Borstkas
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 541
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) Naar; half 6 opstaan en vervolgens 8u werken (alles bij elkaar zo'n 4u lopen, order picken) 
Jw, wat zou de globale energiebehoefte toename zijn wanneer men;
School life (7-8u opstaan, trein zitten, naar school lopen, etc. Dus zeer relaxt) Naar; half 6 opstaan en vervolgens 8u werken (alles bij elkaar zo'n 4u lopen, order picken)
Dacht zelf aan iets van 200? Ga precies cutten wanneer me vakantie werk begint. 1) door de intensiteit 2) ben bezig dus denk niet continu aan me armoedige hoeveelheid cal en 3) vp is te hoog
Als ik op me huidige onderhoud blijf ben ik bang dat ik veel te laag uitkom doordat ik meer ga verbranden straks. Op internet staat 1u wandelen maakt 200-250 cal. Maar lijkt me sterk dat me ouderhoud met 1000 stijgt.
Dat is behoorlijk zwaar werk. Ga maar uit van 200 per uur hoor.

Klopt! Ik ga morgen gewoon verder met mijn cleanbulk, geen cardio erbij ofzo en niks om de schade in te halen want ik denk dat dat elke keer ook de oorzaak is waarom het mis gaat.
Ik wordt ook echt EXTREEM vochtig van dat binchen. Zo zonde want je ziet de blokken erop zitten maar alles staat bol en zit verstopt. Ben bang dat al het harde werk van mn cut voor niks is geweest nu...

Ik zou het gewoon een week schrappen. Sinds ik een bak kwark minder per dag eet houd ik 7kg vocht minder vast!Heeey @Jwdoetookmee
Ben van 135.5 naar 127.2 gegaan in 3 weken tijd zonder krachtverlies op basis van me inhouden bij de Mac, het drinken van Light producten, consequent 4.5 k aan kcal aanhouden, 1 refeeddag per week en zonder cardio.
Echter nu las ik op het forum dat zuivel je huid echt dik maakt omdat een stel bodybuilders dat hebben gezegd zonder enige onderbouwing. Daar maak ik me wel zorgen om omdat ik zoveel chocomelk drink.
Wat te doen![]()
Ik heb wel het idee dat je door periodes van stabilisatie heen gaat, waarbij zaken als activiteit/zweet/zout en vocht inname je nieuwe carb/depletion gewoonte weer bij moet benen. Plus stress en andere hormonen. Slaap en rustigere trainingen lijken bijvoorbeeld ook uit te maken. Maar het is een hoop gepieker waarbij objectiviteit richting jezelf moeilijk is, zeker als je constant vergelijkt met je beste look bij je laagste vetpercentage waar je misschien al weer een kilo of wat boven zit. Of met dat ene moment vorige week waar alles perfect samen viel ofzo.Vaak zie je dat je lichaam moet wennen wanneer je van dieet switcht naar een hoger gehalte aan carbs. Vaak wat bloat etc.
Is het zo dat het lichaam aan de nieuwe hoeveelheid gewend kan raken/aanpast zolang er geen schommelingen in de hoeveelheid carbs plaatsvinden waardoor bloat etc minder wordt?
Ja, maar dat is al een jaar zo. Of langer, geen idee. Het is iig niet handig om hetzelfde te blijven doen maar andere resultaten te verwachten. Met wat jij nu doet ga je niet verder komen, dat heb je onderhand bewezen. Wil je wel verder komen, dan is het dus wel een beeeeetje tijd aant worden om wat anders te proberen. Ga een periode vaker trainen. Begin EINDELIJK eens een keer met bulken en niet meteen stoppen als d'r een grammetje vet bijkomt. Stop eens met dat eindeloze gecardio. Pak een periode twee uur meer slaap per dag. Ga een periode twee keer per dag trainen. Whatever the f**k floats your boat.Juist...omdat ik toevallig dit weekend heb gezopen..zuip ik ieder weekend?
Rare conclussie..
Geef wel toe dat mijn voedingsschema niet bepaald optimaal is..Echter eet ik toch dagelijks mijn 'bro-food' en zie ik om maar een vergelijk te maken ook zat anderen werkelijk alles hun macro's induwen..van pizza's tot oreo koekjes..
Het dik gedrukte slaat de spijker op zijn kop. Echter ben ik inderdaad gefrustreerd soms, omdat ik inderdaad geen gains meer maak...of bijna niet.
Nu krijg ik regelmatig te horen: 'Als je beter eet, dan zul je wel gains maken...'
Maar waarom, waarom in godsnaam zou ik als een 'echte bodybuilder' gaan eten als ik daar nog 50g/jaar mee gain..en dat is ook niet oneindig. Ik heb voor iemand die (werkelijk) natty is gewoon een prima fysiek, maar nee ik ben niet tevreden en wil niet kuren (en daar start the struggle)..
Echter weet ik zeker dat als ik wel een flinke kuur zou pakken en gewoonweg wat meer ga eten, dat ik ook binnen no-time een stuk groter ben...en inderdaad weg kom met gevreet. Natuurlijk moet je geen tonnen vet of zout gaan zitten gaan werken..maar het is en blijft tot op zeker niveau een easy way out (de sides even daargelaten).
Ik zie zat kuurders er mee weg komen om gewoonweg ondoordacht een beetje te pompen in de gym en voldoende te eten..niets bijzonders, met easy gains.
Uiteraard weet ik dat voor een fysiek als dat van jou wel wat meer nodig is..en dat daar wel degelijk hard werk in zit en veel toewijding, maar als ik eerlijk ben ben jij meer uitzondering dan regel in kuur-land..![]()
Toch boven de 90 weten te blijven deze cut of na refeeden enzo? (en reverse diet natuurlijk)watzegje? denk je dat ik geen 90 weeg, of vind je mij niet droog?
Zeg je hier nu dat ik mijn best niet doe? Misschien is het ook wel gewoon realistisch om te denken dat gains niet oneindig zijn...zowel kracht als massa technisch..