- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van een beest als jij accepteer ik dat als een zeer gewaardeerd compliment.

Ja, die gaan altijd wel goed.

Ja, het zijn er geen twee...

Ik heb ze wel vanaf 140 met een hook grip gepakt...

Van een beest als jij accepteer ik dat als een zeer gewaardeerd compliment.
Al moet er eigenlijk nog wel een 100kg bij om het echt te verdienen.![]()

Aha, oké.Nou gewoon, ik zie niet vaak een zware deadlift hier voorbij komen

Let's hope so.

Bedankt, maar ik vergelijk het steeds maar met wat jongens hier op DBB trekken die 50, 60 of wel 70kg minder wegen...

Bedankt, maar ik vergelijk het steeds maar met wat jongens hier op DBB trekken die 50, 60 of wel 70kg minder wegen...
Ach, wie weet wordt het wel snel beter.![]()
. Ik denk dat iemand als jij veel en veel meer kan deadliften als je geen blessures krijgt.
Je hebt gelijk.Je moet jezelf natuurlijk ook de tijd geven om een lift weer goed onder de knie te krijgen. 180kg zo ineens is toch niet niks en met een gedegen opbouw gaat dat zeker meer worden.
Die bor's doen me weer aan dressed denken. Mooie training.

Hahaha, thanks dude.Jij pakt 160kg met BOR? Ik ga jou big H noemen nu!
Goed om te zien dat je ook weer squats en deadlifts doet, want zelfs ik merk er een belangrijke krachtsverbetering van ... enne dat vertrouwen komt zo weer terug, hoor.
Leuk dat je ook af en toe griptraining doet; misschien moet ik dat ook weer gaan doen - ik was al gevorderd met 10kg plates wat betreft plate curls.![]()
3x200kg laatst

Ja, dat herinnerde ik me zo ongeveer.

Kunnen jullie in dit artikel ook maar de helft lezen vanwege dat grijze gedeelte..?

Hahaha, thanks dude.
Ik vind mijn grip wat te zwak, maar heb meestal geen zin meer om er wat aan te doen...
Deadlifts kan ik tot een 160 met overhandse grip doen, maar da's zo'n beetje de max denk ik.
Nu ik erover denk, dat moet ik eens uitproberen!
Je bedoelt ook "Plate wrist curls" neem ik aan..?

Da's toch netjes.Toen mijn top nog 175kg was, heb ik ook eens 160 gepakt met overhandse grip; daarna ging het ook alleen maar met mixed grip ...
Ja, ik kan ook plate wrist curls doen met 10kg, net zoals plate (bicep) curls.
Ik merk echt wel dat mijn grip verbetert d.m.v. zware deadlifts en ik ben ook begonnen met suitcase deadlifts: die zijn pas zwaar (ook voor je core)!