XXL Nutrition

Ouwe vent log from "H.E.L. 2010" (Hummer's echte leven vanaf 2010)

Ik weet het eigenlijk ook niet goed...
Schuin bankdrukken. :kweenie:

Het ging toch niet meer. :roflol:
Ed is natuurlijk nog van de ouwe stempel, en vroeger deden we toch allemaal een paar setjes schuin banken er bij..? ;)

Ach, ik zal wel zien waar ik strand.
Setjes van 10 met ietwat van gewicht is wel weer even wennen man! :o

De laatste keer drukte ik 150 als een wedstrijdbeurt, maar was ik behoorlijk vermoeid.
Ik heb daarvoor een keer 3x150 gedrukt, na 5 series met 145 ofzo.
Ik heb nu mijn huidige max 150 gepakt, en van daaruit start ik.
Volgens Ed doe ik dan op de wedstrijd 170! :roflol:

Ik denk dat Huggy vindt dat dit onmogelijk is zonder wat extra heavy fuel, maar zoals gezegd we zullen wel zien waar ik strand.
En ik kan altijd gaandeweg nog ietsjes zakken in gewicht natuurlijk.
Maar dat is niet mijn bedoeling!!! :rolleyes:

Mja...ik vrees dat Conan & Co er inderdaad vanuit gaan dat de meeste mensen wat hun schema's volgen inderdaad "extra heavy fuel" nemen ;)
Overigens vrees ik dat de meeste schema's voor gewone stervelingen wat te hoog gegrepen zijn
Ik vind persoonlijk wel dat de reps aan de hoge kant zijn (maar dat veranderd geloof ik in die cyclus, toch?)...setjes met 10 reps lijkt me namelijk niet het ideale richting een bankdrukwedstrijd...
Persoonlijk heb ik altijd baat gehad bij tripples met submaximale gewichten.
Maar het werkt niet voor iedereen hetzelfde.
Uiteraard een sterke training verder!
Suc6 en ik hoop dat je zult meedoen op 12 september! :)

• Topic Starter Topic Starter
[Link niet meer beschikbaar]

Het wordt snel zwaarder Huggy. ;)

De wedstrijd is vlak na mijn vakantie, dus misschien is dat wel gunstig. :D

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Deze week trouwens al bijna 5kg afgevallen. ;)
Misschien kom ik op de RAW wedstrijd wel in de -90kg klasse uit! :roflol:

[Link niet meer beschikbaar]

Het wordt snel zwaarder Huggy. ;)

De wedstrijd is vlak na mijn vakantie, dus misschien is dat wel gunstig. :D

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Deze week trouwens al bijna 5kg afgevallen. ;)
Misschien kom ik op de RAW wedstrijd wel in de -90kg klasse uit! :roflol:

:roflol: Als je in de -90 alsnog 150kg kunt bankdrukken zit je goed!

Ik dacht al dat het vrij snel zwaarder werd...ik vind wel dat de "werksetjes" uiteindelijk vrij weinig zijn...mja...gewoon proberen...kijken of het werkt. Niet geschoten is altijd mis, toch? :)

:roflol: Als je in de -90 alsnog 150kg kunt bankdrukken zit je goed!

Ik dacht al dat het vrij snel zwaarder werd...ik vind wel dat de "werksetjes" uiteindelijk vrij weinig zijn...mja...gewoon proberen...kijken of het werkt. Niet geschoten is altijd mis, toch? :)
Hé, er zijn gasten die er bij zweren! ;)

Het gaat er meer om dat je geleidelijk aan zwaardere gewichten gaat gebruiken.
Of ja dat doet met drietjes of vijfjes maakt niet zo veel uit misschien..?
Op het laatst is het vrij heavy in de lagee reps regionen zo te zien.
En die paar werksets is misschien wel precies wat een ouwe vent als mij nodig eeft! ;)

Als het zo verder gaat ben ik straks met Badal alleen in de 125+...Chopperbob is ook al aan het cutten ;)
Ben benieuwd of hem dat niet teveel kracht gaat kosten, mja...is alleen maar gunstig voor jou als je meedoet aan de wedstrijd ;)

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Hé, er zijn gasten die er bij zweren! ;)

Het gaat er meer om dat je geleidelijk aan zwaardere gewichten gaat gebruiken.
Of ja dat doet met drietjes of vijfjes maakt niet zo veel uit misschien..?
Op het laatst is het vrij heavy in de lagee reps regionen zo te zien.
En die paar werksets is misschien wel precies wat een ouwe vent als mij nodig eeft! ;)

O.K. prima...ik begrijp het principe wel...ben benieuwd hoever je ermee zult komen :cool:.

