replicator
Cool Novice
- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben wel geïnteresseerd of je een stukje kan schrijven betreft het eten voor het slapen gaan (2-3uur van te voren)? Ik hoor te veel mensen zeggen je moet helemaal NIKS meer eten voor het slapen gaan bla bla. Krijg ook aardig veel commentaar als ik aan een bak kwark zit. Jaa daar kom je van aan omdat je lichaam savonds niks verbrand..

)
)Een mooie toevoeging aan deze thread zou het topic 'slaap' zijn, de onderschatte prestatiepijler. Wat is het effect van slaap deprivatie op je performance, herstel, metabolisme en hormonen. Daar had je volgens mij laatst al een mooie lecture over gehouden.
Ben wel geïnteresseerd of je een stukje kan schrijven betreft het eten voor het slapen gaan (2-3uur van te voren)? Ik hoor te veel mensen zeggen je moet helemaal NIKS meer eten voor het slapen gaan bla bla. Krijg ook aardig veel commentaar als ik aan een bak kwark zit. Jaa daar kom je van aan omdat je lichaam savonds niks verbrand..
Ook heb ik wellis gehoord dat het niet aangeraden word omdat je lichaam dan snachts bezig is met het verwerken van het eten en je dus minder rust in je slaap pakt waardoor je sochtends moeier wakker word.. (geen idee trouwens of dit waar is..?Geen bronnen over kunnen vinden)
Als ik dan het kcal in vs kcal out verhaal vertel kijken ze me met open ogen aan. Ook geloven ze me niet als ik zeg dat je ook snachts kcal verbrand.
Ben ik ook benieuwd naar:
Eten voor het slapen en slapen zelf.
Verder. Keep it up!!!
Welke pms bruur
Samen slapen met dikke gordijnen

Wtf 2-4u slaap max per nacht? Al eens gedacht om er verandering in te brengen? Dokter misschienIk ben echt de "lul" om het zo maar uit te drukken...met mijn 2-4 uur slaap max... en dat is voor mij al veel.. vandaar de minimale gainz
en ik voldoe al aan punten 1 t/m 4.. lang leven verduisteringsgordijnen![]()
Dat kan nooit gezond zijn.. Hoe lang al en dat is echt max wat je op een gehele dag slaapt?Ik ben echt de "lul" om het zo maar uit te drukken...met mijn 2-4 uur slaap max... en dat is voor mij al veel.. vandaar de minimale gainz
en ik voldoe al aan punten 1 t/m 4.. lang leven verduisteringsgordijnen![]()
Done that been there... inclusief slaaponderzoek (met alle toeters en bellen aan je kop enzo.. je bent net een kerstboom als je naar bed gaatWtf 2-4u slaap max per nacht? Al eens gedacht om er verandering in te brengen? Dokter misschien
Anders melatonine en zma supplementeren voor slaap.
) binnen het slaapcentrum en de hele rambam aan medicijnen en supplementen etc... Is al 15 jaar zo.. ik kan je zo 2 a 3 a4tjes sturen met wat er allemaal al geprobeerd en gedaan is... 
Al 15 jaar.. uit het slaaponderzoek kwam ook dat ik maar 30 min echt slaap.. en verder alleen doezel...Dat kan nooit gezond zijn.. Hoe lang al en dat is echt max wat je op een gehele dag slaapt?
Dat zou ik er dan ook weer niet voor over hebben...Misschien toch maar stoppen met die TrenA @marina1975
Yep... ook onderzoek gehad op hersenactiviteit... en ook daar geen overmatige activiteit. Ik kreeg te horen dat ik er maar mee moest leren leven.Heb je wel rust tussen je oren? Soms is dat ongemerkt de boosdoener
Misschien toch maar stoppen met die TrenA @marina1975
Dat zou ik er dan ook weer niet voor over hebben...
Dan had ik wel wat meer massa gehad waarschijnlijk 

Vraag ik me nu je het zegt ook af aangezien ik in me aankomende cut ook een eca stack wil gebruiken. Goede vraag!Interessant stuk over slaap, met name het laatste gedeelte is het meest interessant.
Maar hoe zit het dan met bijvoorbeeld ECA-stack. Dit heeft effect op de vetverbranding, maar ook een effect op slecht slapen (vaak genoemde bijwerking). In hoeverre heeft het slecht slapen een negatief effect op het metabolisme? Weegt dit bijvoorbeeld op tegen het supplementeren van bijv. ECA?