Gebru1ker
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
ja precies dit, als ik moet leren voor tentamen kaan ik mezelf helemaal vol tot ik bijna lig te kotsen. door de weeks houd ik mij stipt vast aan mijn macros, train ik hard, doe ik mijn cardio hier en daar maar in het weekend als ik niks doe met vrienden ga ik bingen, ik wil hier echt mee kappen maar weet echt niet hoe. We zitten echt in hetzelfde schuitje.Hier hetzelfde probleem. Doordeweeks super gemotiveerd en geen enkel probleem met mn dieet. Vind het juist super om me er aan te houden. Tot het weekend. Ik ben door mn cut bepaalde emoties met betrekking tot eten gaan koppelen. Ik houd me zaterdag netjes aan mn dieet tot ik savonds ga chillen met vrienden of iets dergelijks. Dan gaat er een bepaalde knop om. Of dit gebeurt wanneer ik thuis kom na een avond iets gedaan te hebben. De dag erna ga ik altijd lager in mn kcal ter compensatie en maandag weer helemaal gemotiveerd te starten maar diep van binnen weet ik dat ik zo verkeerd bezig ben. Mn shape gaat wekelijks achteruit.. Ben een en al vocht geworden en voel me slecht.