Als het zo verder gaat ben ik straks met Badal alleen in de 125+...Chopperbob is ook al aan het cutten ;)
Ben benieuwd of hem dat niet teveel kracht gaat kosten, mja...is alleen maar gunstig voor jou als je meedoet aan de wedstrijd ;)

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

O.K. prima...ik begrijp het principe wel...ben benieuwd hoever je ermee zult komen :cool:.
Tsja, een plaats bij de eerste 3 zit er sowieso niet in natuurlijk... :janken:

Ik ben ook benieuwd. ;)

Tsja, een plaats bij de eerste 3 zit er sowieso niet in natuurlijk... :janken:

Ik ben ook benieuwd. ;)

Je gaat toch niet bij voorbaat al de handdoek in de ring gooien?
Badal is wellicht dan nog op vakantie...hij gaat altijd een tijdje naar de Antillen. Chopperbob wil in de 125+ blijven, maar weegt die dag net 124,9 en ik? Ik begin te zwaar en bom uit...dus Hummer de numero uno! ;)

;)

Succes met je schema. Ziet er wel pittig uit, maar dat lijkt me ook de bedoeling:p. Ben benieuwd wat je zou drukken als je meedoet.

Succes met je schema. Ziet er wel pittig uit, maar dat lijkt me ook de bedoeling:p. Ben benieuwd wat je zou drukken als je meedoet.
Bedankt man. :thumb:
We zullen zien of een ouwe vent, lopend op een boterham met pindakaas en af en toe eens een banaantje ook zo'n schema vol kan houden... ;)
Doe jij niet mee..? ???

Ik zit er aan te denken. Ik vind het erg mooi dat ze nu een raw wedstrijd organiseren. Als er dan weer niemand komt zal die animo snel verdwenen zijn. Aan de andere kant kan ik niet eens m'n eigen lichaamsgewicht drukken, dus dat garandeert zo ongeveer een laatste plaats:p.

Ik zit er aan te denken. Ik vind het erg mooi dat ze nu een raw wedstrijd organiseren. Als er dan weer niemand komt zal die animo snel verdwenen zijn. Aan de andere kant kan ik niet eens m'n eigen lichaamsgewicht drukken, dus dat garandeert zo ongeveer een laatste plaats:p.
Hahaha, gooi er gewoon een Coan cycle tegenaan, of doe een "6 weeks bench press cure" van Dave Tate, 2x! ;)
Ik druk ook niet veel meer...
Een wedstrijd tegen jezelf, dat is het advies. ;)
Ik ga ook niet winnen van Huggy, Badal, Chopper, en weetikwienog allemaal niet, maar ja...
Huggy, Badal en Chopper, en weetikwienog allemaal, gaan waarschijnlijk ook nooit winnen van Scott en Ryan. :rolleyes:
Ik hoop op een paar mooie beurten, en dan de volgende wedstrijd weer ietsjes beter. :D

Hahaha, gooi er gewoon een Coan cycle tegenaan, of doe een "6 weeks bench press cure" van Dave Tate, 2x! ;)
Ik druk ook niet veel meer...
Een wedstrijd tegen jezelf, dat is het advies. ;)
Ik ga ook niet winnen van Huggy, Badal, Chopper, en weetikwienog allemaal niet, maar ja...
Huggy, Badal en Chopper, en weetikwienog allemaal, gaan waarschijnlijk ook nooit winnen van Scott en Ryan. :rolleyes:
Ik hoop op een paar mooie beurten, en dan de volgende wedstrijd weer ietsjes beter. :D

Ik kom niet om te winnen, ik kom omdat ik het leuk vind ;)

Dan win ik. Mja tegen die tijd zit ik niet meer in de +125 denk ik, dus maak ik meer kans.

Ik zit net onder de 90 tegen die tijd denk ik. :thumb:
Ik heb net 200 gram gerookte zalm gegeten, dus dat moet lukken. ;)

heb je nu weeral zalm gegeten? :D

Respect for the 10lbs weight drop bro' :thumbs:

Terug
Naar boven