- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hetzelfde, maar het was meer de vraag of dit nu BOR's zijn of yates row'sBOR (rug 90° t.o.v benen): 10x80kg, 8x90kg, 8x90kg (waarvan 2 forced)
Dit is zeker nice dan met die 90gr ( hihi )!!
en over 21'en, best lekker om te doen he, je gaat echt kapot op het laatst.
Fijne weekend beest
![]()
I'm a bit confused!
Het totaal plaatje moet kloppen, das het ultieme doel!Shoulders are the new abs
...mits er wel mooie delts onder hangen, stevige poten onder staan, en... je snapt m'n punt.
Mooie training, ik ben bang dat ik vanavond ook mezelf mag (proberen) op te trekken... (help!) met een beetje geluk duwt B m'n voeten omhoog...
Heel veel plezier dit weekend - doe ik ook!![]()
Suc6 met chinnen dan maar! Eind van het jaar minimaal 3x10!

Hetzelfde, maar het was meer de vraag of dit nu BOR's zijn of yates row'sI'm a bit confused!
![]()

Yates Row: Bovenlichaam 60/70 graden, stang wordt meestal vanaf kniehoogte naar de onderbuik regio gebracht, de armen bewegen daardoor meer langs het bovenlichaam en naar achteren. Pakt vooral de onderste delen van de lats.
Die doe ik altijd![]()

3*10?! Are you nuts?!Het totaal plaatje moet kloppen, das het ultieme doel!Suc6 met chinnen dan maar! Eind van het jaar minimaal 3x10!
Geniet van je weekend Dwarfje..met een beetje geluk wordt je thuis ook nog geduwd...![]()
Jij ook prettig weekend! 

3x10moet kunnen!, ben op de helft..
..Ik dacht even dat IK 3*10 moet kunnen op het eind van het jaar... dat zie ik namelijk nog niet zo snel gebeuren...

http://www.youtube.com/watch?v=iaAhYs_Qy9sWat is dat 21'en? Ik kan niet volgen. Maar het kan mij misschien wel van pas komen als het waar is dat het je biceps laat vollopen. Die staan zwaar achter bij mij.
is al gepost door keuning, mafkees!

yeah buddyy!