XXL Nutrition

Sticky Metabolisme: aankomen en afvallen

zat studies die blijkbaar aantonen dat clean eten niet nodig is en dat jij daarin dus ongelijk hebt. En ofcourse is Matt Ogus niet natty, who the f**k cares. Die kerel verdient geld met wat ie leuk vindt en ziet eruit zoals hij eruit wil zien. Iedereen moet voor zichzelf bepalen hoe ver ze daarin willen gaan; maar hoezo is het een easy way out? Easy way out of what? Het leven is geen race wie het beste hardcore kan eten en volhouden dat je met alleen clean voedsel droog kan zijn; hij heeft blijkbaar de keuze gemaakt flink on gear te gaan; prima toch? Daar benadeelt hij niemand mee. Dat jij je dat persoonlijk aantrekt omdat je het oneerlijk vindt dat dusdanige mensen een stuk verder komen dan dat jij gaat komen heeft niks te maken met een easy way out. En als jij zelf natty wil blijven, wat je ook zeker moet doen dan, wat heeft t dan voor zin om continu te haten op iedereen die in jouw ogen on zit; iets met appels en peren
Persoonlijk heb ik geen problemen met mensen die juicen. Heb er zelfs respect voor omdat je dan nog serieuzer moet trainen. Speelt ook rond in mijn gedachten om ooit te juicen. Wat mij persoonlijk wel irriteert is dat hij letterlijk claimt niet te juicen. In zn videos roept hij vol moed en zelfverzekerd IK JUICE NIET.

Nou weet ik dat Sadik juiced, nou weet ik dat tavi juiced etc. Maar als zij die vraag krijgen ontwijken ze de vraag (wat in princiepen ook niet goed is) maar ze geven niet direct antwoorden als ik juice niet. (tenminste voor zo ver heb ik ze daar niet op kunnen betrappen) correct me if i'm wrong :)

Ik zeg nu niet dat matt moet stoppen en opgepakt moet worden, heb het alleen niet met mensen die direct liegen.

Dat is wel meer hoe ik er over na denk :p

Verder ben ik het wel met je eens dat het leven geen race is en snap ik ook idd niet met wat mensen bedoelen easy way out..???

• Topic Starter Topic Starter
Persoonlijk heb ik geen problemen met mensen die juicen. Heb er zelfs respect voor omdat je dan nog serieuzer moet trainen. Speelt ook rond in mijn gedachten om ooit te juicen. Wat mij persoonlijk wel irriteert is dat hij letterlijk claimt niet te juicen. In zn videos roept hij vol moed en zelfverzekerd IK JUICE NIET.

Nou weet ik dat Sadik juiced, nou weet ik dat tavi juiced etc. Maar als zij die vraag krijgen ontwijken ze de vraag (wat in princiepen ook niet goed is) maar ze geven niet direct antwoorden als ik juice niet. (tenminste voor zo ver heb ik ze daar niet op kunnen betrappen) correct me if i'm wrong :)

Ik zeg nu niet dat matt moet stoppen en opgepakt moet worden, heb het alleen niet met mensen die direct liegen.

Dat is wel meer hoe ik er over na denk :p

Verder ben ik het wel met je eens dat het leven geen race is en snap ik ook idd niet met wat mensen bedoelen easy way out..???
dat ze niet toegeven te juicen is logisch natuurlijk omdat de maatschappij dat niet accepteert en ze dan alles kunnen inleveren waarvoor ze werken. In elke sport zitten mensen op hoog niveau vol aan de zooi, en niemand die er openlijk voor uit komt. Kost je gewoon je kop

dat ze niet toegeven te juicen is logisch natuurlijk omdat de maatschappij dat niet accepteert en ze dan alles kunnen inleveren waarvoor ze werken. In elke sport zitten mensen op hoog niveau vol aan de zooi, en niemand die er openlijk voor uit komt. Kost je gewoon je kop
Geheel off topic, maar Rich Piana doet het toch aardig financieel :D (al zie ik hem natuurlijk geen competities meer meedoen)

Geheel off topic, maar Rich Piana doet het toch aardig financieel :D (al zie ik hem natuurlijk geen competities meer meedoen)
true, maar dat is een eersteklas idioot, en daar zn niche van heeft gemaakt. Als matt ogus toe zou geven dat ie zoveel juiced of tavi zijn ze hun hele markt kwijt want zij zitten in de 'normale' sector

true that. Kan je geen ongelijk daarin geven.

