- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
had me even niet aan die gewichten verwacht Hummer, die leken wel uit het niets te komen ineens
![]()
komt omdat ie stiekem aan het springtouwen is

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
had me even niet aan die gewichten verwacht Hummer, die leken wel uit het niets te komen ineens
![]()

Waarom zou je je laten beperken als er zich een kans voordoet om je weer eens lekker te blesseren..?Haha ... weer typisch Hummer hé
Even pijntje hier, pijntje daar, niet trainen en dan werken werken werken. En dan denken laat ik maar
even trainen. In de training dan: tja, nu ik toch die 160kg aan het rowen ben, laat ik de 180 ook maar
even doen![]()

Ssssjtttt....

Die enk al...

CP dus -> CorPaulMooi om te lezen. Ja mannen de lente hangt in de lucht.

Mooi om te lezen. Ja mannen de lente hangt in de lucht.![]()

Ondanks de ruige voorkomens die we hebben, zijn we eigenlijk gewoon lieverds hoor.

damn scherp rob!Amerikaanse namen voor de letters van het alfabetCP dus -> CorPaul
Ondanks de ruige voorkomens die we hebben, zijn we eigenlijk gewoon lieverds hoor.![]()

Krijg je nog geen pijn in je (bananen)onderruggetje Charly Papa..?

Krijg je nog geen pijn in je (bananen)onderruggetje Charly Papa..?![]()

Onnodige berichten plaatsen om je "stats" wat omhoog te krijgen tot daar aan toe, maar gewoon keiharde leugens plaatsen gaat te ver Charly Papa!

Lieverd. 
Charlie Pappa, zoals gezegd CP in het nautisch of aeronautisch alfabet, en aangezien hummer tot de eerste groep behoort ga ik er vanuit dat het daar vandaan komt![]()

schouders losdraaien, want perskindol is wel goed (denk ik) maar geen wondermiddel natuurlijk!
Plate side laterals superset met bent plate laterals,
20x2,5kg! :d
15x5kg
dislocates (met een springtouwtje!)
20x
bent over laterals superset met side laterals,
12x14
8x14 (schouders helemaal "vol" en moe...)
power cleans superset met military presses,
10x20
5x40
5x50
5x60
5x70 (conditioneel zwaar...)
pendlay rows (naar de tepeltjes)
8x60
8x90
8x110 (zwaar!!!)
bent over / yates rows,
8x140
8x160
1x180 (lights out! Handdoek in de ring, i'm done...)
helemaal naar de klote direct na de training.
Wilde eigenlijk nog armen doen, maar da's voor een andere keer.
nu voel ik me top!
Even een sjéékje maken, douchen, en terug naar m'n nest!![]()

Tuurlijk!200 bor moet erin zitten binnenkort voor jou!, maar verwacht ik ook een 200kg bench uiteraard