AndroidHealthClinic

Ouwe vent log from "H.E.L. 2010" (Hummer's echte leven vanaf 2010)

netjes man :) die BORs zijn zeker erg sterk

• Topic Starter Topic Starter
Van een beest als jij accepteer ik dat als een zeer gewaardeerd compliment. :D
Al moet er eigenlijk nog wel een 100kg bij om het echt te verdienen. ;)

Ja, die gaan altijd wel goed.
Ik heb ze een tijdje geleden als eerste oefening eens met 180 kunnen doen.
Ik heb nogal een kleine ROM ivm met mijn buik. ;)
Jammer dat ik je niet gezien heb in Hoofddorp.

Hoho das één deadlift hé !
Ja, het zijn er geen twee... :p
Hoe bedoel je dat precies Big guy?

netjes man :) die BORs zijn zeker erg sterk
Ik heb ze wel vanaf 140 met een hook grip gepakt... :o
Thanks Big dude!

Nou gewoon, ik zie niet vaak een zware deadlift hier voorbij komen

180 is al een goed begin!

Bedankt, maar ik vergelijk het steeds maar met wat jongens hier op DBB trekken die 50, 60 of wel 70kg minder wegen... :o
Ach, wie weet wordt het wel snel beter. ;)

Daarom zei ik ook een goed begin:p. Ik denk dat iemand als jij veel en veel meer kan deadliften als je geen blessures krijgt.

En filmen als je jezelf wilt zien;)

Laatst bewerkt:
Ik ben niet zo film achtig, maar ik zal het eens overwegen want dit is niet goed. ;)

Je kunt er idd veel van leren als je jezelf eens ziet liften.

Je moet jezelf natuurlijk ook de tijd geven om een lift weer goed onder de knie te krijgen. 180kg zo ineens is toch niet niks en met een gedegen opbouw gaat dat zeker meer worden.

Die bor's doen me weer aan dressed denken. Mooie training.

Je moet jezelf natuurlijk ook de tijd geven om een lift weer goed onder de knie te krijgen. 180kg zo ineens is toch niet niks en met een gedegen opbouw gaat dat zeker meer worden.

Die bor's doen me weer aan dressed denken. Mooie training.
Je hebt gelijk.
Jammer dat we niets meer van Dressed horen éh.?
Ik neem aan dat de frustratie van zijn blesure hem te veel is om hier nog te kijken/reageren...

Jij pakt 160kg met BOR? Ik ga jou big H noemen nu! :D

Goed om te zien dat je ook weer squats en deadlifts doet, want zelfs ik merk er een belangrijke krachtsverbetering van ... enne dat vertrouwen komt zo weer terug, hoor. ;)

Leuk dat je ook af en toe griptraining doet; misschien moet ik dat ook weer gaan doen - ik was al gevorderd met 10kg plates wat betreft plate curls. :)

Jij pakt 160kg met BOR? Ik ga jou big H noemen nu! :D

Goed om te zien dat je ook weer squats en deadlifts doet, want zelfs ik merk er een belangrijke krachtsverbetering van ... enne dat vertrouwen komt zo weer terug, hoor. ;)

Leuk dat je ook af en toe griptraining doet; misschien moet ik dat ook weer gaan doen - ik was al gevorderd met 10kg plates wat betreft plate curls. :)
Hahaha, thanks dude.
Ik vind mijn grip wat te zwak, maar heb meestal geen zin meer om er wat aan te doen...
Deadlifts kan ik tot een 160 met overhandse grip doen, maar da's zo'n beetje de max denk ik.
Nu ik erover denk, dat moet ik eens uitproberen!
Als ik dan mixed grip pak, hoef ik me om de grip geen zorgen te maken, en geen aandacht aan te besteden, maar als oefening is het wel leuk om eens te kijken hoe lang ik het vol kan houden.
Cor Paul doet het tot 200kg geloof ik. :thumb:
Je bedoelt ook "Plate wrist curls" neem ik aan..?

Hahaha, thanks dude.
Ik vind mijn grip wat te zwak, maar heb meestal geen zin meer om er wat aan te doen...
Deadlifts kan ik tot een 160 met overhandse grip doen, maar da's zo'n beetje de max denk ik.
Nu ik erover denk, dat moet ik eens uitproberen!
Je bedoelt ook "Plate wrist curls" neem ik aan..?

Toen mijn top nog 175kg was, heb ik ook eens 160 gepakt met overhandse grip; daarna ging het ook alleen maar met mixed grip ...

Ja, ik kan ook plate wrist curls doen met 10kg, net zoals plate (bicep) curls. :D

Ik merk echt wel dat mijn grip verbetert d.m.v. zware deadlifts en ik ben ook begonnen met suitcase deadlifts: die zijn pas zwaar (ook voor je core)!

Laatst bewerkt:
Toen mijn top nog 175kg was, heb ik ook eens 160 gepakt met overhandse grip; daarna ging het ook alleen maar met mixed grip ...

Ja, ik kan ook plate wrist curls doen met 10kg, net zoals plate (bicep) curls. :D

Ik merk echt wel dat mijn grip verbetert d.m.v. zware deadlifts en ik ben ook begonnen met suitcase deadlifts: die zijn pas zwaar (ook voor je core)!
Da's toch netjes. :thumb:

geweldig die deadlifts en bbrows ( t*ring jantje man )
ik begrijp je goed met die deadlifts - ik heb dat soms ook dat gevoel ( als het maar goed gaat ) it's a mental thing you know

Terug
Naar boven