- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Creatine houdt niet tot nauwelijks onderhuids vocht vast, dus onnodig.Creatine nu ook 4 weken niet meer ingenomen.
Heb opzich geen massa ingeleverd, maar toen ik bulkte was ik ook gewoon vochtig lol
inb4 je bent gewoon dik
John Snow.Zuivel uit je dieet halen..
Srs
Of meer tren pakken
also srs
Noneed imolol tren no thx jeff
Als ik zuivel eruit haal kan ik wel kilo's biefstuk gaan halen :/
Niet structureel. Slechts bij cheat oid
dit idd
Je kan 't proberen ofc. Maar imo echt dikke BSNou dan moet ik iets van vervanging zoeken voor 90gr eiwit :/
Kip etc zit al in het schema. Heb eigenlijk altijd al grote hoeveelheden zuivel weggewerkt, verder nooit problemen mee gehad oid. Beetje jammer als het puur door zuivel zou komen, want dan zal dit een tijdelijk effect voor mij zijn. Ik ga niet voor altijd zuivel eruit gooien haha
altijdeensmetchris+1 voor cardio tegen vocht
-1 voor zuivel mijden waanideeen
Hey JW,
Wat is jouw mening over de "jaren 70" manier van eten? (High protein, low carb, high(er) fats.
In dit filmpje wordt gezegd dat je 1 van de drie macros weg moet laten uit je meals, anders word je dik.
Eiwit is uiteraard een must
Koolhydraat kan worden opgeslagen in de reserves (als vet, daarom houden ze deze laag)
Vet fungeert als energie, en kan niet worden opgeslagen.
filmpje:
+1 voor cardio tegen vocht
-1 voor zuivel mijden waanideeen
Creatine houdt niet tot nauwelijks onderhuids vocht vast, dus onnodig.
John Snow.
Noneed imo
Je kan 't proberen ofc. Maar imo echt dikke BS
altijdeensmetchris
Eet een maand eventjes een kilo boter per dag en laat me na die maand even weten hoeveel vet je niet hebt opgeslagen als vet.
Elke keer dat je minder vochtig wilt zijn?Allereerst dank voor reactie allen.
Qua cardio, waar moet ik dan aan denken? Dagelijks? Wekelijks? 30min?
Werkt ook maar even.. genoeg eten of de volgende dag en de vocht schommel begint weer opnieuw.Verdomme lol. Geen blijvende oplossingen dus :/Elke keer dat je minder vochtig wilt zijn?Werkt ook maar even.. genoeg eten of de volgende dag en de vocht schommel begint weer opnieuw.
Creatine houdt niet tot nauwelijks onderhuids vocht vast, dus onnodig.
John Snow.
Noneed imo
Je kan 't proberen ofc. Maar imo echt dikke BS
altijdeensmetchris
Eet een maand eventjes een kilo boter per dag en laat me na die maand even weten hoeveel vet je niet hebt opgeslagen als vet.
Sowieso vindt mn lichaam 800+ carbs fijner op 700+ ace,Toch maar zuivel eruit?Verdomme lol. Geen blijvende oplossingen dus :/
Raakt je lichaam ook niet wat meer gewend aan minder vocht ofzo?
Ben echt een leek wat betreft vocht haha

Ik denk dat hij liever wat vocht heeft dan koolvis eetpakje koolvis a 400 gram 1,89 = ca. 80 gram eiwit
blikje tonijn (uitlek 150 gram) 1,19 bij lidl = ca. 30 gr eiwit

lol ditIk denk dat hij liever wat vocht heeft dan koolvis eet![]()
Glas water erbijIk denk dat hij liever wat vocht heeft dan koolvis eet![]()

Heb wel het idee dat dagelijkse cardio om alles even uit te zweten wel wat stabieler droger doet ogen, maar alsnog heb je schommeling door de dag heen. Het sterkste effect heb ik na wat depleted te zijn van trainen en dan hongerig worden en cardio doen.Verdomme lol. Geen blijvende oplossingen dus :/
Raakt je lichaam ook niet wat meer gewend aan minder vocht ofzo?
Ben echt een leek wat betreft vocht haha
Hmm, net 30 flinke minuten cardio erop zitten. Krijg er verdomme wel honger van.Heb wel het idee dat dagelijkse cardio om alles even uit te zweten wel wat stabieler droger doet ogen, maar alsnog heb je schommeling door de dag heen. Het sterkste effect heb ik na wat depleted te zijn van trainen en dan hongerig worden en cardio doen.
Maar vet percentage lijkt mij het meest bepalend.
Oh en clen en niet aromatiserende anabolen werken ook goed. Misschien moet je je niet met die gebruikers vergelijken als je dat niet ook neemt, of meedoen.
Wat is je vet% dan?Hmm, net 30 flinke minuten cardio erop zitten. Krijg er verdomme wel honger van.
Ja ach wellicht hebben jullie gelijk en ben ik ook gewoon aan het overdrijven. In ieder geval maar doorgaan met cutten en wat regelmatiger cardio doen.
Het sterkste effect heb ik na wat depleted te zijn van trainen en dan hongerig worden en cardio doen.
Nee maakt niet uit.Maakt het uit of je van je 8 maaltijden overdag 3 pakt en dan wat later in de avond de rest
om en nabij de 10%, maar ben niet zo vasculair