- Waardering
- 2.664
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------
[/COLOR]Nick als je wedstrijden wil doen, laat me weten
kunnen we doelgericht trainen

Zo vandaag gedaan met dr.bench samen.
Ik heb wel wat bijgeleerd.
En hij bevestigde wat dingen waar ik pas sinds kort ook achter was gekomen.
O.a. dat ik niet iedere keer een wedstrijd met mezelf moet houden als ik ga trainen, en dat "bij oefeningen" niet tot het naadje hoeven te worden gedaan.
Wat wijze lessen die ik al van WimWam had gekregen, en die dus nu weer bevestigd werden.
Bankdrukken:
20x20
12x40
10x60
8x80
5x100 (dacht ik...)
5x110 (Art vond dat ik wel heel smal pakte, en dus dacht ik: ik pak wat breder)
5x120
5x130 (En pats!!! Daar ging mijn elleboog...)
1x120 (Te veel pijn...)
Nog iets van 90 of 100 gedaan, maar ik heb te veel pijn in mijn elleboog.
Art is hier lekker aan het board-pressen ondertussen (met het kleinste boardje dat ik ooit gezien heb!)
Smaldrukken:
12x60 (Twee kniebanden rond mijn linkerelleboog gedaan)
12x80
12x90
12x100
12x110
4x120 (Ik zit er inmiddels een beetje door eigenlijk...)
Smaldrukken ging goed.
Ik voelde mijn elleboog wel, maar niet echt pijn.
In het vervolg hou ik het dus gewoon bij mijn smalle greep.
Was leuk om eens samen te trainen zo.
Art heeft ook al hier en daar gekeken voor een goede sportschool in de buurt, maar heeft hem ook niet gevonden...
Same here.
Ach, mijn set-up is niet ideaal, maar het ging goed dacht ik.
Het was wel goed dat ik gisteren nog wat extra gaten had geboord in mijn steunen, want die hadden we nodig!
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
En dan zal ik proberen "heel" te blijven...![]()

Pol
220x2 met pak LG 82,5kg
volgende week zaterdag ga ik weer maxen en filmen))))))
---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------
Nick als je wedstrijden wil doen, laat me weten

Normaal gezien een beetje, misschien redelijk wat, maar niet geforceerd ofzo.
Thanks, Big Guy!
Thanks man.Hum, het was een goede training,
ik denk doordat je breder pakt dan gewend, je ellebogen meer naar binnen draait waardoor je pijn kreeg....(je bent het niet gewend: breed drukken)
smal ging heel goed, je ziet dat je kracht genoeg hebt.
wat heb ik gedaan: 140x5, dan met board 170x3
Nick volgende keer doe je gewoon mee.....wie weet gaan we "bankdrukteam zeeland" opstarten)))))))

Da's een mooi voorstel!Nick als je wedstrijden wil doen, laat me weten

Ja, dat was even wat minder...

Ik heb geen idee.Idd beste gewichten. Hoe kan het dat bench press pijn oplevert in je elleboog, maar smal drukken niet? Het belast toch allebei de elleboog?
)Vanaf nu druk ik gewoon weer met een smalle greep.lekker trainingkie hum
en idd vervelend van die elleboog

Da's een mooi voorstel!
Tips van WimWam en Huggy enweetikveelwienogallemaal, en trainen met de famous dr.bench.
Wat wil je nog meer als beginner..?![]()

Wat dé ideale manier is om kennis te maken met de wedstrijdsport!
Waarom dus wachten tot volgende jaar, daar het immers een beginnerswedstrijd betreft?
is een mooie kans 
Da's een mooi voorstel!
Tips van WimWam en Huggy enweetikveelwienogallemaal, en trainen met de famous dr.bench.
Wat wil je nog meer als beginner..?
Vanaf nu druk ik gewoon weer met een smalle greep.![]()

Pol
220x2 met pak LG 82,5kg
volgende week zaterdag ga ik weer maxen en filmen))))))

Jij en je pa hadden toch al de intentie om te komen kijken?
Meteen meedoen...en je pa kan ik dan bij die gelegenheid meteen eens een benchshirt aantrekken, want ik vrees dat een shirt van Dr. Bench hem te klein zal zijn![]()

ja ik denk dat ik dat wel ga doen en de kleinste zeg maar (negen maanden jonger dan mij) zou ook wel willen meedoen zij hij. haha ja die is wat te klein denk ik![]()
De minimum leeftijd is 14 jaar!
Alhoewel ik van mening ben dat je zolang je nog subjunior bent je doel niet zou moeten zijn om zo zwaar mogelijk te tillen, maar om vooral een goede basis te leggen en te werken aan je techniek...vergeet niet dat je nog in de groei en dus ook "kwetsbaar" bent.
Het is mooi als je als subjunior indrukwekkende gewichten kunt tillen, maar daar heb je niets aan als je als senior dan last hebt van allerlei blessure's!
nee das waar blessures heb je niks aan... maar die jongen moet ook nog veel aan z'n techniek doen hoor zie je vaak want die gaat dan bankdrukken en beweegt aan alle kanten ik vind bij mij de techniek van bankdrukken zeer goed gaan al zeg ik het zelf
en deadliften ging ook wel goed van de keer
als ik die sumo doe 
maar die is 14nee das waar blessures heb je niks aan... maar die jongen moet ook nog veel aan z'n techniek doen hoor zie je vaak want die gaat dan bankdrukken en beweegt aan alle kanten ik vind bij mij de techniek van bankdrukken zeer goed gaan al zeg ik het zelf
en deadliften ging ook wel goed van de keer
als ik die sumo doe
![]()

Dan laat je "kunstje" maar es effies zien op de beginnerswedstrijd (overleg het maar eens met je pa...als je zijn zegen ook krijgt zou ik het zeker doen!)![]()
ik heb ook al gevonden waar je je moet inschrijven 
die vond het goed als hij vrij kon krijgen van z'n werk ik heb het al overlegdik heb ook al gevonden waar je je moet inschrijven
![]()