- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha, nee Huggy is voorlopig genezen geloof ik!als huggy nou meldt dat ie ook aan het cutten is ga ik me wel heel eenzaam voelen![]()

Hahaha, nee Huggy is voorlopig genezen geloof ik!
Maar mijn dieet is goed vol te houden hoor!
Grease 'n Proteïne FTW man!![]()
als huggy nou meldt dat ie ook aan het cutten is ga ik me wel heel eenzaam voelen![]()

.Ik ben nog aan het twijfelenmisschien is het ook eens iets voor mij deze wedstrijd
![]()

Ik ga ook voor 170 in de +125, dus je zorgt maar dat je het kan! We moeten er wel een echte wedstrijd van maken!
Als je dan meedoet in de -125kg klasse zou je ook nog grote kans maken om 1e te worden
Hou er wel rekening mee dat het hoofd op de bank moet blijven en de voeten op de grond...en er met verbale signalen (scheidsrechtercommando's) gewerkt wordt!
Oja...een singlet (worstelpakje) is ook verplicht![]()
Als je dan meedoet in de -125kg klasse zou je ook nog grote kans maken om 1e te worden
Hou er wel rekening mee dat het hoofd op de bank moet blijven en de voeten op de grond...en er met verbale signalen (scheidsrechtercommando's) gewerkt wordt!
Oja...een singlet (worstelpakje) is ook verplicht![]()

**** dan moet ik nog 20kg op me bench erbij krijgen wil ik meekomen. September ga ik 180 drukken, hoe dan ook.
De techniek zit in zoverre wel goed maaar mijn dikke kop til ik nogal graag van het bankje. .Ooohh ja dat worstelpakje heb ik denk ik ook al, een vriend van mij gaat ieder jaar naar de gayparade en heeft er een in het rose dus effe kijken of mij dat ook past.![]()

[Link niet meer beschikbaar]
Ze hebben bij lycrashop.nl trouwens wel echt hele gave pakjes... ben benieuwd of dat mag op een wedstrijd!

**** dan moet ik nog 20kg op me bench erbij krijgen wil ik meekomen. September ga ik 180 drukken, hoe dan ook.

Kalm aan hé...ik was niet van plan om me al te moe te maken op die wedstrijd![]()
Dat mag dus gewoon!naar de Mac voor 20 burgers en dan de broodjes wegsmijten !
Nou, dat valt nog tegen eigenlijk...wat is je voedingsschema? carbs eruit en verder alsnog eten wat je tegenkomt?
![]()

Nou nou Huggy...

Bij mij eigenlijk nog iets meer geloof ik...oja goeie, mijn natuurlijke gewicht is ook zo rond de 150kg![]()

Gewoon doen.Ik ben nog aan het twijfelenmisschien is het ook eens iets voor mij deze wedstrijd
![]()

Daar kijk ik echt naar uit!

Dat bedoel ik!

Weet je..?**** dan moet ik nog 20kg op me bench erbij krijgen wil ik meekomen. September ga ik 180 drukken, hoe dan ook.

Ach Frans, dat betekend alleen dat je een aantrekkelijke man bent!Nu je het zo zegt, valt het me op dat hij wel erg vaak bij mij op bezoek komt![]()

Ach Frans, dat betekend alleen dat je een aantrekkelijke man bent!![]()

Ach Frans, dat betekend alleen dat je een aantrekkelijke man bent!![]()