- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje afgevallen lijkt me geen probleem toch bench monster?

als ik wat afval of bijkom)Ja, maar de laatste goede training samen met Art deed ik 5x3x140 en 1x3x150, dus dat is nu de norm.Hummer, ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent, but don't forget...er zijn jongens die nog lichtjaren van een tripple met 140kg verwijderd zijn!
Bij mij scheelt het ook wel zo'n 10kg als ik weinig slaap heb gehad![]()
Lekker op karakter getraind en zo moet dat ook!![]()

Tsja, ik heb vorige week bijna 90 uren gewerkt in verschillende diensten, en afgelopen donderdag nog van 04:30 uur tot 23:30 uur...vorige week 53 uurtjes gedraaid en idd gewoon getraind
het is toch heerlijk om na je werk - je ziel en zaligheid in zo'n benchpress-training te gooien
dan ga je daarna maar op de bank liggen
goed gedaan - zo ik ga nu op de bank liggen

Nee natuurlijk niet, maar dit was spiermassa ben ik bang...Beetje afgevallen lijkt me geen probleem toch bench monster?

Zeker als het door onregelmatig en slecht eten is...Een beetje afvallen is meteen merkbaar als je doet bankdrukken
(Althans merk ik het verschil wel degelijkals ik wat afval of bijkom)

Als ik nog iets wil "bereiken" zal ik de zaken wat serieuzer moeten aanpakken denk ik.![]()

En of dat wat is!Waar een wil is, is een weg!
En jij hebt de wil, dus het komt harstikke goed!
Een vraagje...kan ook wel een pm sturen, maar ik hoef er niet geheimzinnig over te doen
Zoals bekend zijn mijn rows erg zwak vergeleken met mijn bench...e.e.a. komt door het feit dat als ik voorovergebogen roei met een halter last krijg van mijn rug/lies...nu wil ik eens de dumbbellrow gaan proberen, waarbij je weliswaar voorovergebogen staat maar met een hand/arm je romp ondersteund...je hebt in rows meer ervaring dan ik...is dat iets?
En of dat wat is!
Als je daar geen last mee heb is het zeker een aanrader voor je.
Iemand als Jim Wendler dweept er mee.
Jim heeft er zijn deadlift en grip enorm mee verbeterd heb ik begrepen.
Als ik jou was zou ik het zeker eens een kans geven.

Ik ben benieuwd Beer.
Je doet je rug altijd vrij "licht" qua gewichten, maar met deze kun je misschien eens lekker vlammen.
Het zal je zeker geen kwaad doen.
Straks een 200kg bank door de rowz!![]()

Tsja, Jim Wendler en Dave Tate hebben het wel vaker over die hoge rep sets, terwijl eigenlijk iedereen het erover eens is dat laag in reps en flink zwaar de manier is om sterker te worden.
Jim deed ze om zijn deadlift en grip te verbeteren.
Jij doet het om je rug sterker te maken voor het bankdrukken.
6-12 is altijd een veilige marge voor assistance denk ik, en zo'n all out set van 20-40 is natuurlijk ook gewoon kicken!
Je komt e zelf he snelste achter wat je het lekkerst vindt denk ik.![]()
...en ook dat je me effies erop wees dat Wendler een dumbbellrow fanaat is...er staan een boel leuke artikelen daarover te lezen.Bench press;
20x20
20x20
15x30
10x50
5x90
5x110
5x130
3x140
3-Board press;
2x5x140
Bench press; (nasets)
0x120 Voelde te zwaar voor een nasetje...
3x110 Zwaar, moe...
Lekkere training ondanks de tegenvallende gewichten.
Moet beter eten, meer slapen, en ook in mijn werkweek trainen no matter what!
Dat trainen in mijn werkweek had Wim Wamsteeker ook al eens tegen me gezegd, maar ik ben er nu pas achter dat hij gewoon gelijk heeft.
Dus moe of niet, trainen!![]()
)
)
Hahaha, een mens kan toch niet alsmaar slapen Niels..?Waarom lig je dan nog niet in je nest ? Ik zeg, 5 bier en hoppa in je nest.

Nee, misschien ook wel niet...