Spanning Tree
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.333
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
Dus meningen zijn waarheid bij jou?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus meningen zijn waarheid bij jou?
Ook niet...maar aan ongefundeerde onderzoeken heb je ook niks..

In welke zin ongefundeerd?Ook niet...maar aan ongefundeerde onderzoeken heb je ook niks..![]()
Slechte opzet..meta studies, weinig proefpersonen, de verkeerde proefpersonen etc etc..

Het maakt uit (TEF is genoemd) maar hoeveel en hoe kun je dat meetbaar maken wanneer zelfs dxa scan resultaten beinvloed worden door vochtopslag. Gooi daar dan nog alle subjectieve factoren bij zoals emoties die beinvleod worden door oppname van voeding, en je zelfbeeld in de spiegel, belichting, weet ik het, en je kunt zoveel onderbuikgevoelens opdoen op dit gebied.Dat zowieso. Ik ben van mening dat het wel uitmaakt. Echter heb ik daar geen goed gefundeerde onderzoeken naar.
Ik probeer echter wel aan te geven dat veel onderzoeken flutonderzoeken zijn..
Inderdaad beter anabolen bro wedstrijd pts geloven die hebben immers ervaring met de sport dus zullen het wel kunnen weten. Ik denk dat tijdstip van injecteren met korte esters nog meer zichtbaar verschil geeft dan clean vs dirty voeding. Ohnee het zal de timing van de rijst ipv pannekoeken zijn geweest.Slechte opzet..meta studies, weinig proefpersonen, de verkeerde proefpersonen etc etc..
Edit: verveel me op mijn werk, dus loop een beetje te griepen hier en daar![]()
Matt Ogus heeft een wedstrijdshape, is five weeks out en volgt IIFYMVerder vind ik dit wel een interessant topic hoor..
En moet eerlijk bekennen ook zat niet 'clean' voedsel te eten en daarmee prima in shape te blijven. Echter denk ik dat je het niet clean eten niet moet overdrijven, want micro's..
En dat als je echt naar een wedstrijshape wilt dat het voor de laatste procentjes wel uitmaakt wat je eet (maar ook daar heb ik geen wetenschappelijk onderzoek over)
Matt Ogus is een onbetrouwbare bronMatt Ogus heeft een wedstrijdshape, is five weeks out en volgt IIFYM
Zeg nergens dat het een bron is?
Ik bedoel daarmee ook dat je daarmee zijn laatste citaat niet ongedaan kan maken.Zeg nergens dat het een bron is?
Maar meer om de laatste alinea van de citaat ondaan te maken.
Ik heb na me vorige cut een hele tijd dirty boven op me normale voeding gegeten en pas later weer clean bro food en me shape veranderde er niks van dus ik ben tegenwoordig makkelijker tijdens me bulkDat zowieso. Ik ben van mening dat het wel uitmaakt. Echter heb ik daar geen goed gefundeerde onderzoeken naar.
Ik probeer echter wel aan te geven dat veel onderzoeken flutonderzoeken zijn..
(tijdens me cut niet dan über strikt)
? xoxoMaakt het nou nog uit of je gewoon witte rijst pakt in je bulk (goedkoper) of zilver/basmati? Gok zelf van nietOnderstaande info ook toegevoegd aan de clean vd dirty post op pagina 16:
Er zijn voor zover ik weet geen studies naar 'gezond' tegenover 'ongezond' gedaan, alsin clean tegenover dirty.
Welk onderwerp wel redelijk vaak is bestudeerd is glycemic index; Low gi producten zijn vaak de meer onbewerkte producten, high gi vaak de wat 'ongezondere' Als we hier nu naar kijken dan zien we bijvoorbeeld
http://ajcn.nutrition.org/content/80/2/337.short This study does not support the contention that low-fat LGI diets are more beneficial than HGI diets with regard to appetite or body-weight regulation as evaluated over 10 wk. However, it confirms previous findings of a beneficial effect of LGI diets on risk factors for ischemic heart disease.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16177201 In summary, lowering the glycemic load and glycemic index of weight reduction diets does not provide any added benefit to energy restriction in promoting weight loss in obese subjects
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12458971 The average weight loss was 1.5 kg on a low-GI diet and 1.6 kg on a high-GI diet. To conclude, there is no evidence at present that low-GI foods are superior to high-GI foods in regard to long-term body weight control.
https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwj02a2RnsrLAhWCHw8KHZSID3gQFgghMAA&url=http://www.foodandnutritionresearch.net/index.php/fnr/article/download/1525/1393&usg=AFQjCNFk7EVOLp5iH61sTbaHeFLjNWVIlA&sig2=RL5FZ1UwycOQo1aeSqTQcQ However, at present the compiled data are not in favour of the contention that low-GI diets are more satiating, result in lower ad libitum energy intake or reduce body weight compared with high-GI diets with similar fibre and macronutrient contents
Om maar eventjes een paar studies aan te halen; mind you, ik heb het hier over weight loss/body composition, niet over gezondheid.
Daarnaast zijn veel van deze studies gedaan naar het effect op verzadiging en energie inname, en daar was al geen verschil te vinden; waren alle studies op dit gebied gecorrigeerd voor energie inname, dan was t helemaal einde discussie.
@Skatermarvin zijn deze studies ook allemaal slecht opgezet? xoxo
Beetje tren..beetje T3..beetje genetics..Matt Ogus heeft een wedstrijdshape, is five weeks out en volgt IIFYM
Nee..ik vreet altijd basmati...omdat lekkerMaakt het nou nog uit of je gewoon witte rijst pakt in je bulk (goedkoper) of zilver/basmati? Gok zelf van niet

