- Waardering
- 12.184
om dik te blijvenja dat snap ik maar waarom zou ik die calorieën nodig hebben als mijn macro,s in orde zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
om dik te blijvenja dat snap ik maar waarom zou ik die calorieën nodig hebben als mijn macro,s in orde zijn.
ik at 2000kcalls op een dag zou misschien eerder ondervoeding zijn

Ze doen minder eten dan ze verbruiken. Maar niet natty natuurlijk. Maar zo simpel is en blijft het wel.ik at 2000kcalls op een dag zou misschien eerder ondervoeding zijn
wat doen die profs dan om op zo,n laag bf te komen is dat gewoon allemaal voeding ?
wel natty natuurlijk.
dan zal ik maar gewoon steeds iets lager gaan zitten als ik niet meer afval.Ze doen minder eten dan ze verbruiken. Maar niet natty natuurlijk. Maar zo simpel is en blijft het wel.
Als jij met wat je als 2000kcal meet op gewicht blijft dan kun je of hetzelfde blijven bewegen en 500kcal minder gaan eten, of hetzelfde blijven eten en 500kcal of meer aan cardio toevoegen, of beiden, en dan zul je weer verder afvallen.
Denk dat de grootste fouten al dan niet bewust liggen bij het meten van de voeding, inschatten van de activiteit, en consistentie.
Voeding is het makkelijkst om echt alles zo precies mogelijk te noteren, vooral niet liegen tegen jezelf.
Activiteit niet met een vage factor ofzo inschatten maar elke keer appart noteren.
Consistentie geeft de snelste resultaten door elke dag dezelfde balans op te doen. Elke dag hetzelfde moment wegen, geen rustdagen van trainen, en steeds dezelfde voeding en activiteit maakt de afwijkingen ook minder significant.
En kijk naar hoe je gewicht feitelijk veranderd met de balans die je meet. Niet naar hoeveelheden van opgegeven formules of pt schematjes of ideeen van wat veel of weinig is en 'zou moeten werken' of 'ondervoeding zou moeten zijn', want als je gewicht niet veranderd dan zit je er gewoon naast (boven).
De vraag moet zijn: wat doe jij om niet op zo'n laag bf te komen?

Je zou alles wat je in de kcal balans +/- doet en hoe je progressie meet af kunnen gaan. 1800-2000 lijkt me niet waar je vast moet lopen, als je elke dag actief bent.dan zal ik maar gewoon steeds iets lager gaan zitten als ik niet meer afval.
voeding doe ik echt precies op de gram na
op rust dagen eet ik ongeveer 200kcalls minder.
je raad 7 dagen per week trainen aan ?
Van consistente ondervoeding val je af. Als jij niet afviel vrat je teveel. Of denk je soms dat je te weinig kan eten, en dat je daardoor in spaarstand gaat, en als je weer meer gaat eten je wel afvalt? Brb ik bel Auschwitz even op, vragen of er daar gevangenen rondliepen die niet lager kwamen dan een procentje of 11.ik at 2000kcalls op een dag zou misschien eerder ondervoeding zijn
wat doen die profs dan om op zo,n laag bf te komen is dat gewoon allemaal voeding ?
wel natty natuurlijk.
Via email of instagram contact opnemen. Doorgaans begeleiding in zowel voeding als training contact via app als men daar behoefte aan heeft /het pakket kiest waar dat bij zit.@Jwdoetookmee wat doe je zoal met je begeleiding? Hoe moeten geinteresseerden dat voor zich zien?
hmm tjaVan consistente ondervoeding val je af. Als jij niet afviel vrat je teveel. Of denk je soms dat je te weinig kan eten, en dat je daardoor in spaarstand gaat, en als je weer meer gaat eten je wel afvalt? Brb ik bel Auschwitz even op, vragen of er daar gevangenen rondliepen die niet lager kwamen dan een procentje of 11.
Terwijl ik in de wacht sta (oude telefoons daar nog, vet onhandig zo'n schakelbord waarmee ze je doorverbinden) zal ik je vast vertellen wat mijn educated guess is. 1: je vulde je voeding niet correct in. 2: je nam een cheatday elke week waarop je je tekort van de hele week weer ongedaan maakte. 3: je bent minder actief dan je dacht. 4: je manier van progressie meten was niet correct. 5: *oh Auschwitz zegt inderdaad dat iedereen daar afviel. Conclusie: je zat niet in een (consistent) calorie tekort. Of je viel wel af maar je meet progress verkeerd. 1 van die 2. 103% zeker weten.
ik nam inderdaad elke zaterdag wat cheat meals wist niet dat het verdeeld werd over de hele week :O / ik ben ook niet actief zit gewoon hele dag op de bank / ik gebruikte gewoon weegschaal meer niet.Hoeveel vrat je tijdens de zaterdagen danhmm tjaik nam inderdaad elke zaterdag wat cheat meals wist niet dat het verdeeld werd over de hele week :O / ik ben ook niet actief zit gewoon hele dag op de bank / ik gebruikte gewoon weegschaal meer niet.
toen heel veel.
haha zelfs dit is vermakelijk aan het topicVan consistente ondervoeding val je af. Als jij niet afviel vrat je teveel. Of denk je soms dat je te weinig kan eten, en dat je daardoor in spaarstand gaat, en als je weer meer gaat eten je wel afvalt? Brb ik bel Auschwitz even op, vragen of er daar gevangenen rondliepen die niet lager kwamen dan een procentje of 11.
Terwijl ik in de wacht sta (oude telefoons daar nog, vet onhandig zo'n schakelbord waarmee ze je doorverbinden) zal ik je vast vertellen wat mijn educated guess is. 1: je vulde je voeding niet correct in. 2: je nam een cheatday elke week waarop je je tekort van de hele week weer ongedaan maakte. 3: je bent minder actief dan je dacht. 4: je manier van progressie meten was niet correct. 5: *oh Auschwitz zegt inderdaad dat iedereen daar afviel. Conclusie: je zat niet in een (consistent) calorie tekort. Of je viel wel af maar je meet progress verkeerd. 1 van die 2. 103% zeker weten.
..... Vent.toen heel veel.
patat bamischijf chocolade enzovoort.
nu probeer ik op mijn cheatdag wel lekker te eten maar dan wel onder mijn macro,s blijven dat is geen probleem toch ?
wat dacht je dat er met die duizenden kcals gebeurde. "yo jongens deze shit even niet opnemen hoor, het is z'n cheatday!!! Morgen gaan we weer efficiënt werken, maar vandaag doen we alles gewoon direct door laten stromen 't riool in, okee? Vandaag telt niet!"Antwoord op je vraag staat trouwens in dit topic. Ik zou als ik jou was alle artikelen die ik heb Gepost even doorlezen, kan je letterlijk een HELEBOEL van leren. Scheelt jou als ons een hoop irritatie en domme vragen. Nohardfeelingstoen heel veel.
patat bamischijf chocolade enzovoort.
nu probeer ik op mijn cheatdag wel lekker te eten maar dan wel onder mijn macro,s blijven dat is geen probleem toch ?