weak01
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 117
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks, Big Guy!

De 4de!!!Mooi man, proficiat en welke plek heb je met dit mooi resultaat behaald?![]()
van de 4 deelnemers in mijn klasse, maar dat wist ik vantevoren, dat ik laatste zou worden...Bedankt Pjotr.netjes drie goede beurten en 150kg volgende wedstrijd wat meer komt goed

Thanks.

Thanks

Thanks

Thanks Sanca.

Bedankt Nr.1Proficiat kerel met 3 goede beurten op je 1e wedstrijd!
Tactisch heel goed begonnen met die safebeurt van 130kg, waardoor je lekker in de wedstrijd kwam...vervolgens zonder problemen 140kg en tenslotte heel overtuigend ook nog 150kg. Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht dat het vandaag erin zou zitten, en dacht dat je op 140-145kg zou stranden.
Je hebt het dan ook voortreffelijk gedaan.
150kg is een mooi gewicht wat niemand je meer afneemt.
Nu heb je een mooi doel voor een volgende wedstrijd!
Ik verwacht dat als je heel blijft (en dat hoop ik van ganser harte) dat je het me volgend jaar serieus moeilijk gaat maken!![]()

Als je bij een ouwe vent zoals ik van een toekomst kan/wil spreken wel ja.Netjes hummer! Een nette 150 geeft vertrouwen voor de toekomst.

In onze haast zijn we de camera vergeten Frans...

(I wish! Er waren een paar mooie exemplaren bij!
)Als je bij een ouwe vent zoals ik van een toekomst kan/wil spreken wel ja.
Thanks anywayz my friend.
?In onze haast zijn we de camera vergeten Frans...
Ik heb wel gehoord van anderen dat er wat van die jonge vrouwen foto's namen van me, maar ik weet niet of die op het forum zitten...(I wish! Er waren een paar mooie exemplaren bij!
)
charmeur
Ja, het is heel anders dan een "gymbeurtje" maar door al mijn blessures en pijntjes druk ik eigenlijk altijd zoals het op een wedstrijd van je verwacht word, dus is het voor mij misschien iets minder aanpassen dan voor sommigen.

Yep, op een clubwedstrijdje 23 jaar geleden na, was dit mijn eerste.150kg is gewoon sterk, daar kan ik nog van dromen.
Dit was je eerste wedstrijd toch? Last van zenuwen?

Nooit!
Mijn doel is nu 180!
Daar zou ik echt hééééél blij mee zijn.
Deze wedstrijd heeft me wel gretiger gemaakt dan ik ooit had gedacht.
Ik heb nu al zin om serieus te gaan trainen hiervoor.![]()

maar nu 2 dagen niet meer trainen, duzzz...