Fitness Seller

Matthieu's contest preperation

Hoe ben je van plan te gaan trainen dan?

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: @ chewie

@john: Ik ga terug naar 3 keer per week. Voor hoelang weet ik nog niet. Maar een paar weken ga ik een soort van full body doen. Alleen zal ik me dan wel elke dag richten op iets anders.. Bv maandag de nadruk op dead's, woensdag op presses, en vrijdag op squats oid.

Ik zit met m'n huidige 'schema' gewoon klem nu. Wat meer rust erin zou niet verkeerd zijn.

Moet je zeker doen Matthieu, ik ben sinds een paar weken ook maar 3 en heel soms 4x aant trainen en moet zeggen dat het me nu veel meer bevalt... heb meer rust en dus iedere training kan ik zwaar gaan... zeker doen een tijdje! Bent trouwens flink sterk geworden man, ik moet mn best blijven doen beetje bij jullie in de buurt te blijven.... k kom binnenkort weer eens langs in voorschoten!

Tnx Jules!

Zou zeker nice zijn als je weer eens langs zou komen. Ik ben ook van plan nog eens bij jou te trainen.

Maandag 16 juni 2008:

Deadlift (touch & go) :
6x60kg
6x60kg
6x100kg
6x140kg
6x180kg
2x210kg
2x230kg
2x250kg (PR)

Snatch grip row:
8x60kg
5x90kg
5x90kg
3x100kg
3x100kg

One arm dumbbell row:
6x40kg
6x50kg
6x50kg

Barbell curl (ez bar) :
6x40kg
8x60kg
6x60kg
15x40kg

Adductie:
3x10

En nog wat schouderstabilitetisoefeningen.

Die rows zijn best zwaar zo na die deadlift... 250 voelde soepel bij de dl. Zo trainen was lekker, ik ben niet beestig kapot, maar heb wel superlekker getraind.

very very nice...ik heb zo een ****ing spierpijn in me kont en abductoren van die squats lol...kan merken dat ik een tijd niet "wide" heb gestaan...de t*ring

Haha, ja ik voel het ook nog wel hoor. Alleen gisteren nog zo'n 45 km op de racefiets gereden, en de ergste spierpijn is er dus wel al uit.

doe maar alsof je conditie hebt :P

Vergis je nou niet in mijn conditie ! Ik heb vorig jaar nog de halve marathon gelopen ;)

(toen was ik wel 17kg lichter dan nu ;) haha)

het betere dead + row werk man.. nice

Mooie deadlift!!

netjes kerel ! Ga je donderdag weer beulen op de TU? Zo ja, hoe laat? ;)

Nope Frenk.. Ik train nu ma-wo-vrij... Ik blijf voorlopig 3 keer per week trainen

Donderdag gaan we kogelstoten waarschijnlijk

ben benieuwd wat je gaat stoten :)

Als je maar onder de 9m blijft ;)

Hele nette deadlift kerel! Kom maareens langs als je tijd hebt! Lijkt me gezellig!

Is goed Jules

Woensdag 18 juni 2008:

OHP:
8x30kg
8x30kg
5x50kg
5x50kg
3x60kg
3x60kg
2x70kg
2x70kg
PP:
2x80kg
2x80kg
2x90kg
2x90kg
1x90kg
1x70kg
1x90kg
1x100kg

Pff.. De vorm bij OHP ging redelijk.. PP ging nergens over.. Ik haal weinig uit m'n legdrive en sta echt k*t te pressen. Het lijkt wel een lichte incline en het laatste stuk press ik volledig strict uit. Daarbij komt dus dat ik gewoon m'n hoofd niet goed tussen m'n armen kan krijgen. Ik ben al wel bezig met mobilitetisoefeningen..
M'n schouders zijn ook enigzins geirriteerd.. echt een fijn gevoel is het niet.

3-board press:
5x50kg
3x90kg
3x110kg
3x130kg
2x140kg
1x150kg

Cable pushdown:
4x10

Facepulls:
3x10

Exo:
2x10

V-bar:
60
80
90
100
110 (eerst alleen links, rechts pas 2e poging)
115 (PR L+R)
80
90

Nog wat schouderstabiliteitsoefeningen en nog wat grip. (one arm hangs)
Hoop PR's op 3-board(vanaf 3x130kg), maar dat is ook omdat ik die al een tijd niet heb gedaan.

jezus wat een oh volume...

Met zo'n volume vind ik het niet vreemd dat je schouders wat geirriteerd aanvoelen hoor. ;)

Volume valt toch nog wel mee? Die sets met 60 gaan pas een beetje tellen.

Daarbij zit de irritatie 'm niet echt in het drukken zelf.. Moeilijk uit te leggen..

Binnenkort even langs de manueel therapeut..

Terug
Naar boven