- Waardering
- 1.520
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Als ik uitgehuild was zou ik vragen waarom ze me sloeg...Als mijn meisje me zo in mijn gezicht sloeg duwde ik ook 10 kg meer als normaal![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik uitgehuild was zou ik vragen waarom ze me sloeg...Als mijn meisje me zo in mijn gezicht sloeg duwde ik ook 10 kg meer als normaal![]()

Als ik uitgehuild was zou ik vragen waarom ze me sloeg...![]()

Dat mannetje zuipt weight gainer zoals wij buitenlucht inademen.500$ aan vreten? wtf, eet ie alleen maar kobe biefstuk ofzo?

Volgens Ed Coan 170kilo ofzo.goedzo humsterke sets meteen ook! ben benieuwd wat je op de wedstrijd gaat drukken

Ondanks een dodelijke vermoeidheid na mijn werkweek gestart met een Coan cycle i.v.m. de RAW bankdrukwedstrijd waar ik zeer waarschijnlijk aan mee ga doen.
Bench press,
2x10x107,5 (Ging boven verwachting goed!)
Narrow grip press,
2x10x95 (Dit was inmiddels al weer ploeteren...)
Incline bench press,
1x7x90 (Moest eigenlijk 2x10x90 doen, maar ik zat er doorheen...)
En dat was het dan we voor deze dag!
Dik tevreden dat ik de bankdruk series heb kunnen afmaken.![]()

Op de "Light bench press day" doe ik er een zooitje Pendlays bij.stevige serie setje bankdrukken hum - nice
wel de balans een beetje in de gaten houden he
dus ook weer veel rows maken - misschien ook via een coancycle![]()

Gelukkig!

Ik weet het eigenlijk ook niet goed...
Schuin bankdrukken. :kweenie:
Het ging toch niet meer.
Ed is natuurlijk nog van de ouwe stempel, en vroeger deden we toch allemaal een paar setjes schuin banken er bij..?
Ach, ik zal wel zien waar ik strand.
Setjes van 10 met ietwat van gewicht is wel weer even wennen man!
De laatste keer drukte ik 150 als een wedstrijdbeurt, maar was ik behoorlijk vermoeid.
Ik heb daarvoor een keer 3x150 gedrukt, na 5 series met 145 ofzo.
Ik heb nu mijn huidige max 150 gepakt, en van daaruit start ik.
Volgens Ed doe ik dan op de wedstrijd 170!
Ik denk dat Huggy vindt dat dit onmogelijk is zonder wat extra heavy fuel, maar zoals gezegd we zullen wel zien waar ik strand.
En ik kan altijd gaandeweg nog ietsjes zakken in gewicht natuurlijk.
Maar dat is niet mijn bedoeling!!!![]()
wanneer is die wedstrijd?RAW bankdrukwedstrijdIk denk dat je idd rond de 170 gemakkelijk zult duwenwanneer is die wedstrijd?
En daar voorbij!