTijd voor een échte gym
(DB's gaan bij ons tot 50kg, komen waarschijnlijk binnenkort van die DB's bij waar je schijven aan kan hangen - niet dat ik OOIT zo zwaar nodig heb...)

)
!
aan de 10 gr brinta 
Ben toen naar de fysio gegaan er zat het een en ander vast. Maar heb het nu nog steeds weleens..neem het maar voor lief..zolang het niet m'n ruggenwervel is..Mijn training vandaag zal er qua oefeningen ook zo ongeveer uitzien!
Ik heb gezien dat je 2 jaar geleden ofzo, een topic hebt aangemaakt over een blessure aan je rug (middenrug, rechterkant) Ik zal zo meteen de link eens posten. Wat had je dan uiteindelijk, want ik zit met een soortgelijke blessure.
aan de 10 gr brinta
Edit:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f43/zeurende-pijn-midden-rug-101493/

Ben toen naar de fysio gegaan er zat het een en ander vast. Maar heb het nu nog steeds weleens..neem het maar voor lief..zolang het niet m'n ruggenwervel is..![]()
Ben toen naar de fysio gegaan er zat het een en ander vast. Maar heb het nu nog steeds weleens..neem het maar voor lief..zolang het niet m'n ruggenwervel is..![]()
!!!
), 2x5x38kg, 4x38kg
)
)
)