- Waardering
- 1.515
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Oh shit, dan hangen die Amerikaanse "networks" straks ook weer allemaal "aan de lijn"...Wordt ook nog eens uitgezonden op Eurosport en RTL7 John

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh shit, dan hangen die Amerikaanse "networks" straks ook weer allemaal "aan de lijn"...Wordt ook nog eens uitgezonden op Eurosport en RTL7 John

Oh shit, dan hangen die Amerikaanse "networks" straks ook weer allemaal "aan de lijn"...![]()

Wie weet..?

Bedankt mannen.

Hahaha, ik geef eerlijk toe dat ik zat te denken aan een 160kg toen ik me opgaf voor deze wedstrijd, maar daar zal ik toch een kilootje of 15 onder blijven denk ik...

hahaha, ik geef eerlijk toe dat ik zat te denken aan een 160kg toen ik me opgaf voor deze wedstrijd, maar daar zal ik toch een kilootje of 15 onder blijven denk ik...
misschien als ik een goede dag heb 10 kilo..?
145 - 150 hoop ik.
Wel confronterend als je het zo neerzet trouwens...
Ik heb ook geen idee of de wedstrijd atmosfeer gunstig is voor mij, of juist desastreus zal blijken te zijn.
Morgenmiddag zullen we het weten.
ik hoop eigenlijk nog meer dat het voor nick weer lekker gaat.
Bedankt.
Dat zou een wonder zijn, en ik hoop dan in een potje te mogen pissen.

Dat doe ik me gelukkig niet.

Dan zal mijn prestatie morgen je waarschijnlijk niet verbazen.Ach in een wedstrijd komt de agressie los wie weet waar je toe in staat bent! 160 zou me niets verbazen van jou!

. Ik zal vanuit limburg je aanmoedigen Johnny[Afbeelding niet meer beschikbaar]Het heeft toch geholpen denk ik Frans, want ik heb 150 op een fatsoenlijke manier kunnen drukken vanmiddag.De grote dag is gekomen tripel trapel tripel trap. Ik zal vanuit limburg je aanmoedigen Johnny[URL]http://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley1058.gif[/URL]

Het heeft toch geholpen denk ik Frans, want ik heb 150 op een fatsoenlijke manier kunnen drukken vanmiddag.
130/140/150