- Waardering
- 5.277
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
35 en dan dit.

Ik vermoed in ieder geval morgen straf cardio en 1650 kcal.Gefeliciteerd Marvin. Wat staat er op het verjaardags-menu?

GefeliciteerdVandaag wordt ik 35, en heb ik dus niet veel meals gepland..

Dat hoop ik ookGefeliciteerd Marvin!
Dat je maar veel mag eten vandaag![]()

Thanks
Oef, lekker wakker vanmorgen. Het is nooit mijn sterkste vak geweest dat Nederlands, maar betrap mezelf de laatste tijd wel vaker op stam+t in de ik vorm..
Merci
Gebak, carrotcake & cocktails..Gefeliciteerd Marvin. Wat staat er op het verjaardags-menu?

Ben bang van niet..ga morgen naar mijn schoonzusje..wordt gewoon weer vreten en zuipen..Ik vermoed in ieder geval morgen straf cardio en 1650 kcal.![]()

Dank u..
Zeker waar!van harte Marv, een fijne dag samen, vrijdag is een mooie dag voor een feestje samen![]()
Thanks Neet!
)
)
)
doodgaan
)
)
)
)
(Toch wel tevreden met de squats & bulgarian split squats)Ik ben trots. Klaar voor het vreet en coctail gedeelte nu?Toch wel tevreden met de squats & bulgarian split squats

Yeah

Yes! Het hele weekend overigensIk ben trots. Klaar voor het vreet en coctail gedeelte nu?![]()

Dank u, dank u.
)
), 12 (2 flink forced..
)
)
)
)
)

(prima, niet bijzonder!)Grappig dat je het vraagt. Toevallig zag ik in de groene vandaag een klein scheurtje komen..
Niet te lang mee doortrainen.. Je kunt er vergif op innemen dat hij precies knap tijdens face pulls.Grappig dat je het vraagt. Toevallig zag ik in de groene vandaag een klein scheurtje komen..

Kan me voorstellen dat er hier mensen zijn die vanaf nu graag zouden zien dat ik mijn facepulls film..Niet te lang mee doortrainen.. Je kunt er vergif op innemen dat hij precies knap tijdens face pulls.![]()