Rustig maar..ik loop maar wat te voeren hier uit pure verveling..

Zit wel een kern van frustratie in..maar niet zo extreem.

Heb persoonlijk vooral een hekel aan amateur sporters welk erover liegen..

Vind trouwens het argument weinig proefpersonen maar wel vasthouden aan enorme individuele varieteit ook een mooie. Draait alles nou om je genetische aanleg of om gemiddelde resultaten? En wat wil je dan met de outliers doen?

Sowieso ironisch om studies met weinig proefpersonen onbetrouwbaar te vinden, maar eigen ervaring wel. Immers heb je dan maar één proefpersoon en ook nog eens geen objectieve en/of meetbare onderzoeksresultaten.

Sowieso ironisch om studies met weinig proefpersonen onbetrouwbaar te vinden, maar eigen ervaring wel. Immers heb je dan maar één proefpersoon en ook nog eens geen objectieve en/of meetbare onderzoeksresultaten.
Hey, iets waar we het over eens zijn. Hahah

• Like
Waarderingen: Pren
Beetje tren..beetje T3..beetje genetics..

Of voed ik nu weer een hoop narigheid? Ik denk dat je met bovengenoemde een stuk makkelijker wegkomt met een IIFYM's aanpak..
Je kan ook zeggen dat je voor je gezondheid (leverwaardes, cholesterol) en vochtschommelingen juist met minder wegkomt.

Maar welk isocalorisch verschil zouden die middelen dan precies versterken? Meer lbm aanmaak/onderhoud en vet verbranding gaat niet om clean vs dirty vs iifym, toch?

Klinkt meer alsof je bedoelt dat je met gebruik makkelijker wegkomt met juist niet op macros (en training) te letten.

Zal vandaag nog wat dingen toevoegen. Iemand nog specifieke vragen of onderwerpen?

Geloof je ook dat er in een bepaalde tijd maar een beperkt aantal kcal kunnen worden opgenomen of als je cheat en je eet 4000 kcal in een uur tijd dat alles wordt opgenomen?
En hoe lang doe je over cutten als je niet heel laag gaat in kh?

Laatst bewerkt:
Geloof je ook dat er in een bepaalde tijd maar een beperkt aantal kcal kunnen worden opgenomen of als je cheat en je eet 4000 kcal in een uur tijd dat alles wordt opgenomen?
En hoe lang doe je over cutten als je niet heel laag gaat in kh?
natuurlijk wordt alles opgenomen; als het niet opgenomen zou worden zou betekenen dat je letterlijk uitschijt wat je eet. Evolutionair gezien zou het ook nergens op slaan als je van een binge maar een klein deel op zou nemen, en waarom denk je dat je maag op kan rekken?

natuurlijk wordt alles opgenomen; als het niet opgenomen zou worden zou betekenen dat je letterlijk uitschijt wat je eet. Evolutionair gezien zou het ook nergens op slaan als je van een binge maar een klein deel op zou nemen, en waarom denk je dat je maag op kan rekken?

Ja ik hoor dat echt vaak
Ik moet dan denken aan als je echt 4000 kcal eet inc vetten etc
Duurt verteren al zo lang dat het allemaal opgenomen gaat worden
Waardoor het meteen ongegrond is

Ja ik hoor dat echt vaak
Ik moet dan denken aan als je echt 4000 kcal eet inc vetten etc
Duurt verteren al zo lang dat het allemaal opgenomen gaat worden
Waardoor het meteen ongegrond is

En hoe zie je dat voor je? Dat er een soort rechtstreeks afvoerkanaal is dat, net als een vluchtstrook, open gaat wanneer er een file is? :p "Sorry jongens, duurt te lang! Neem de vluchtstrook maar naar Anus en volg dan de weg richting Toilet?"

Terug
Naar boven