- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er goed uit die training. Hardcore gehalte wordt goed hoog gehouden
Thanks mannen! Hopelijk vanavond minder gelul!hardcore lvl op een schaal van 1/10
9/10 door je gebabbel
l3kk3r g3p0mpt aardige gewichten op die DB-press ook!(ik heb niet eens de mogelijkheid die gewichten te doen in mijn gym)

Jij bent de enige die er wat aan kan doen

So true!

Schoulderpresses
Die doe ik vanavond, maar fijn om te weten dat het goed schoulderpresses worden

So true!
SchoulderpressesDie doe ik vanavond, maar fijn om te weten dat het goed schoulderpresses worden
![]()

Goed idee Sjaakhahaha - goede log interpretatie hier
laten we in februari weer ff een keer gaan buffelen man!
!Maakt niet uit natuurlijkIk bedoelde die oef. voor je borst. Ik word wel kippig naarmate ik ouder word.
Suc6 later en ze worden goed dat weet ik zeker.

Tja, ik heb erg moeite met elke week dezelfde oefeningen..wel houdt ik altijd een tijdje dezelfde split en reprange aan...Hoe bevalt het trouwens met meerdere schema's trainen?
Ik heb ook een tijdje om en om getraind maar vond dat het mijn vooruitgang niet echt hielp.
Integendeel zelfs, ik merk dat ik sneller vooruit ga als ik één schema gedurende x aantal
weken aanhou en dan pas wissel naar het andere.
Zekergoede training marvin!
vanavond dikke schoulderpresses neerzetten dan, nu moet je wel![]()

Ja en Nee volg nu A, B, C, A, B, C, A, B, C, DGoed te horen dat het beter gaat met je vriendin!
Effe nie helemaal bijgelezen... heb je steeds wisselend schema?

inderdaad, show us some f*cking effort!goede training marvin!
vanavond dikke schoulderpresses neerzetten dan, nu moet je wel![]()
Ick had volgepomptuh armenIk heb m'n best gedaan!!!
Godver, te laat gelezen!!

Thanks Lennart!Ick had volgepomptuh armen
Succes met je training Baasz
Nope inderdaadWel niet ideaal natuurlijk om schouders de dag na borst te pakken... Maarja, dat komt gelukkig niet altijd voor in dit schema! Laat vanavond het beest in je los!
..had nog behoorlijk spierpijn in m'n borst! Maar het mocht uiteraard niet m'n hele training in de weg zitten!

Jow Bram!ey junke.
fijne training....
hoebevalt je het trainingschema valt het mee of valt het je erg tegen??
ook op de wey?