- Waardering
- 1.525
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Het deed me een beetje denken aan "iets" dat me vroeger eens is overkomen.haha ja geniaal filmpje, is uit een film maar kan me ff niet herinneren welke het was

We staan in een kroeg hier in teneuzen.
Beetje zuupen met de vrouwtjes er bij.

Terneuzen is een havenstadje, en dus waren er altijd veel "vreemdelingen" in de café's.
Staat er een ploegje personeel van een binnenvaart tanker bij ons in de buurt.
Iemand irriteerd iemand, en je weet hoe dat gaat...
Beetje duwen, beetje trekken, en die R'dammers beginnen me daar een partij te kankeren tegen ons, niet normaal.
Nou is er volgens mij niemand van buiten R'dam die het kan winnen van een R'dammer op dat gebied (al heb inmiddels mijn twijfels, sinds ik getrouwd ben met een van oorsprong Haagse, maar goed...) maar een Zeeuws Vlaming al helemaal niet!

Dus die gasten zijn ons daar verbaal even helemaal aan het afmaken.
Tot er ineens iemand van ons zo'n gast een stamp voor z'n smoel geeft, en de rest ook gelijk op die R'dammers duikt!

Man, dat was zo gaaf!
Die gasten wisten niet wat ze overkwam.
Ze werden niet echt afgerost hoor, want ze deden eigenlijk niets terug, dus kregen maar een paar klapjes, voor we ze met rust lieten.
Gelijk daarna kochten die gasten een biertje voor ons, en kwamen we aan de praat.
Ik zal nooit vergeten wat één van die mannen zei:
"het is gvd altijd hetzelfde hier in terneuzen, wil je eens gewoon lekker wat kankeren, krijg je gelijk een klap voor je muil!"

Heerlijk.

?