MuscleMeat

Ouwe vent log from "H.E.L. 2010" (Hummer's echte leven vanaf 2010)

als huggy nou meldt dat ie ook aan het cutten is ga ik me wel heel eenzaam voelen :sad:

• Topic Starter Topic Starter
:D wat is je voedingsschema? carbs eruit en verder alsnog eten wat je tegenkomt? :D

als huggy nou meldt dat ie ook aan het cutten is ga ik me wel heel eenzaam voelen :sad:

:roflol:
Met "Kutten" is absoluut niets mis, maar met "Cutten" wel ;)

Ik ben niet van plan om bewust te gaan lijnen...mijn "natuurlijke" gewicht is tussen 145-150kg en ik verwacht niet dat daar snel verandering in gaat komen. Ik voel me prima verder en heb (nog) nergens last van.
Ik ben inmiddels al zo vaak afgevallen (dan eens meer, dan eens minder) om vervolgens weer net zo snel (nog meer) bij te komen dat ik de moed inmiddels heb opgegeven.
Als ik echt wil afvallen, dan kan dat, maar dan moet ik de krachtsport vaarwel zeggen en alleen nog maar cardio gaan doen en anders gaan eten...en daar voel ik momenteel helemaal niets voor :).

oja goeie, mijn natuurlijke gewicht is ook zo rond de 150kg :D

Ik ben nog aan het twijfelen:p misschien is het ook eens iets voor mij deze wedstrijd:rolleyes:

Ik ben nog aan het twijfelen:p misschien is het ook eens iets voor mij deze wedstrijd:rolleyes:

Als je dan meedoet in de -125kg klasse zou je ook nog grote kans maken om 1e te worden :eek:

Hou er wel rekening mee dat het hoofd op de bank moet blijven en de voeten op de grond...en er met verbale signalen (scheidsrechtercommando's) gewerkt wordt!
Oja...een singlet (worstelpakje) is ook verplicht :D

Volgens Ed doe ik dan op de wedstrijd 170! :roflol:
Ik ga ook voor 170 in de +125, dus je zorgt maar dat je het kan! We moeten er wel een echte wedstrijd van maken!

---------- Toegevoegd om 15:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

Als je dan meedoet in de -125kg klasse zou je ook nog grote kans maken om 1e te worden :eek:

Hou er wel rekening mee dat het hoofd op de bank moet blijven en de voeten op de grond...en er met verbale signalen (scheidsrechtercommando's) gewerkt wordt!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ze hebben bij lycrashop.nl trouwens wel echt hele gave pakjes... ben benieuwd of dat mag op een wedstrijd!

De techniek zit in zoverre wel goed maaar mijn dikke kop til ik nogal graag van het bankje. .Ooohh ja dat worstelpakje heb ik denk ik ook al, een vriend van mij gaat ieder jaar naar de gayparade en heeft er een in het rose dus effe kijken of mij dat ook past.;)

**** dan moet ik nog 20kg op me bench erbij krijgen wil ik meekomen. September ga ik 180 drukken, hoe dan ook.

De techniek zit in zoverre wel goed maaar mijn dikke kop til ik nogal graag van het bankje. .Ooohh ja dat worstelpakje heb ik denk ik ook al, een vriend van mij gaat ieder jaar naar de gayparade en heeft er een in het rose dus effe kijken of mij dat ook past.;)

Hoezeer "bevriend" ben je met die "vriend", Frans :gay: ;)

---------- Toegevoegd om 17:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:06 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Ze hebben bij lycrashop.nl trouwens wel echt hele gave pakjes... ben benieuwd of dat mag op een wedstrijd!

Ik denk dat die pakjes meer bedoeld zijn voor die "vriend" van Frans ;)

---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:07 ----------

**** dan moet ik nog 20kg op me bench erbij krijgen wil ik meekomen. September ga ik 180 drukken, hoe dan ook.

Kalm aan hé...ik was niet van plan om me al te moe te maken op die wedstrijd ;)

naar de Mac voor 20 burgers en dan de broodjes wegsmijten !
Dat mag dus gewoon! :thumb:

:D wat is je voedingsschema? carbs eruit en verder alsnog eten wat je tegenkomt? :D
Nou, dat valt nog tegen eigenlijk...
Man, er zitten bijna overal "duivelse koolhydraten" in! :(

Met "Kutten" is absoluut niets mis,
Nou nou Huggy...
Zo ordinair in een anders zo voorbeeldig log. ;)

oja goeie, mijn natuurlijke gewicht is ook zo rond de 150kg :D
Bij mij eigenlijk nog iets meer geloof ik... :D

Gewoon doen.
Dan heb ik helemaal geen kans meer...
Oh nee, jij zit dan enkele gewichtsklassen hoger dan mij! :D

Daar kijk ik echt naar uit! :o

[Link niet meer beschikbaar]
Dat bedoel ik! :p

Weet je..?
Ik zie het je gewoon doen man!
Go for it! :thumb:

Hoezeer "bevriend" ben je met die "vriend", Frans :gay: ;)

K_t k_t k_t!!!

Vandaag "even" geprobeerd een realistische nieuwe 1RM te zetten i.v.m. een schema in de aanloop naar de wedstrijd.

Dat ging dus niet goed... :o

Bankdrukken,
Warming up, en:
1x160 Fail!
1x160 Fail!
1x155 Fail!

Ik ga maar biljarten denk ik... :o

8x110 Smal, schouderbreedte.

De sets van 10 in het begin van een Coan cycle zijn teveel voor me gebleken.
Ik heb tot vandaag aan toe flink last gehad van mijn rechterschouder na die eerste training.
Ik ga dus niet hoog in reps zitten in het vervolg.

Al met al een dikke tegenvaller vandaag.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven