XXL Nutrition

Sticky Metabolisme: aankomen en afvallen

• Topic Starter Topic Starter
Via email of instagram contact opnemen. Doorgaans begeleiding in zowel voeding als training contact via app als men daar behoefte aan heeft /het pakket kiest waar dat bij zit.
Sommige mensen willen alleen een PT sessie though. U vraagt wij draaien

Dus als ik wil kom je ook met mij trainen? :D

Of je traint andere mensen en je staat er bij?

Dus als ik wil kom je ook met mij trainen? :D

Of je traint andere mensen en je staat er bij?
ik train meestal gewoon mee, net wat people willen. En kan inderdaad ook die kant opkomen, maar dan reken ik uiteraard wel reiskosten

Wat gaat de eerstvolgende zijn ? :D

Hoe op een meisje af te stappen?

true maar die post ik niet hier ofc
Ahh zoo. Bedenk me trouwens net wel een vraag eigenlijk.

Ik zit atm in me cut. Ekv verhouding: 160-200gr eiwit 85-90gr vet. Resterend kh. Nou heb ik soms dat me macros eigenlijk foktop uitkomen... 220gr eiwit- 120gr vet en laag carbs. Wel blijf ik onder me kcal. Mijn vraag: hoe 'erg' is het eigenlijk dat je macros niet kloppen? Wat voor 'schade' geeft het als je 50gr meer vet eet of eiwit.

Ik val gewoon af en merk dat ik droger word daar niet van :p maar meer het gaat om het idee lol.

Ahh zoo. Bedenk me trouwens net wel een vraag eigenlijk.

Ik zit atm in me cut. Ekv verhouding: 160-200gr eiwit 85-90gr vet. Resterend kh. Nou heb ik soms dat me macros eigenlijk foktop uitkomen... 220gr eiwit- 120gr vet en laag carbs. Wel blijf ik onder me kcal. Mijn vraag: hoe 'erg' is het eigenlijk dat je macros niet kloppen? Wat voor 'schade' geeft het als je 50gr meer vet eet of eiwit.

Ik val gewoon af en merk dat ik droger word daar niet van :p maar meer het gaat om het idee lol.
echt helemaal 0. alleen low carb = flat as f**k en kuttrainingen. thats all

Ben wel benieuwd naar je mening/strategie van depleten en laden voor bijvoorbeeld een shoot

Terug
Naar boven