AndroidHealthClinic

Ouwe vent log from "H.E.L. 2010" (Hummer's echte leven vanaf 2010)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.122
Ik train al zo vaak niet Niels. ;)

posten!

Welcome Back Johnny...ik weet dat je er weer bent, Nick heeft al gelogd ;)
Hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad en niet op de vlucht voor de bosbranden in Portugal bent moeten gaan.

Ik verheug me erop om jullie maandag te zien...neem ook eens je benchshirt mee...als het goed is hebben jullie het inmiddels, toch? :)

• #1.125
Yep I'm back! :D
Maandag de eerste training éh Hugz. ;)

• #1.127
Viel wel mee.
Als je met het gezin gaat, kom je niet snel in de omstandigheden om echt veel te drinken éh. ;)
Gisteravond wel even een beetje, samen met mijn broertje. :D

Welcome back :D

aha de grote man is terug
welkom

• #1.130
Thanks Dudes!

Viel wel mee.
Als je met het gezin gaat, kom je niet snel in de omstandigheden om echt veel te drinken éh. ;)
Gisteravond wel even een beetje, samen met mijn broertje. :D

Ik heb zelf ook de afgelopen 4 weken af en toe te veel alcohol genuttigd;). Tja, het feest is nu weer voorbij en moet ik weer 1 jaartje wachten voordat ik me weer kan laten gaan:D

Geen drank? Je hebt er toch een kleurtje opgedaan mag ik hopen?

• #1.133
Geen drank? Je hebt er toch een kleurtje opgedaan mag ik hopen?
Ruim voldoende "halve litertjes/large beers", Pernod en wat Sangria gedronken natuurlijk... :rolleyes:
En ik ben "zo bruin als een n*ger"! :D (allez volgens mijn vrouw ben ik nog nooit zo bruin geweest ;) )

• #1.137
missch had je 1 van je kinderen daar moeten laten :D
Hmmm... :scratch:

Mijn vrouw wilde op een gegeven moment die van haar wel terug op het vlegtuig zetten. :D
Volgende keer mag alleen Nick nog mee. ;)

Als ik sommige van die Portugese poppetjes daar zo eens bekeek, had ik trouwens nog wel wat meer kilo's mee naar huis willen nemen. :doggy:
Voor een vrijgezel als jij zeker een aanrader om naar de Algarve te gaan als de Portugezen ook vakantie hebben. ;)
Man... :wanker:

bedankt voor de tip, zal het onthouden... heb momenteel even m'n handen vol :D

Terug
Naar boven