MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.781
Static holds zou ik aanraden als finisher bij die chins. Wel bovenaan de beweging dan he:D
Goed idee!:D

je bent zwak ja! daarom doe je wel 2x8x150
Ok, ok...maar wat betreft chins wel:mad:
goed bezig kerel - DL zijn er nice. die Chins komen wel, ik ben er ook weer mee begonnen.

keep it going
Chin ups sucks!

Sterke BOR en DL Marvin!
Hoe gaat het met deinen chickie?
Thanks mino! Met mijn chica gaat het redelijk! Ze wordt langzaam aan meer zichzelf...maar we zijn er nog (lang) niet helaas...ze moet gemiddeld nog een maand of 5 voordat ze ontslagen wordt uit de kliniek! Ze mag gelukkig wel de weekenden thuis zijn! Dat scheelt al heel wat:D:D

ziet er goed uit kerel ... leek misschien wat minder voor je, maar de cijfers zeggen wat anders ;)
M'n kracht was gewoon niet top! mijn BOR's waren op z'n zachtst gezegd gewoon niet bepaald strict! Terwijl ik een weekje of wat terug 100kg makkelijk kon BOR'en..misschien toch even stapje terug soms..:(

Ik wou dat ik zo zwak was.... :rolleyes:
:rolleyes::o

M'n kracht was gewoon niet top! mijn BOR's waren op z'n zachtst gezegd gewoon niet bepaald strict! Terwijl ik een weekje of wat terug 100kg makkelijk kon BOR'en..misschien toch even stapje terug soms..:(

Ja, ik heb het deze week ook aan de hand :p

Even een soort van deload achtig iets doen en terug de techniek op punt stellen ;)

• #1.783
Zoals al verwacht ga ik toch mijn benen training missen! Maar voor een niet al te dikke reet hou ik gewoon wat ik in gedachte had..ongeveer 1x in de 3 weken flink benen trainen, maar dan ook echt flink!:fire: Maar zo ver is het nog niet! Das pas dinsdag!

Vanavond is tijd voor training B, SUPERDUDE training B!:rocknana: Begin dit keer met incline bench! Ik vind het een k*t oefening, maar vind toch dat ik ehm soms moet pakken! Je gaat dat natuurlijk wel terug zien aan de gewichten erna op de incline db press! KNALLEN VANAVOND:fire:

Training B: Borst + triceps+kuiten
Incline benchpress (45): 4x6-8
Incline dumbbell press (60): 4x6-8
Oma’s fly’s: 3x8-10

skull crushers: 4x6-8
Pressdown: 3x8 + 1x15+

Seated calfraise / Barbell calfraise: 4x6-8
Toepress: 3x8-12

Voeding vrijdag 22-01-2010:
7:30 60g brinta + 45g whey + 30g rozijnen, visolie en multivit + banaan
9:00 4 boterhammen (3 kipfilet (75g) + 1 pindakaas (20g))
11:00 220g kipfilet + 60g basmati rijst + 60g sperzibonen
12:30 4 boterhammen (3 kipfilet (75g) + 1 pindakaas (20g)) + appel
15:00 220g kipfilet + 60g basmati rijst + 60g sperzibonen + appel
17:30 Avandeten
20:00 35g dextrojuice
20:30 40g whey + banaan + 15g pinda’s
~22:30 225ml magere kwark + zoetstof + visolie

~3900kcals: E/K/V = 330g (34%) / 455g (47%) / 82g (19%)

training ziet er leuk uit, voornamenlijk op de upper chest gefocused.
(oma fly'es zijn ook incline namenlijk)

ik zelf zit ook te denken om afentoe een incline chest training te doen, of alleen flat/decline.

train ze straks:sd:

Lekker getraind ... en damn, ik ben die oma fly's vergeten te doen :p

Heb je wel eens met andere in je gym gekeken hoe je die inclines 'beter' kan uitvoeren?

• #1.787
training ziet er leuk uit, voornamenlijk op de upper chest gefocused.
(oma fly'es zijn ook incline namenlijk)

ik zelf zit ook te denken om afentoe een incline chest training te doen, of alleen flat/decline.

train ze straks:sd:
Jup, focus ligt volledig op incline! Dat is ook mijn zwakke punt!

Lekker getraind ... en damn, ik ben die oma fly's vergeten te doen :p
Kan niet he!

