- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(nog goedkeuring van hummer die moet misschien dan wel werken...)
Ja, dat was even wat minder...
Thanks anyway, het ging niet allemaal slecht gelukkig.
Helemaal vergeten te vermelden in het trainingsverslag, maar ik heb vandaag ook even met een elastiek/band gedrukt!!!
Da's even wennen...
Alleen de stang en het elastiek/band.
Even voelen hoe dat ging, en toen wat reps gedaan.
Het ging best redelijk eigenlijk.
Moekoekeb'n zo'n "band"!![]()

Dat quoten gaat je al een stuk beter af dan een tijdje geleden éh..?Je hebt dus de korte versie van de bands geprobeerd die je waarschijnlijk naar onder moet spannen toch. Dit geeft een onstabiel gevoel toch?![]()

Dat quoten gaat je al een stuk beter af dan een tijdje geleden éh..?
Het was niet zo'n korte band hoor, want we hadden 'm aan twee kanten over de halter liggen, en onder de bank door.
Maar het was idd behoorlijk onstabiel.![]()

Dat quoten heeft niks met dyslectisch te maen hoor Frans.

Dat quoten heeft niks met dyslectisch te maen hoor Frans.
In het begin gaat het bij iedereen geregeld fout...
Het betekend gewoon da jij geregeld genoeg tijd "over" hebt om op DBB rond te hangen, en je techniek te verbeteren.
Van die bands zou ik ook wel willen.
Zomaar voor er bij.
Maar ik wil nog zoveel...![]()
Ik heb een baas gehad die het ook had.ok, thanks voor de uitleg. Het kost me soms ontzettend veel moeite om goede zinnen te schrijven en begrijpend te lezen. tja, dat fenomeen was vroeger niet zo bekent ik kwam erachter toen ik 33 was dat ik dit had.

Ik zou van allebei die gasten niet graag een klap voor mi'n sm... krijgen...

Ik zou van allebei die gasten niet graag een klap voor mi'n sm... krijgen...![]()

Niemand is trager dan mij Frans...
Alhoewel Huggy dat ook van zichzelf beweerd...
. Er zit nog genoeg speed in je
I'm a lover, not a fighter.kunnen we huggy niet een keer tegen hummer laten knokken?
lijkt me wel een mooi affiche
hugs vs hums

Tijdens mijn bedcardio sessies weet ik er nog behoorlijk wat snelheid "in" te krijgen, da's waar.Jezelf niet zo omlaag halen ouwe. Er zit nog genoeg speed in je
![]()

hmm.. dat moet je maar met huggy 'uitvechten' dan

Zou je daar echt van genieten Cor Paul, twee te dikke, ouwe mannen die met elkaar "vechten"..?

??Zou je daar echt van genieten Cor Paul, twee te dikke, ouwe mannen die met elkaar "vechten"..?![]()