Ach ventBeetje tren..beetje T3..beetje genetics..
Of voed ik nu weer een hoop narigheid? Ik denk dat je met bovengenoemde een stuk makkelijker wegkomt met een IIFYM's aanpak..
jij bent echt onmogelijk. Je legt jezelf een hardcore way of life op, en iedereen die t chiller doet dan jij zit vol aan de gear in jouw opinie. Denk inderdaad ook dat alle testpersonen uit bovengenoemde studies wekelijks een potje clen t3 en paar vials tren opgestuurd kregen man.Doelde op Matt Ogus..Ach ventjij bent echt onmogelijk. Je legt jezelf een hardcore way of life op, en iedereen die t chiller doet dan jij zit vol aan de gear in jouw opinie. Denk inderdaad ook dat alle testpersonen uit bovengenoemde studies wekelijks een potje clen t3 en paar vials tren opgestuurd kregen man.
Op een duur kom je niet meer verder, niet echt een easy at out imoDoelde op Matt Ogus..
Je gaat hier toch niet lopen ontkennen dat het allemaal niet een stuk makkelijker gaat als je on bent..en zeker niet als je flink Tren zet..of HGH pakt.
Het is en blijft een easy way out..
zat studies die blijkbaar aantonen dat clean eten niet nodig is en dat jij daarin dus ongelijk hebt. En ofcourse is Matt Ogus niet natty, who the f**k cares. Die kerel verdient geld met wat ie leuk vindt en ziet eruit zoals hij eruit wil zien. Iedereen moet voor zichzelf bepalen hoe ver ze daarin willen gaan; maar hoezo is het een easy way out? Easy way out of what? Het leven is geen race wie het beste hardcore kan eten en volhouden dat je met alleen clean voedsel droog kan zijn; hij heeft blijkbaar de keuze gemaakt flink on gear te gaan; prima toch? Daar benadeelt hij niemand mee. Dat jij je dat persoonlijk aantrekt omdat je het oneerlijk vindt dat dusdanige mensen een stuk verder komen dan dat jij gaat komen heeft niks te maken met een easy way out. En als jij zelf natty wil blijven, wat je ook zeker moet doen dan, wat heeft t dan voor zin om continu te haten op iedereen die in jouw ogen on zit; iets met appels en peren.Doelde op Matt Ogus..
Je gaat hier toch niet lopen ontkennen dat het allemaal niet een stuk makkelijker gaat als je on bent..en zeker niet als je flink Tren zet..of HGH pakt.
Het is en blijft een easy way out..