beeldkijker
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.047
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien meer gericht op blowen en gebruik van pillen op festivals dan? Zijn toch wel een van de meest gebruikte.Drugs, weet je hoe breed begrip dat is
Bijna net zo breed als JW zelf
Een kilogram opgeslagen vet zal altijd dezelfde hoeveelheid opgeslagen energie vertegenwoordigen.hoorde dit van de week op de sportschool 'reeds afgevallen vet is makkelijker, weer, weg te krijgen'
Naar mijn idee valt hier voor een groot deel vocht verlies onder maar toch...stel je bent zoals die Obese man Danny. Al jaren op hoog gewicht en verloor zeg maar 100 kilo. Hij is dat allemaal weer aangekomen maar zal hij weer sneller vet verliezen omdat de vetcellen al eens leger waren of is er een soort vetgeheugen zoals dat ook met spiergeheugen schijnt te zijn? Ik roep maar wat om de stelling als leek te onderbouwen (..al denk ik dat deze stelling helaas niet opgaat)
Sorry, ik moet je toch echt verbeteren>>>>Verschil tussen man en vrouw
Vrouwen kunnen doorgaans een stuk slechter tegen alcohol dan mannen; dit heeft ten eerste te maken met het feit dat mannen een stuk meer alcohol dehydrogenase in hun maag hebben. Wanneer een man en een vrouw van hetzelfde gewicht een injectie krijgen met alcohol valt dit verschil weg, omdat de maag zo wordt omzeilt.
. Het is omzeild, hoe raar dat er ook uitziet.
.
helemaal bij ofcHoever ben je met suits?
OT: Wederom top gedaan bro!
begrip is enorm breed, en VEEELLLLLLLLLLLL minder onderzocht, dus gaat niet lukken denk ik..Bedenk me gelijk, nu we het toch over alcohol hebben.. Stukje over drugs gebruik en bodybuilding?
terecht haha. Slaapgebrek i guess, normaal niet zo van de spelfoutenSorry, ik moet je toch echt verbeteren. Het is omzeild, hoe raar dat er ook uitziet.
Verder uiteraard weer echt een topstukje.

Volgens mij is dat andersom..eenmaal dik geweest vullen de vetcellen zich makkelijker weer op.hoorde dit van de week op de sportschool 'reeds afgevallen vet is makkelijker, weer, weg te krijgen'
Naar mijn idee valt hier voor een groot deel vocht verlies onder maar toch...stel je bent zoals die Obese man Danny. Al jaren op hoog gewicht en verloor zeg maar 100 kilo. Hij is dat allemaal weer aangekomen maar zal hij weer sneller vet verliezen omdat de vetcellen al eens leger waren of is er een soort vetgeheugen zoals dat ook met spiergeheugen schijnt te zijn? Ik roep maar wat om de stelling als leek te onderbouwen (..al denk ik dat deze stelling helaas niet opgaat)
Die heb ik idd ook vaker gehoord...benieuwd naar de technische onderbouwing.Volgens mij is dat andersom..eenmaal dik geweest vullen de vetcellen zich makkelijker weer op.
Je hebt volgens mij door vet te gainen ook meer vetcellen aangemaakt of niet @Jwdoetookmee ?
Overal waar gedonder is met uitgaan is alcohol in het spel. En ik heb een schijthekel daaraan haha. Agressieve mongooltjes die ruzie zoeken als je keertje tegen ze aanstoot etcGoed stuk over alcohol, maar damn, al die anekdotes en metaforen over alcohol-consumerend uitgaanspubliek doet me wel afvragen uit welk uitgaansmilieu jij je bevindingen haalt, sounds just like american pie vs project X over there![]()
Dat gaat absoluut verschil maken ja. Af en toe een biertje of wijntje prima zoals je leest. Maar bij hoge consumptie staat het zeer zeker je herstel en prestaties in de wegIk vraag me wel eens af wat het verschil zou zijn tussen 2 mensen, de 1 die drinkt en de ander niet.
Ze zijn even oud, even lang en even zwaar/vp.
De gene die drinkt, drinkt elk weekend 2 avonden 8-10 biertjes.
De ander drinkt helemaal niets.
Beide trainen ze op dezelfde manier, in een tijdsbestek van 2 jaar.
Wat zou het verschil zijn?
Snap dat dat heel erg kan verschillen, maar ben wel benieuwd naar zo'n onderzoek.![]()
Overal waar gedonder is met uitgaan is alcohol in het spel. En ik heb een schijthekel daaraan haha. Agressieve mongooltjes die ruzie zoeken als je keertje tegen ze aanstoot etc

Volgens mij is dat andersom..eenmaal dik geweest vullen de vetcellen zich makkelijker weer op.
Je hebt volgens mij door vet te gainen ook meer vetcellen aangemaakt of niet @Jwdoetookmee ?
Die heb ik idd ook vaker gehoord...benieuwd naar de technische onderbouwing.
Overigens verdwijnen die vetcellen dan door liposuctie?
Er zijn ook drollen die niet stinken en waarna je je kont niet hoeft af te vegen.True, daar is niets aan gelogen nee. I still like to believe dat er nog mensen zijn die zich wel kunnen gedragen na het consumeren van alcohol tho![]()