Heb je wel eens met andere in je gym gekeken hoe je die inclines 'beter' kan uitvoeren?
Nee, maar we hebben nu niet bepaald experts bij ons rondlopen...:rolleyes:;)

Met mijn chica gaat het redelijk! Ze wordt langzaam aan meer zichzelf...maar we zijn er nog (lang) niet helaas...ze moet gemiddeld nog een maand of 5 voordat ze ontslagen wordt uit de kliniek! Ze mag gelukkig wel de weekenden thuis zijn! Dat scheelt al heel wat:D:D
Gelukkig! Ach, beter een maandje extra kliniek dan terugval... (vandaar ook mijn advies eerder: te vaak meegemaakt)
Nee, maar we hebben nu niet bepaald experts bij ons rondlopen...:rolleyes:;)
Filmpje maken? Kijken we wel even mee...

Zeer goed log en goed dat je altijd je voeding post, ga je volgen ;).
Maar wat zijn oma flyes?

Heb ook een paar weken 2x in de week gebenched, incline en flat.. Heeft me voor me gevoel wel wat massa en kracht opgeleverd.

Goeie trainingen marvin, nette voeding ook.

• #1.791
Gelukkig! Ach, beter een maandje extra kliniek dan terugval... (vandaar ook mijn advies eerder: te vaak meegemaakt)

Filmpje maken? Kijken we wel even mee...
Klopt wat betreft een maandje langer..en nee gaan geen filmpjes maken! das iets te :sd:

Zeer goed log en goed dat je altijd je voeding post, ga je volgen ;).
Maar wat zijn oma flyes?
Thanks Maxpower en welkom!:D O'ma's fly's zijn de hype van dit moment!

Oma is de begeleider van Roely Winklaar (of hoe je dat ook schrijft), een paar pagina's terug in Ronniej's log staat een filmpje ervan

Heb ook een paar weken 2x in de week gebenched, incline en flat.. Heeft me voor me gevoel wel wat massa en kracht opgeleverd.

Filmpjes zijn alleen :sd: als je met weinig gewicht veel gaat kreunen en patsen dat je iets gehaald hebt... controle op techniek is helemaal niet verkeerd ;)

O'ma's fly's zijn de hype van dit moment!

Oma is de begeleider van Roely Winklaar (of hoe je dat ook schrijft), een paar pagina's terug in KEUN's log staat een filmpje ervan
:p...

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------

hoe was je week indeling dan?

Focked op van je chick man, damn 5 maanden is een eeuwigheid in een ziekenhuis. :eek:

• #1.795
Inderdaad, gewoon filmpjes maken man! Je doet deze sport toch voor jezelf, je dus niets aantrekken van wat anderen zeggen of denken.

• #1.797
True, true...maar heb zo het idee dat ie vandaag wel goed ging!:D Al is m'n gewicht eigenlijk te beschamend om te loggen! Was ook zo leeg dat zelfs m'n dumbbell presses nergens over gingen! Maar goed een slechte training is ook een training! Kuiten was geen tijd meer voor, die pak ik dinsdag, want m'n girlie zit te wachten!:D

Training B: Borst + triceps+kuiten
Incline benchpress (45°): 15x20kg, 15x40kg, 12x60kg (warm-up), 8x70kg, 7x70kg, 8x65kg,8x60kg
Incline dumbbell press (60°): 6x34kg, 7x32kg, 7x30kg, 15x22kg
Oma’s fly’s: 12x10kg, 10x12kg, 8x12kg, 15x7kg

skull crushers: 6x37.5kg, 15x27.5kg, 2x8x32.5kg
Pressdown: 15x32kg (normal), 15x32kg (reverse), 12x32 (normal), 15x36kg (small)

+ab work:sd:

Seated calfraise / Barbell calfraise: tijd te kort
Toepress: bezet + tijd tekort!

Prettig weekend allen! Lees waarschinlijk weinig logs, sorry:rolleyes:

:D:D

lekker getraind marvin! je gaat lekker he!

Lekker he die Oma Fly's :D ?

Hard getraind weer, ben weer trots haha! Fijn weekend.
Ik vanavond thuis, morgen basketballen pff haha

Lekker marv, goed bezig. Sterkte met je vriendin ook.:thumb:

Terug
Naar boven