MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Gewoon heavy ass shrugs doen, paar sets zwaar en daarna nog een setje lichter en top hold doen van 1 a 2 sec met wat meer reps.

Enough to do the trick.

Succes.

Heb je dit spul eens bekeken?
Misschien wel interessanter dan die rice & protein, aangezien het smaakt als een soort brinta (en ik vind het net zo goed smaken!).

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.663
Zooo! weer keihard gebeukt! Heb alleen nog steeds moeite me aan mijn schema te houden en niet meer te doen:rolleyes:

Training C: Schouders + traps
Seated MP: 15x27.5kg, 15x47.5kg (warm-up), 8x67.5kg, 7x67.5kg, 8x62.5kg, 6x62.5kg
Rear delt machine (pulley was bezet!:mad:): 10x36kg, 2x8x50kg, 8x43kg
Single arm side raise: 8x16kg, 8x14kg, 10x12kg (2 lelijk)
Rear delt raise ss schoulder dislocation: 3x10x10kg ss 3x6

Barbell shrugs: 10x100kg, 2x8x120kg, 2x6x120kg, 15x60kg (2sec up, 2sec sqeez, 2 sec down) ---> Krijg btw een beetje last van m'n onder rug..:(

:fire:And now fire up those quads!!!:fire:
Leg extention: 40x57kg, 30x50kg, 25x43kg (kon het niet laten m'n quads toch iets aandacht te geven, al is het niet veel bijzonders..maar het brandde wel!:fire:)

Pff, maar niet te laat m'n mand in vanavond! Morgen een ochtend training:eek:

wat is shouders discolaton?
verder ziet het er goed uit, en ik weet het aan je schema houden is soms moeilijk.
jij moet dan gewoon zwaarder gaan om gewoon 8reps te behouden:D

een extra oefening voor de benen vind ik altijd lekker om extra erbij te pakken, vind ik fijner als een totale been workout.
(me kuiten doen lekker pijn van een oefening van gister)

en die shrugs gingen je toch goed af, je had onze hulp hellemaal niet nodig

Goede oefening voor schouder rehab die shoulder dislocates jaja ik kan het weten haha :P
Schouders weer goed aanpakt!

• #1.668
Nice Marvin :D! Lekker getraind.

Succes morgen ochtend, hoe vroeg :eek: ?

• #1.671
Mooie training, meer valt er niet over te zeggen :D
Doe je goed ;) Wat staat er op het programma morgen?

• #1.673
Training morgen wordt weer training A, dus rug en biceps (+buik)

Programma blijft een raadsel..maar doe geen deads..vind twee keer in 4 dagen iets teveel van het goede;) + dat ik nog wat pijntjes in m'n rug heb:mad:

• #1.674
Hier vast de voeding voor vandaag!:meal:

Voeding vrijdag 15-01-2010:
8:00 50g brinta + 40g whey + 25rozijnen, multivit + banaan + 2 boterhammen + 2ei + 1ei-wit + 50 ml halfvolle melk (ommelet) + red bull light
9:15 1 appel + 1 kiwi
11:00 35g dextrojuice
11:30 170g kipfilet + 40g basmati rijst + 50g sperzibonen + 40g whey
13:00 4 boterhammen (2kipfilet (60g), 2 filet (30g))
15:00 50g whey + 250ml halfvolle melk + 20g brinta + appel
17:30 Noedel + kip en groente
20:00 ???
~22:30 225ml magere kwark + zoetstof + visolie

:meal:

Maar zo eerst trainen om half 10!:fire:

dat is nou een serieus ontbijt!

die schouder discolations doe ik ook regelmatig, voelt lekker aan, ook buiten trainingsdagen, en ik hoop net alsjou zo buff als hem te worden, als we die oefening doen moeten we wel buff worden! toch?:p

train ze superman

PR's zijn overrated ... sterk getraind kerel ! Veel reps, nice weights !

die schouder discolations doe ik ook regelmatig, voelt lekker aan, ook buiten trainingsdagen, en ik hoop net alsjou zo buff als hem te worden, als we die oefening doen moeten we wel buff worden! toch?:p

train ze superman
Brede shouders?
:D :thumb:

Lekkere training gisteren en nu een pittig ontbijt. Dat gaat wat worden.
Suc6 gozert.:)

• #1.679

train ze superman
Thanks gast! Let's hope!:D

PR's zijn overrated ... sterk getraind kerel ! Veel reps, nice weights !
PR's zijn inderdaad overrated! Maar soms wel ego strelend!:rolleyes:

:no:Nee dwarfje!:finger: Niet alleen brede schouders, want dan kan ik ook gewoon alleen nog maar side raises gaan doen!:mad: Ik wil MONSTER-DELTS!:rocknana:

Lekkere training gisteren en nu een pittig ontbijt. Dat gaat wat worden.
Suc6 gozert.:)
Hoop dat het onderstaande naar wens is!:D

Vandaag eens wat anders gedaan voor rug dan ik gewend ben! Vind het namelijk behoorlijk balen dat ik niet mezelf gewoon 10 keer kan optrekken!

Verder heb ik een geimproviseerde soort van t-bar gedaan door een OL-bar in een hoek te zetten, vol te laaien en dan gewoon mijn handen om de stang te doen..er close grip dus en niet 'echt' een t-bar..de beweging voelde echter wel goed!:fire:

Ook heb ik deads even vervangen door deads op de compound row (nautilus apparaat)..volgende week donderdag staan wel weer echte deads op het programma!:D

Ochtend trainen is niet echt mijn ding..wel qua intensiteit, want tussen de oma's & opa's word ik niet afgeleid en kan ik gewoon lekker doorgaan, want dat volk is toch enkel aan het fietsen en lopen (ok, behalve een 75-jarige vent dan..)..waardoor ik in 1uur en 15 minuten klaar was met alles:D!
Echter mijn gewichten zakken wel altijd een pak, doordat ik het snel warm krijg en shit en er nog luiheid in m'n donder zit!:rolleyes:

Maar desalnietteplus toch aardig getraind:fire:..150% op de hardcore schaal!

Training A: Rug, bicep (+buik)
Chin-up: 2x5xbw, 3x4xbw (bw ~ 90kg)
BOR??? (rug 90° t.o.v benen): 10x80kg, 8x90kg, 8x90kg (waarvan 2 forced)
T-bar: 10x50kg, 8x70kg, 6x80kg, 5x80kg
Front lat pull (2sec down, 2sec sqeez, 2sec up): 15x50kg, 15x43kg

Compound row deads: 3x15x115.5kg (fullstack), Rep-out: 21x115.5kg

21'en SS cable curl (high pulley): 27.5kg ss 12x41kg, 27.5kg ss 10x50kg, 22.5kg ss 10x50kg (Pff, dat 21'en is zwaarder dan ik dacht! en zorgt me toch voor een pomp:eek:)
Dumbbell curl: 8x10kg (Djees, kan niet meer samenknijpen!)

Machine crunch: 3x20x64kg
Side machine crunch: 2x15x50kg
Twists: 2 minuten gewoon omdat het kan en niet nuttig is..:rolleyes:
Reverse swissball crunch: 2x15 (controlled reps)

That's it!:D:D

Nu weekend vieren!!!!

Prettig weekend allemaal! Maandag doe ik weer eens mee met de landelijke borst dag:o:rolleyes:

goeie pulls bro

superdude finish ;)

Terug
Naar boven