beeldkijker
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.047
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
Persoonlijk heb ik geen problemen met mensen die juicen. Heb er zelfs respect voor omdat je dan nog serieuzer moet trainen. Speelt ook rond in mijn gedachten om ooit te juicen. Wat mij persoonlijk wel irriteert is dat hij letterlijk claimt niet te juicen. In zn videos roept hij vol moed en zelfverzekerd IK JUICE NIET.zat studies die blijkbaar aantonen dat clean eten niet nodig is en dat jij daarin dus ongelijk hebt. En ofcourse is Matt Ogus niet natty, who the f**k cares. Die kerel verdient geld met wat ie leuk vindt en ziet eruit zoals hij eruit wil zien. Iedereen moet voor zichzelf bepalen hoe ver ze daarin willen gaan; maar hoezo is het een easy way out? Easy way out of what? Het leven is geen race wie het beste hardcore kan eten en volhouden dat je met alleen clean voedsel droog kan zijn; hij heeft blijkbaar de keuze gemaakt flink on gear te gaan; prima toch? Daar benadeelt hij niemand mee. Dat jij je dat persoonlijk aantrekt omdat je het oneerlijk vindt dat dusdanige mensen een stuk verder komen dan dat jij gaat komen heeft niks te maken met een easy way out. En als jij zelf natty wil blijven, wat je ook zeker moet doen dan, wat heeft t dan voor zin om continu te haten op iedereen die in jouw ogen on zit; iets met appels en peren
Nou weet ik dat Sadik juiced, nou weet ik dat tavi juiced etc. Maar als zij die vraag krijgen ontwijken ze de vraag (wat in princiepen ook niet goed is) maar ze geven niet direct antwoorden als ik juice niet. (tenminste voor zo ver heb ik ze daar niet op kunnen betrappen) correct me if i'm wrong

Ik zeg nu niet dat matt moet stoppen en opgepakt moet worden, heb het alleen niet met mensen die direct liegen.
Dat is wel meer hoe ik er over na denk

Verder ben ik het wel met je eens dat het leven geen race is en snap ik ook idd niet met wat mensen bedoelen easy way out..

(al zie ik hem natuurlijk geen competities meer meedoen)
Slechts twee puntjes van verschil op zo'n lange, samenvattende post valt reuze mee zou ik zeggen.