XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

BOR (rug 90° t.o.v benen): 10x80kg, 8x90kg, 8x90kg (waarvan 2 forced)
Dit is zeker nice dan met die 90gr ( hihi )!!

en over 21'en, best lekker om te doen he, je gaat echt kapot op het laatst.

Fijne weekend beest
:wave:

Shoulders are the new abs ;)
...mits er wel mooie delts onder hangen, stevige poten onder staan, en... je snapt m'n punt.

Mooie training, ik ben bang dat ik vanavond ook mezelf mag (proberen) op te trekken... (help!) met een beetje geluk duwt B m'n voeten omhoog...

Heel veel plezier dit weekend - doe ik ook! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.683
BOR (rug 90° t.o.v benen): 10x80kg, 8x90kg, 8x90kg (waarvan 2 forced)
Dit is zeker nice dan met die 90gr ( hihi )!!

en over 21'en, best lekker om te doen he, je gaat echt kapot op het laatst.

Fijne weekend beest
:wave:
Hetzelfde, maar het was meer de vraag of dit nu BOR's zijn of yates row's??? I'm a bit confused!:o

---------- Toegevoegd om 11:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

Shoulders are the new abs ;)
...mits er wel mooie delts onder hangen, stevige poten onder staan, en... je snapt m'n punt.

Mooie training, ik ben bang dat ik vanavond ook mezelf mag (proberen) op te trekken... (help!) met een beetje geluk duwt B m'n voeten omhoog...

Heel veel plezier dit weekend - doe ik ook! :D
Het totaal plaatje moet kloppen, das het ultieme doel!:D Suc6 met chinnen dan maar! Eind van het jaar minimaal 3x10!:D:D

Geniet van je weekend Dwarfje..met een beetje geluk wordt je thuis ook nog geduwd...:rolleyes:

Yates Row: Bovenlichaam 60/70 graden, stang wordt meestal vanaf kniehoogte naar de onderbuik regio gebracht, de armen bewegen daardoor meer langs het bovenlichaam en naar achteren. Pakt vooral de onderste delen van de lats.

Die doe ik altijd ;)

Yates Row: Bovenlichaam 60/70 graden, stang wordt meestal vanaf kniehoogte naar de onderbuik regio gebracht, de armen bewegen daardoor meer langs het bovenlichaam en naar achteren. Pakt vooral de onderste delen van de lats.

Die doe ik altijd ;)

Dit is ten opzichte van de vloer, niet van het onderlichaam ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.688
Ok, thanks:D!

Laatst bewerkt:
je zou ook het handvat van de (close-grip) cable row gebruiken voor t-bar row, wij hebben een hele kleine ijzeren, en grotere formaten, maar die klein is perfect!
je zou ook ipv chin-ups, pull-ups doen, en naarmate je hierin beter word je chin-ups (automatisch) verbeteren

haha 21en laat je biceps echt vol lopen he, als ik hem doe pak ik hem als laatste omdat je daarna niet veel meer kan.

goed weekend!

Wat is dat 21'en? Ik kan niet volgen. Maar het kan mij misschien wel van pas komen als het waar is dat het je biceps laat vollopen. Die staan zwaar achter bij mij.

• Like
Waarderingen: KEUN
21'en: 7 reps full-rom, 7 reps 1/2 rom onderste deel, 7 reps 1/2 rom bovenste deel.
Volgorde ben ik niet zeker van.

ZWAAR!

ok, onder-boven-full dus.

Terug
Naar boven