chopperbob
Huge Freak
- Waardering
- 247
Terug in je hoek jij!
Ga jij je pomp in je benen maar verwerken.![]()
Ok scheids

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Terug in je hoek jij!
Ga jij je pomp in je benen maar verwerken.![]()

Nee hoor lieverd, spam jij nog maar lekker wat hoor.

Zou je daar echt van genieten Cor Paul, twee te dikke, ouwe mannen die met elkaar "vechten"..?![]()

Tijdens mijn bedcardio sessies weet ik er nog behoorlijk wat snelheid "in" te krijgen, da's waar.![]()

Zou je daar echt van genieten Cor Paul, twee te dikke, ouwe mannen die met elkaar "vechten"..?![]()

)

Na een nachtdienstje van 12 uren, en 4 uur slaap, weinig puf.
Bent over rows,
20x lege stang
10x60
10x90 duizelig...
10x90 Grip is maar net aan...
Reverse curl,
2x5x50 is te zwaar (nu) volgende keer beter 3x5x40 (was 5x5x50 van plan...)
Bench press wrist curls,
30x lege stang
20x30 voelt licht aan.
20x40 lijkt een goed gewicht om mee te trainen.
Bench press barbell twists,
3x20x lege stang, is goed gewicht om mee te beginnen.
Bent over rows gingen goed, maar ik werd duizelig tussen de laatste twee, en na de de laatste set...
Bloedsuiker wat laag..? lijkt me sterk...
Te weinig geslapen/gerust en gedronken..? waarschijnlijk.
Reverse curls was nu te hoog gegrepen.
Handen voelen "moe" aan, maar weinig pijn gelukkig.
Alleen natuurlijk in de linkerelleboog, en in een peesje aan de buitenkant van mijn rechterhand (is altijd gevoelig)
Bench press wrist curls is de starthouding aannemen zoals bij bankdrukken, en dan de halter als bij een wristcurl bewegen.
Ik heb soms een beetje onstabiliteit in mijn polsen tijdens het bankdrukken, en dit pakt precies de spieren aan die dat gaan voorkomen (hoop ik...)
Bench press barbell twists (het beestje moet een naam hebben natuurlijk éh..?)
Liggen als hierboven, en de halter in het midden vastpakken en in alle richtingen bewegen.
Waarom lijkt me duidelijk.
1/2 uurtje bezig geweest, zweet op m'n bolus!
Gekke training, I know!
Laat de bijdehante opmerkingen maar komen!![]()

Nee hoor, denk ik niet.maken dit soort oefeningen het juist niet slechter hummer?
Hahaha, echt wel!Dit toch nog na een nachtdienst van 12 uurtjes en maar 4 uurtjes slaap ik doe het je niet na![]()

Het was bijna niks natuurlijk, maar meer moest ik volgens mijn schema niet doen.

Ja, ik krijg steeds meer moeite met nachtdiensten geloof ik...ik heb niet het hele verhaal gelezen over mannen worstelen
nee dan liever dit
lekkere doorbloedingstraining hum
nachtdienst hakt er gewoon hard in , en vooral 12 uur

ik las de laatste pagina van je log en dacht.. mooi spam log, ik voelde de oude champ weer wakker worden..
toen ineens een interessante training![]()

@ champ - Dat is je geradenik las de laatste pagina van je log en dacht.. mooi spam log, ik voelde de oude champ weer wakker worden..
! Binnenkort jij en ik weer trainen, dan zal ik je met die luie reet in beweging zetten! Hoop dat je dan ook wakker blijft en niet na 1 jaar weer in slaap sukkelt
Een "vriendelijkere" Champ wordt dus niet door iedereen meer gewaardeerd?@ champ - Dat is je geraden! Binnenkort jij en ik weer trainen, dan zal ik je met die luie reet in beweging zetten! Hoop dat je dan ook wakker blijft en niet na 1 jaar weer in slaap sukkelt
![]()

Ik wakker de woede weer in hem op, zodat hij eindelijk eens gaat doen wat hij behoort te doen!Een "vriendelijkere" Champ wordt dus niet door iedereen meer gewaardeerd?
Het zou mooi zijn als hij er weer vol tegenaan zou gaan.Ik wakker de woede weer in hem op, zodat hij eindelijk eens gaat doen wat hij behoort te doen!