- Waardering
- 19
DE LB
Volgorde door drukte in de gym beetje moeten wijzigen...
Speed deadlifts 6x3 70 (was eigenlijk wat te licht, zelf voor DE)
Speed Box Squat 12x2 65/70 Ik mis nog steeds een bankje dat laag genoeg is, laagste bankje is nu vrij parallel, terwijl ik ze van onder parallel wil starten, tis iets te eenvoudig nu
Lunges 3x8 2x24kg dumbbells. Lekker.
Glute Ham Raise 3x8 15kg assistance. Terug naar de 15kg gegaan, alhoewel ik ze ook met 10 kan, maar heb mijn uitvoering wat strikter gehouden, lichaam rechter gehouden, het was nog iets te veel een knipmes vond ik. Lekkere oefening.
Standing Calf Raises: 3x 140kg. Negatieve fase iets gecontroleerder gedaan, en stretch onderaan iets langer aangehouden. Toch weer een stukje zwaarder dan andere uitvoeringen.
Nadien nog static holds:
100kg 2x15s 1x20/7/5s. Dit ging best goed vandaag.
Farmer walks 2x36kg. 3x4 lengte. Deze gingen dan alweer wat minder. Komt wel goed.
Woensdag ME UB. Ben benieuwd voor mijn bench. 5 weken geleden 95kg. Hoop nu toch weer de 100 te halen. (Stiekem hoop ik op meer :-))
Voor de geinteresseerden is dit mijn voedingsschema:
Ontbijt: 500ml chocomelk (drink geen melk sorry) + 120g havermout + 200gr kwark + 1el lijnzaadolie
Tussendoor 1 en 2: (gedeeld door 2): 500gr kwark, 1 banaan, 100gr havermout, 40gr weight gainer. 150gr tonijn in eigen nat. 40-50gr amandelnoten.
Vanaf morgen komt daar nog een boterhammetje of 4 bij.
Middag: Warme maaltijd in resto werk. Kan spaghetti, vis, kip zijn. Steeds met rijst. (Af en toe eens pureepatatten bij de vis :-))
Tussen zie boven.
Pre/Post-workout: 40gr dextrose + 40gr whey
Avond: warme maaltijd thuis. Zolang mama kookt eet ik op wat mama kookt :-)
Voor het slapen gaan: 75gr tonijn, 250gr kwark +1 el lijnzaadolie
Thnx for watching...
Volgorde door drukte in de gym beetje moeten wijzigen...
Speed deadlifts 6x3 70 (was eigenlijk wat te licht, zelf voor DE)
Speed Box Squat 12x2 65/70 Ik mis nog steeds een bankje dat laag genoeg is, laagste bankje is nu vrij parallel, terwijl ik ze van onder parallel wil starten, tis iets te eenvoudig nu
Lunges 3x8 2x24kg dumbbells. Lekker.
Glute Ham Raise 3x8 15kg assistance. Terug naar de 15kg gegaan, alhoewel ik ze ook met 10 kan, maar heb mijn uitvoering wat strikter gehouden, lichaam rechter gehouden, het was nog iets te veel een knipmes vond ik. Lekkere oefening.
Standing Calf Raises: 3x 140kg. Negatieve fase iets gecontroleerder gedaan, en stretch onderaan iets langer aangehouden. Toch weer een stukje zwaarder dan andere uitvoeringen.
Nadien nog static holds:
100kg 2x15s 1x20/7/5s. Dit ging best goed vandaag.
Farmer walks 2x36kg. 3x4 lengte. Deze gingen dan alweer wat minder. Komt wel goed.
Woensdag ME UB. Ben benieuwd voor mijn bench. 5 weken geleden 95kg. Hoop nu toch weer de 100 te halen. (Stiekem hoop ik op meer :-))
Voor de geinteresseerden is dit mijn voedingsschema:
Ontbijt: 500ml chocomelk (drink geen melk sorry) + 120g havermout + 200gr kwark + 1el lijnzaadolie
Tussendoor 1 en 2: (gedeeld door 2): 500gr kwark, 1 banaan, 100gr havermout, 40gr weight gainer. 150gr tonijn in eigen nat. 40-50gr amandelnoten.
Vanaf morgen komt daar nog een boterhammetje of 4 bij.
Middag: Warme maaltijd in resto werk. Kan spaghetti, vis, kip zijn. Steeds met rijst. (Af en toe eens pureepatatten bij de vis :-))
Tussen zie boven.
Pre/Post-workout: 40gr dextrose + 40gr whey
Avond: warme maaltijd thuis. Zolang mama kookt eet ik op wat mama kookt :-)
Voor het slapen gaan: 75gr tonijn, 250gr kwark +1 el lijnzaadolie
Thnx for watching...

Waarom zie ik dan geen 2BW chinups?