- Waardering
- 176
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha, ik geloof dat mijn "300" nogal letterlijk genomen wordt door mijn waerde forumgenoten.Wtf: 300x flyes, maar dan ben je toch 10 minuten bezig (met 2 sec up/down) ...
Heb je altijd al beter low kunnen reppen (5-jes/3-jes) dan toppen?
Veel succes met je 'golf'-arm, beste Hummer!![]()

Ja, wie weet..?Als je maar voldoende flyes doet, kom je vanzelf een keer van de grond.![]()

o je bent dus gewoon een potje aan het liegen in je logHahaha, ik geloof dat mijn "300" nogal letterlijk genomen wordt door mijn waerde forumgenoten.
Laten we het er op houden dat ik gestopt ben met tellen bij 30, en gewoon nog even een tijdje ben doorgegaan om een beetje de feeling te krijgen.![]()

Een beetje sarcasme e.d. is mij niet vreemd Cor.o je bent dus gewoon een potje aan het liegen in je log![]()

de een noemt het sarcasme de ander liegen... de rest van de weights moet ik zeker ook halveren
mooi dat je weer kan deadliften, op naar de 300!

Dat zou mooi zijn, maar ik durf daar niet in te geloven.![]()
Nee, niet halveren hoor, net niet.de een noemt het sarcasme de ander liegen... de rest van de weights moet ik zeker ook halveren
mooi dat je weer kan deadliften, op naar de 300!

Ja, ik zal ze weer maar eens gaan doen.Het zou al mooi zijn om met enige regelmaat zo'n training te kunnen doen, met als hoofdzaak om pijnvrij te blijven trainen. Zo kun je misschien toch geleidelijk vooruitgang boeken.
Thanks mate.Hummer weer aan de deads? Dat doet me goed.
Helemaal geen verkeerde training als je deze al een tijdje niet meer deed.
En jij ook maat.

o je bent dus gewoon een potje aan het liegen in je log![]()

Dat kan, en zou mischien wel beter zijn voor mijn ouwe lijf.je kan ook 10 reps doen op low weight en een beetje gaan bodybuilden hummer![]()

Nee nee, ik lieg nooit!

je kan ook 10 reps doen op low weight en een beetje gaan bodybuilden hummer![]()

Ja, ik doe mee in de "oversized class"...verplaats je dan ook je logje weer
hummers summer contest log 2010![]()

Dat lijkt me wel gaaf!gaan we naar jarno in zeeland over 3weken?is het ook highland games

)
)
)
)