- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Zo iets?
tegenwoordig eerder liqor43 *nohomo*
Of wat anders../QUOTE]
hngg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo iets?
tegenwoordig eerder liqor43 *nohomo*
Of wat anders../QUOTE]
Haha..volgens mij is dat meer waar het op DBB altijd naar toe gaat als het om 'cardio' of conditie gaat..wat conditie is? en dat vraag je aan een vrouw?
je kunt wel drie keer raden welke kant het antwoord op gaat dan![]()

Iemand die het begrijpt..
liqor43 ziet er uit als frietvet, echt te smerig voor woorden![]()
Twee mensen die het niet begrijpen..

)
)
)
)
)
)
) ss 30kg: 15, 15, 15 (prima!)
)Vond ik ook..morgen heb ik helaas wat minder tijd..
Thanks Joost
Heb al eens 25 reps of meer gedaan met 140kg..dus was geen vprgoede deadlift, mooi die 20 repper op het einde nog![]()

Thanks Bas!!

merci
Je ziet ehm zaterdag..maar weet niet of die helemaal af is. Eindresultaat post ik uiteraard wel!

Zou je je een betere lifter voelen als je wel die deadlifts zou doen?
Excuses aanvaard.Sorry dat ik daarbij stoere dedicated bierdrinkende powerlifting boys tegen de beentjes schop..![]()
Sorry dat ik daarbij stoere dedicated bierdrinkende powerlifting boys tegen de beentjes schop..![]()
Ik denk dat je over het woordje 'stoer' heen las...
Geen haat hoor WWE..was in een vervelende buiZou je je een betere lifter voelen als je wel die deadlifts zou doen?
Deze vraag snap ik zo niet precies?
Was ook wel een halve grap natuurlijk he
Excuses aanvaard.

Ik niet..
Ik denk dat je over het woordje 'stoer' heen las...

Volgens mij wel...hoewel ik vanmorgen toen ik ging trainen aardig sore was!Zo, wat is hier aan de hand? Sterke training Marv! Zitten alle wervelschijven nog recht na die DL?

Ik ben er zaterdag ook inderdaadkwam je ook meet? zoja dan doe ik well yolo workout met je mee
trainen met een kater enz..

)
)
), 8 (nipt..controlled reps!), 7+3 (rest-pause)Ik denk dat we best een mooi select groepje kunnen maken..
Borderline - Hell
Eating Disorder - Marv
Forever Young Disorder - Pun
Belg - Robbie
enz..