- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Beestachtige training man, damn! Die squats van jou zijn echt ziek man.
Goed weekend toyboy!![]()
Kwist niet dat je squats zo sterk waren! Echt nice.. En dan hoog volume lunges er achteraan, really sick dude![]()
Thanks mannen!Lekkere training, goed die benen ook aangepakt zeg! 4x160..![]()

Kom ik wel bij jouAh, gewoon in je gym laten meten, of een keer bij mij laten meten![]()

IK ga niet ziek worden! Ik weiger het gewoon! Dus morgen even naar de dokter voor een kuurtje (nee..geen anabolen...gewoon antibiotica of penisciline). Stel me gewoon wat extra aan , dan gaat ie mij gewoon wat voorschrijven en hoef ik geen week uit de roulatie!

. Vanmiddag op bezoek bij m'n zus (hoe doen jullie dat al gaan jullie ergens op visite met eten??). En vanvanond weer bij m'n vriendinnetje op bezoek..
)
)

Lijkt me wel lachen sjaak..maar is er al meer bekend over de dag? Mijn voorkeur gaat uit naar "3e kerstdag" (zondag 27-12) en anders op oudjaarsdag of 1 van de avonden ervoor. Overdag kan ik verder niet helaasmaar nogmaals deze vraag, laatste keer dat ik hem stel - kom je tussen kerst en nieuwjaar nou nog naar utrecht om te knallen met in ieder geval Loo (+trainingspartner) en ik (+traininspartner - bredekees), en eventueel nog meer mensen die willen??
Hoor het wel!
Lijkt me wel lachen sjaak..maar is er al meer bekend over de dag? Mijn voorkeur gaat uit naar "3e kerstdag" (zondag 27-12) en anders op oudjaarsdag of 1 van de avonden ervoor. Overdag kan ik verder niet helaasHoor het wel!
![]()

jup. Is weleens goed voor mij te trainen met de groten der DBB..ipv tussen een stelletje pannekoeken!
![]()
het werkt voor iedereen motiverend zo'n training samen!We gaan toch niet als een stelletje superdudeshaha niet gaan overdrijven kerelhet werkt voor iedereen motiverend zo'n training samen!
met z'n vijven of meer benchpressen he

we gaan met z'n allen eerst 10 sets BP, daarna 10 sets BB curls en sluiten af met crunches...dat is het strijdplanWe gaan toch niet als een stelletje superdudesmet z'n vijven of meer benchpressen he
![]()

Ik krijg al BIJNA zin om mee te doen... denk alleen dat ik niet durf - zijn toch de 'groten van DBB'....
In Utrecht he?
is 50 mins met de trein voor me.
als ik niet moet werken, kan ik ook wel komen.
Alleen deze 'kerstvakantie' werk ik waarschijnlijk een slag in de rondte.
Als ik mee ga doen, haakt de helft af denk ik hahaha
Eng mannetje die Kwark![]()