Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Goed idee!Static holds zou ik aanraden als finisher bij die chins. Wel bovenaan de beweging dan he![]()

Ok, ok...maar wat betreft chins wel

Chin ups sucks!goed bezig kerel - DL zijn er nice. die Chins komen wel, ik ben er ook weer mee begonnen.
keep it going
Thanks mino! Met mijn chica gaat het redelijk! Ze wordt langzaam aan meer zichzelf...maar we zijn er nog (lang) niet helaas...ze moet gemiddeld nog een maand of 5 voordat ze ontslagen wordt uit de kliniek! Ze mag gelukkig wel de weekenden thuis zijn! Dat scheelt al heel watSterke BOR en DL Marvin!
Hoe gaat het met deinen chickie?

M'n kracht was gewoon niet top! mijn BOR's waren op z'n zachtst gezegd gewoon niet bepaald strict! Terwijl ik een weekje of wat terug 100kg makkelijk kon BOR'en..misschien toch even stapje terug soms..ziet er goed uit kerel ... leek misschien wat minder voor je, maar de cijfers zeggen wat anders![]()

Maar zo ver is het nog niet! Das pas dinsdag!
Begin dit keer met incline bench! Ik vind het een k*t oefening, maar vind toch dat ik ehm soms moet pakken! Je gaat dat natuurlijk wel terug zien aan de gewichten erna op de incline db press! KNALLEN VANAVOND