Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.281
IK heb gewoon twee lijntjes keukenzout gesnoven..:eek: gegarandeerd suc6...en pijn:o

Had je die nog niet Tijmpie?? Damn man, onder welke steen heb jij gelegen dan??

ik ben laatst aan het krassen gegaan tussen alle logs die ik niet meer volg... dus nu had ik weer ruimte voor een nieuwe :)

en ik zag deze beste jongen tussen veel andere logs staan dus ik dacht dan is deze vast wel interessant.

ik ben laatst aan het krassen gegaan tussen alle logs die ik niet meer volg... dus nu had ik weer ruimte voor een nieuwe :)

en ik zag deze beste jongen tussen veel andere logs staan dus ik dacht dan is deze vast wel interessant.

ah, en 1 daarvan is mijn log? :D ghehehe

Is zeker interessant, Marv is een harde beukert in da gym, we zijn allemaal heel erg trots op hem. ;)

ik ga me laten verrassen

DAMM respekt verkouden en dan zo'n training neer zetten super animal.
alleen geen machine:windup:^^
ga zo door player

• #1.291
doe ik ook altijd, alleen dan met peper.
Ook genieten inderdaad!:D
ik doe dit met sneeuw, afgelopen dagen was het hemels voor mij!

de perfecte combinatie = sneew,zout,suiker (de nieuwe zout om sneeuw te smelten)!
Ook eens proberen, maar welke sneeuw is beter..de witte of die vieze zwarte?

Wat valt er te lachen???:rolleyes:
Welkom..
Ja, inderdaad..ik tel tot tien en dan wil ik uitleg:mad::p

Ik voel me altijd netjes verplicht de logs bij te houden..ga zo even richting de joue..:D:D

ah, en 1 daarvan is mijn log? :D ghehehe

Is zeker interessant, Marv is een harde beukert in da gym, we zijn allemaal heel erg trots op hem. ;)
Ik doe mijn best..meer kan ik niet doen, maar stiekum fake ik alle trainingen en gooi ik heel mijn hart en ziel in het gebruik van de ab-circle pro:rolleyes:

:p:o
DAMM respekt verkouden en dan zo'n training neer zetten super animal.
alleen geen machine:windup:^^
ga zo door player
Vond het zelf ook niet tegenvallen voor iemand met beginnende kaakholte ontsteking met een chronisch verstopte neus en hoofdpijn!

Maar vandaag is gelukkig een rustdag, zodat ik morgenochtend speciaal kan knallen, op mijn speciaal vrijgenomen dag, omdat mijn sportschool niet eens even open is op kerstavond:mad:

• #1.292
Oja..hier het voedsel op mijn verdiende rustdag!

Pff, wordt schijtziek van die verstopte neus! Weeig gevoel in m’n kop, koppijn en geen smaak..:(:mad:
Voeding woensdag 23-12-2009:
7:30 50g brinta + 45g whey + 35rozijnen, visolie en multivit + plakje onbijtkoek met boter
9:00 4 boterhammen (2 kipfilet (50g) en 1 rosbief (30g) en 1 pindakaas (15g))
11:00 165g kipfilet + 40g basmati rijst en 100g sperzibonen + 40g kerriesaus
13: 4 boterhammen (2 kipfilet (50g) en 1 rosbief (30g) en 1 pindakaas (15g)) + appel
15:00 165g kipfilet + 40g basmati rijst en 100g sperzibonen + 40g kerriesaus + appel
17:15 Avondeten + 1scoop size on (43g)
19:00 50g Whey + 250ml halfvolle melk + banaan
~23:15 225ml magere kwark + zoetstof + visolie

~3900kcals (E/K/V = 300g (31%)/ 438g (46%) / 96 (23%))

vicksvaporub.jpg

Is fijn voor je neus, het is de bedoeling dat je zo'n klodder in je bad doet en dan gaat liggen maar ik smeer het altijd onder me neus. gegarandeerd resultaat. Flinke hoeveelheid kcals heb je vandaag :) bulkert

Vapo-rub op borst voor het slapen: werkt lekker!

dat deed ik tijdje terug steeds met Tijgerbalsem.
alleen dat was niet te bedoeling, was eigenlijk voor mn lies ???

waar zit jou lies/d*ck dan???

dan ben je wel erg uitgeschoten!
of heb je eerst ff lekker gladgeschoren en dan met de tijgerbalsem net over dat stukje geschoren huid heen. lijkt me ook fijn :D

:angstig::bang: gewoon vit c&eachina? Ook goed?

Beterschap

Terug
Naar boven