XXL Nutrition

Sticky Metabolisme: aankomen en afvallen

Invloed van feels op trainen

ZlTKDB7.jpg

• Topic Starter Topic Starter
geen serieuze suggesties verder? (sorry @hoxyz )

Kweet niet of het al aanbod is geweest, maar hoe het makkelijkst vocht verliezen en laden voor harde look?

Vitaminen en mineralen wellicht?

Persoonlijk ben ik wel benieuwd naar meer info over over volume en intensiteit.
Was al wel zijdelings een keer aangehaald , maar niet echt behandelt. Eindigde uiteindelijk in een verhaal over leptine.

Ik weet niet of je dit al vermeld heb gehad, maar wat is beter voor je. Kan je 200 onder onderhoud en dan om de 2 weken zakken met 200 calorieën en dan langzaam zakken tot max 600 tekort en dan lange tijd op 600 tekort zitten. Of dat je constant op 500-600 tekort zit 2-3 dage. En dan 1 dag op onderhoud. Wat zou jij aanbevelen @Jwdoetookmee?

geen serieuze suggesties verder? (sorry @hoxyz )

- Water; wat voor invloed heeft het op je metabolisme als je gehydrateerd bent. Wat gebeurt er in je lichaam. Minder kracht, effect op training, herstelvermogen en vetverbranding indien in een calorie deficit? Is dit effect meteen op het moment dat je dat een dorst gevoel hebt of is dit gedurende de dag?
Met effect op training bedoel ik ook - stel je drinkt pas goed 1.5 uur voordat je gaat trainen en je hebt de rest van de dag weinig gedronken, heb je dan slechtere performance dan als je de hele dag gehydrateerd zou zijn?

- Spiermassa tegenover vetmassa, het effect hier van op je metabolisme. Bijvoorbeeld hoeveel meer calorieën verbrandt persoon A tegen over persoon B. Wat ook interessant zou zijn, hoeveel meer calorieën een persoon verbruikt met meer spiermassa.
Persoon A 80KG spiermassa en 10KG vet.
Persoon B 80KG spiermassa en 20KG vet.
Is het verwaarloosbaar of zit er een heel groot verschil in?
Kan persoon A makkelijker spiermassa aanzetten omdat persoon A een lager vetpercentage en een betere hormoonhuishouding/testosteron productie heeft of is dit een mythe?

- Invloed van ziek zijn op je metabolisme en herstel (als je al blijft trainen..), van een simpele verkoudheid tot een serieuzere griep. Is het dan belangrijk om je calorieën te verhogen als je in een cut zit naar onderhoud of boven je onderhoud?

- Effect van stress op je metabolisme en hormonale veranderingen zoals verhoogd cortisol en ook weer hierbij het herstel van je trainingen als je lang gestrest blijft.

Laatst bewerkt:
hoi maak een artikel hoe word ik zyzz gr

Over hoe slecht cafeïne is en de gevolgen op je metabolisme?

Misschien voeding en AAS? Hoor daar toch veel verschillende dingen over.. Misschien AAS-soorten uitgesplitst naar effect op het metabolisme en als Side step T3/T5/Clen

• Topic Starter Topic Starter
Zit je nou vanuit de bios te posten :roflol:?

Ik ben ook wel benieuwd naar een verhaal over het belang van hydratatie qua sportprestaties en in hoeverre het invloed heeft op je metabolisme.

Terug
Naar boven