- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

): 10x36kg, 2x8x50kg, 8x43kg
And now fire up those quads!!!
) 

Schoulder dislocation (met als wens net zo buff als hem te worden!

Goede oefening voor schouder rehab die shoulder dislocates jaja ik kan het weten haha
Schouders weer goed aanpakt!
maar we willen pr's 
Denk dat ik niet teveel PR's moet verwachten hooguit wat VPR's..want ga even niet 1RM'en..ben toch zeker geen powerlifter!Ik deel je mening, goeie training weermaar we willen pr's
![]()

Denk dat ik niet teveel PR's moet verwachten hooguit wat VPR's..want ga even niet 1RM'en..ben toch zeker geen powerlifter!![]()

Niet heel vroeg..tussen 9:00 en 10:00 denk..8:00uur onbijten ongeveerNice Marvin! Lekker getraind.
Succes morgen ochtend, hoe vroeg?

Brede shouders?dat is nou een serieus ontbijt!
die schouder discolations doe ik ook regelmatig, voelt lekker aan, ook buiten trainingsdagen, en ik hoop net alsjou zo buff als hem te worden, als we die oefening doen moeten we wel buff worden! toch?
train ze superman
Thanks gast! Let's hope!dat is nou een serieus ontbijt!
die schouder discolations doe ik ook regelmatig, voelt lekker aan, ook buiten trainingsdagen, en ik hoop net alsjou zo buff als hem te worden, als we die oefening doen moeten we wel buff worden! toch?
train ze superman

PR's zijn inderdaad overrated! Maar soms wel ego strelend!PR's zijn overrated ... sterk getraind kerel ! Veel reps, nice weights !

Nee dwarfje!
Niet alleen brede schouders, want dan kan ik ook gewoon alleen nog maar side raises gaan doen!
Ik wil MONSTER-DELTS!
Hoop dat het onderstaande naar wens is!Lekkere training gisteren en nu een pittig ontbijt. Dat gaat wat worden.
Suc6 gozert.![]()

!
..150% op de hardcore schaal!
(rug 90° t.o.v benen): 10x80kg, 8x90kg, 8x90kg (waarvan 2 forced)
)