Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had het niet over strikte hoeveelheden.
Maar kom maar op met dat bewijs dan.
gewoon elke maaltijd 30-40 gr eiwit naar binnen werken als basis. verder hangt het gainen toch af van carbs en shit...imo danAls ik niet tel wordt ik een uit de hand gelopen dikz*k! Ik zou ook wel meer rijst kunnen eten bij maaltijden, maar dan ****en me carbs de pan uit!![]()
zo herkenbaar 
Als ik niet tel wordt ik een uit de hand gelopen dikz*k! Ik zou ook wel meer rijst kunnen eten bij maaltijden, maar dan ****en me carbs de pan uit!![]()
)
Als ik niet tel wordt ik een uit de hand gelopen dikz*k! Ik zou ook wel meer rijst kunnen eten bij maaltijden, maar dan ****en me carbs de pan uit!![]()
Hier nog zo eentje!
- beetje jouw sT heh ouwe buffel! 
k zat er nog aan te denken om jou in een vergelijking te gaan betrekken Rob![]()
net als eerder vandaag toen ik las dat die Sigi 1700 kcal eet- beetje jouw sT heh ouwe buffel!
![]()

Ehm hoop gewoon even zo te blijven..zo rond de 90-92kg en dan terug cutten tot 85-87kg met zoveel mogelijk massa behoud! Maar daar ga ik wel wat forum hulp bij nodig hebbenhahaha, ja dat weet ik man - maargoed, voordeel van je endo lijf is dat je toch makkelijker massa zou moeten aanzetten.
wat is je streef gewicht voor je gaat cutten? (wetende dat je mijn strijdplan hebt overgenomen)

Ok, ik heb de juiste voor me
Is ie nog wel eens in de gym te vinden, die luie hark.
fysio Maarten
Die alles vanuit fysio filosofieen uitvoerd..
****ed up he!

k zat er nog aan te denken om jou in een vergelijking te gaan betrekken Rob![]()
net als eerder vandaag toen ik las dat die Sigi 1700 kcal eet- beetje jouw sT heh ouwe buffel!
![]()

Echter m'n bench blijft beschamend
Das waar..maar mijn prio ligt niet op kracht, maar op (bovenkant)borstmassa..100% hardcore
50% superman
misschien zou je eens met BP moeten beginnen, makkelijk dat je dan 12reps 80KG eruit krijgt, minimaal imo.
hard gebeukt, his powerlevel is over 9000!

Jup..op naar de 40kg's!marvin, je benched als allerlaatste - dan zijn dit toch prima gewichten.
zo te zien te 36s bij 2 sets omhoog gekregen, nice man!
Ik ben ook niet 100% endo, maar moet wel een klein beetje oppassen!Zo lang je niet gaat piepen over je 'spierconditie' die een flinke bench tegenhoudt dan is het goed...
Ach, endo? Ik ben wellicht toch ietsje meer meso dan ik dacht... en ik denk jij ook!

! Wel even de voeding van vandaag
Ja das een beetje bij gebrek aan beter..zit van 18:15 tot 19:00 in de auto naar zeist, waar m'n vriendin in de kliniek zit. Om daar lekker mijn shake te gaan nuttigen is geen optie en anders zit ik van 18:00 tot 22:30 zonder voedsel..
Ok, dan accepteer ik die bench maarBench vind ik ook nog goed hoor als derde oefening! Die incline db press blijft sterk..
Eten ziet er ook weer goed uit vandaag!

Onderkant borst <<< bovenkant borst! Mijn ego wordt pas groot als mijn upper chest groot is!lekkere training beest.
****ed up, bench gewoon als laatste pakken; onderkant borst < bovenkant borst.
Alleen slecht voor je ego, dat wel....![]()