- Waardering
- 86
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je werd nota bene 2 post boven de jouwe nog geciteerd door iemand die het antwoord gaf dumbass
Nice, in! Mooi verwoord, goede spoilers (NCBI artikel en site in algemeen erg boeiend ook)!
Is het een idee om nog iets te schrijven over de (eventuele) invloed van bepaalde soorten supps, kruiden, voeding op het metabolisme? Zo wordt er bv wel gesuggereerd dat bepaalde kruiden je metabolisme verhogen, is dat zo, welke dan, hoe dan, kun je überhaupt zoveel van dat kruid binnen krijgen wil dit effect hebben etc.
En hormonen vs metabolisme. Heeft de hoogte van oestrogeen, testosteron invloed op je metabolisme? Is het nuttig om daar iets over te schrijven of is daar weinig over te zeggen (of gewoon totaal niet belangrijk en interessant)...? En zo ja, als er negatieve effecten te beschrijven zijn, hoe kun je deze dan positief beïnvloeden?
Zal zodra ik thuis ben het hoofdstuk energiesystemen uit m'n nieuwe boek eens plaatsen.Stikstof balans kan ik wel uitleggen en ik heb uiteraard inzicht in biochemische processen en citroenzuur cyclus etc, maar deze expres niet genoemd omdat dit niks afdoet aan die pijnlijke onzin die hier dagelijks voorbij komt mbt metabolisme etc. Ik vraag me af wat voor t gros hier de meerwaarde is deze (in mijn ogen erg interessante ) informatie hier te noemen.
@Galen heeft trouwens ook al een en ander uitgetypt qua energieproductie etc
Je werd nota bene 2 post boven de jouwe nog geciteerd door iemand die het antwoord gaf dumbass
Jij bent hier degene met een iPhone.
Waarom geleidelijk aan verlagen?Geleidelijk aan je kcal verlagen gedurende bepaalde periode en trainen zoals je ervoor trainde, en cardio opbouwend toevoegen.
Dus als ik 4% aan vet massa wil verliezen, maar zo weinig mogelijk spiermassa verliezen. Wat raden jullie dan aan kwa training en voeding?
Lichtelijk cutten met ongeveer 200 calorieën? Keto dieet? En calorieën berekenen op gemiddeld dag in de week of voor iedere soort dag bereken(Rust dagen en trainingsdagen).
Veel kracht training + cardio? Of alleen kracht training of weinig kracht training veel cardio?
Vooral dat vochtverlies de eerste weken is ongeëvenaard natty, in mijn geval althans.Naturel cutten gaat echt F' snel met keto.., long term maakt het geen reet uit.
Maar als je van zeg 13% zeer snel richting 8/9% wilt + een berg vocht verliezen (omdat het al mei is en je lui bent geweest).., ja dan is keto erg effectief imo!