AndroidHealthClinic

Sticky Metabolisme: aankomen en afvallen

Vet kan niet worden opgeslagen?

Wie zegt dat?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.722
Creatine nu ook 4 weken niet meer ingenomen.
Heb opzich geen massa ingeleverd, maar toen ik bulkte was ik ook gewoon vochtig lol

inb4 je bent gewoon dik
Creatine houdt niet tot nauwelijks onderhuids vocht vast, dus onnodig.
Zuivel uit je dieet halen..

Srs

Of meer tren pakken

also srs
John Snow.
lol tren no thx jeff

Als ik zuivel eruit haal kan ik wel kilo's biefstuk gaan halen :/

Niet structureel. Slechts bij cheat oid

dit idd
Noneed imo
Nou dan moet ik iets van vervanging zoeken voor 90gr eiwit :/
Kip etc zit al in het schema. Heb eigenlijk altijd al grote hoeveelheden zuivel weggewerkt, verder nooit problemen mee gehad oid. Beetje jammer als het puur door zuivel zou komen, want dan zal dit een tijdelijk effect voor mij zijn. Ik ga niet voor altijd zuivel eruit gooien haha
Je kan 't proberen ofc. Maar imo echt dikke BS
+1 voor cardio tegen vocht
-1 voor zuivel mijden waanideeen
altijdeensmetchris
Hey JW,

Wat is jouw mening over de "jaren 70" manier van eten? (High protein, low carb, high(er) fats.
In dit filmpje wordt gezegd dat je 1 van de drie macros weg moet laten uit je meals, anders word je dik.
Eiwit is uiteraard een must
Koolhydraat kan worden opgeslagen in de reserves (als vet, daarom houden ze deze laag)
Vet fungeert als energie, en kan niet worden opgeslagen.

filmpje:

Eet een maand eventjes een kilo boter per dag en laat me na die maand even weten hoeveel vet je niet hebt opgeslagen als vet.

+1 voor cardio tegen vocht
-1 voor zuivel mijden waanideeen

John Snow.

Noneed imo

altijdeensmetchris

Eet een maand eventjes een kilo boter per dag en laat me na die maand even weten hoeveel vet je niet hebt opgeslagen als vet.

Allereerst dank voor reactie allen.

Qua cardio, waar moet ik dan aan denken? Dagelijks? Wekelijks? 30min?

Allereerst dank voor reactie allen.

Qua cardio, waar moet ik dan aan denken? Dagelijks? Wekelijks? 30min?
Elke keer dat je minder vochtig wilt zijn? :P Werkt ook maar even.. genoeg eten of de volgende dag en de vocht schommel begint weer opnieuw.

Elke keer dat je minder vochtig wilt zijn? :P Werkt ook maar even.. genoeg eten of de volgende dag en de vocht schommel begint weer opnieuw.
Verdomme lol. Geen blijvende oplossingen dus :/
Raakt je lichaam ook niet wat meer gewend aan minder vocht ofzo?
Ben echt een leek wat betreft vocht haha

John Snow.

Noneed imo

altijdeensmetchris

Leek me ook al sterk ja. Kcal in kcal uit principe :) Sowieso vindt mn lichaam 800+ carbs fijner op 700+ ace,

pakje koolvis a 400 gram 1,89 = ca. 80 gram eiwit
blikje tonijn (uitlek 150 gram) 1,19 bij lidl = ca. 30 gr eiwit

Ik denk dat hij liever wat vocht heeft dan koolvis eet :o
lol dit

nee maar srs hoe ga ik ooit even aan mn ouders uitleggen dat ik naast 200gr kip, het reguliere avondeten dus zeg 100gr vlees, ook nog even 400gr koolvis naarbinnen moet duwen omdat ik een vochtige look heb

die tonijn overigens wel regelmatig op brood gehad, maar elke dag zo'n potje is ook redelijk prijzig als je vergelijkt met een bak kwark.

Verdomme lol. Geen blijvende oplossingen dus :/
Raakt je lichaam ook niet wat meer gewend aan minder vocht ofzo?
Ben echt een leek wat betreft vocht haha
Heb wel het idee dat dagelijkse cardio om alles even uit te zweten wel wat stabieler droger doet ogen, maar alsnog heb je schommeling door de dag heen. Het sterkste effect heb ik na wat depleted te zijn van trainen en dan hongerig worden en cardio doen.

Maar vet percentage lijkt mij het meest bepalend.

Oh en clen en niet aromatiserende anabolen werken ook goed. Misschien moet je je niet met die gebruikers vergelijken als je dat niet ook neemt, of meedoen.

Heb wel het idee dat dagelijkse cardio om alles even uit te zweten wel wat stabieler droger doet ogen, maar alsnog heb je schommeling door de dag heen. Het sterkste effect heb ik na wat depleted te zijn van trainen en dan hongerig worden en cardio doen.

Maar vet percentage lijkt mij het meest bepalend.

Oh en clen en niet aromatiserende anabolen werken ook goed. Misschien moet je je niet met die gebruikers vergelijken als je dat niet ook neemt, of meedoen.
Hmm, net 30 flinke minuten cardio erop zitten. Krijg er verdomme wel honger van.
Ja ach wellicht hebben jullie gelijk en ben ik ook gewoon aan het overdrijven. In ieder geval maar doorgaan met cutten en wat regelmatiger cardio doen.

Hmm, net 30 flinke minuten cardio erop zitten. Krijg er verdomme wel honger van.
Ja ach wellicht hebben jullie gelijk en ben ik ook gewoon aan het overdrijven. In ieder geval maar doorgaan met cutten en wat regelmatiger cardio doen.
Wat is je vet% dan?

Het sterkste effect heb ik na wat depleted te zijn van trainen en dan hongerig worden en cardio doen.

Sterkste effect blijft imo toch wel alcohol consumptie. Wonderbaarlijk verschil tussen avond voor consumptie en ochtend na. Niet dat ik het aan zou raden als je een drogere look wilt hebben i.v.m. andere negatieve effecten maar toch.

Vocht blijft sowieso een cyclisch fenomeen. Volgens mij is het niet mogelijk / heeft nog niemand echt een goede manier gevonden om constant minimaal vocht vast te houden, en als het al wel zo is, denk ik uiteindelijk dat je er ook niet echt gelukkig van gaat worden om je daaraan vast te houden. Gaat je beter af als je je er gewoon niet zo druk om zal maken gok ik, uiteindelijk zegt VP meer voor je look dan eventueel iets meer of minder vocht. 9 vd 10 situaties waar je komt hou je toch je shirt aan voor de gemiddelde persoon hier.

Was overigens wel een tijdje een periode dat mensen zworen dat ze met CBL-dieet (overdag no carbs, na 't trainen allerlei hoge GI producten) wel constant er shredded bij liepen, maar ook dat geloof ik persoonlijk niet zo.

Ok dat of een nacht rondstuiteren geeft ook een sterk opdrogend effect, maar is niet iets om constant te blijven doen :P

Maakt het uit of je van je 8 maaltijden overdag 3 pakt en dan wat later in de avond de rest

Vind het chill als ik savonds in het weekend meer kan eten, bijvoorbeeld als ik met vrienden ben.

Terug
Naar boven