- Waardering
- 1.518
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

...jij zult namelijk voornamelijk sterker worden en je pa voornamelijk ouder...sorry Johnny, maar dat is de realiteit...er komt een dag dan is Nick sterker dan jou 
Ik begrijp wat je bedoelt
Ik maak voor mezelf altijd de mooiste schema's, om me vervolgens er niet aan te houden
Een schema is een doel, niet het middel...als in het schema staat dat je vandaag 5x3x120 moet drukken en je voelt aan dat je dit ook met 125kg kunt doen, dan doe het! Voel je echter aan dat het met 115kg alreeds te zwaar is, luister dan ook naar je lichaam.
Het is heel verstandig om naar je body te luisteren, want we willen graag allemaal sterker worden maar vooral toch ook heel blijven.
Ik zou er niet aan moeten denken om 5/6 dagen per week te trainen, ik zou nog geen deuk meer in een pakje boter kunnen drukken![]()

Hmmm...
Ik kan niet wachten tot de dag daar is dat ie zijn vader eens even goed vernederd tijdens een training.
Ik zal trots zijn als "een aap met zeven lullen"!![]()
das is nie niks. Nu zit ze in dienst op de KMS te weert
. Tja mijn trainingsmaatje is weg en ik moet daar nog steeds aan wennen

.Thanks Ove, dat doet een ouwe vent goed.

Ik heb vroeger (met) een vrouwtje getraind van 45kg.Dat kan ik me heel goed voorstellen Johnny. Ik heb 2 meiden dus!!!!!, alleen de jongste trainde altijd met me mee. Ze is ook berensterk voor haar lichaamsgewicht (62 kg) bv een bench van 70kgdas is nie niks. Nu zit ze in dienst op de KMS te weert
. Tja mijn trainingsmaatje is weg en ik moet daar nog steeds aan wennen
.

Ik heb vroeger (met) een vrouwtje getraind van 45kg.
Dat vond ik juist hartstikke mooi.
Er zijn genoeg gasten die (redelijk) serieus trainen, maar meisjes en vrouwen is toch specialer.
Klinkt me als een echte 'mannetjesputter' die dochter van je.
70kg banken bij een lich. gew. van 62kg!
Da's ongeveer net zoiets als Nick qua prestaties.
Je dochter op de wedstrijd laatst was dan je andere dochter denk ik..?
Leek me een mooie meid (zo van een eindje)
En zonder je trainingsmaatje trainen gaat je tot nu toe niet slecht af.![]()
Het leek me een mooie meid.Nee dat was de dochter(19) waar ik het hier over heb. Ze vind de krachtsport geweldig en gaat altijd met me mee als ik naar wedstrijden wil gaan kijken . Mijn oudste dochter is 21 en heeft met onze sport helemaal niets.

Mijn zus zit ook in de KMS, misschien kennen ze elkaar wel.Nee dat was de dochter(19) waar ik het hier over heb. Ze vind de krachtsport geweldig en gaat altijd met me mee als ik naar wedstrijden wil gaan kijken . Mijn oudste dochter is 21 en heeft met onze sport helemaal niets.

Mijn zus zit ook in de KMS, misschien kennen ze elkaar wel.
Ik vind dat je heel verstandig traint hummer, terwijl je het plezier er goed inhoudt!![]()

Hummer;5067964[B zei:]Het leek me[/B] een mooie meid.
Ik heb ook zo'n stuk, maar dan van 18.![]()

Yentl Sieron

anders is het zo stil heHahaha, nee hoor, nu wordt er toch nog iets in gezet, want trainingen beginnen morgen pas weer.![]()