XXL Nutrition

Ouwe vent log from "H.E.L. 2010" (Hummer's echte leven vanaf 2010)

ja ik heb vandaag met gym 2,5km moeten rennen.... kan nooit goed zijn ;)

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------

En vanmiddag ook nog even naar "de stad" en "de markt" geweest, dus je snapt wel dat ik er even "helemaal doorheen" zit... :rolleyes:
Voor de zekerheid dus maar even wat "Hollandse nieuwe" gegeten op de markt om spiermassa verlies tegen te gaan.
Twee haantjes meegenomen voor bij de frites vanavond.
En na het eten een afspraak te gaan darten(?!!!) met mijn broertje en wat zuiplappen/collega's van mijn werk. ;)
Ik hoop maar dat het genoeg is om overmatig vetverlies tegen te gaan na al die cardio. :roflol:

Ja, maar jij bent nog een jonge vent, een jongetje eigenlijk nog maar. :D
Op jouw leeftijd zwom ik het kanaal geregeld over! ;) (wandelen heb ik nooit graag gedaan...) :rolleyes:
niet naar Engeland maar die van gent naar terneuzen ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.262
Misbakseltje.... :mad:

Het was eigenlijk humoristisch bedoeld :p...ik heb gelukkig nog geen problemen met lopen...het enige waar je op zou moeten letten als zwaargewicht is dat je een stevig paar schoenen hebt - ter bescherming van je gewrichten - en dat je niet te hard van stapel wilt gaan, toch? :) Iedereen zou wat meer moeten lopen, fietsen of zwemmen...het zijn uitstekende vormen van lichaamsbeweging waar wij over het algemeen in onze moderne samenleving - die van alle gemakken is voorzien - te weinig aan doen.

amen :)

• #1.266
I know, probeer die luie hummer alleen een beetje een schop onder z'n hol te verkopen :D
En dat is gelukt, ik heb vandaag heel het ziekenhuis doorgelopen...

You is back..? :thumb:

---------- Toegevoegd om 09:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:45 ----------

Vandaag naar het ziekenhuis geweest.
15 oktober onder het mes.
Onderarm...

Getverdegetver!
Daar heb ik dus echt helemaal geen zin in...
Benieuwd hoe dat zal gaan op de wedstrijd in november...

Onder het mes? Gaan ze een meisje van je maken Hummer? :heart:

• #1.268
Onder het mes? Gaan ze een meisje van je maken Hummer? :heart:
Ja, ik heb de eer om na de operatie te gaan trainen onder Pjotr om Ielja wat tegenstand te gaan geven bij het bankdrukken. ;)
:jk: natuurlijk! :D

Nee man, ik heb een grote afzichtelijke bobbel op mijn onderarm die eruit moet... :janken:

---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:56 ----------

Ik zou wel een flinke meid zijn natuurlijk... :wanker:

altijd vervelend als er in je gesneden moet worden.
niet te hopen dat je zonder die bobbel scheef gaat bankdrukken:D

• #1.270
Misschien druk ik zonder die bobbel wel dik 50kg meer dan nu..? :D

misschien kunnen ze die bobbel op je borst zetten voor een kleinere rom:D

• #1.273
f**k DE! gewoon een beetje drukken.

Elleboog lijkt iets te beteren, en de schouder voelt zelfs nog iets beter.

Bankdrukken,
50x20
10x70
5x70
5x90
3x110
3x120
3x130

Na het uitnemen van de halter met 140kg heb ik hem teruggelegd om me te behoeden voor een verslechtering van de blessures.

Ik moest eigenlijk een DE dagje doen, maar daar had ik geen zin an. ;)

hmm succes met je onderarm man. hopelijk is het niets ernstigs.

lekker weer even getraind en verstandig geweest. je gaat de goede kant op want in het begin van het log was het eigenlijk steeds 'ik heb het weer verdoet en blabla' ;)

wat is een 'de' dag ?
nice 3x130 big man

• #1.276
Het gaat inderdaad wat beter dan even geleden.
Het is nog niet goed hoor, maar dat komt misschien nog wel.
De gewichten vallen me alleen nogal tegen...
Maar op de wedstrijd ging het gelukkig redelijk (boven verwachting) goed.
Ik probeer naar de volgende wedstrijd op 21 november toe, nog wat te verhogen in mijn max.
Ach, ik scharrel nog wel wat door, en doe maar net waar ik zin in heb, en geen last van heb. ;)

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

wat is een 'de' dag ?
nice 3x130 big man
DE = "Dynamic Effort" Ove.
Dan doe je hele snelle herhalingen in sets van 2-6 (meestal 3 ;) ) met 40-60% van je 1RM.
Zie "Westside" enzo.

---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

De operatie die ik 15 oktober moet ondergaan heeft trouwens niets met de blessure te maken hoor.
De blesure is echt in mijn elleboog.
Ruim een jaar geleden met het benkdrukken opgelopen...
De operatie is een cm of 10 boven mijn pols aan de binnenkant van mijn arm.

ach, het is uiteindelijk wel 130kg waar je mee bezig bent... dat betekent toch dat je bijna jezelf kan bankdrukken :)

• #1.278
ach, het is uiteindelijk wel 130kg waar je mee bezig bent... dat betekent toch dat je bijna jezelf kan bankdrukken :)
Hahaha, ik kan gelukkig zeggen dat ik op een NPB wedstrijd meer dan mijn lichaamsgewicht van 146kg heb gedrukt, en in de sportschool kan ik op een goede dag misschien wel 6x mijn lichaamsgewicht drukken. ;)
Alleen heb ik niet altijd "goede" dagen... :rolleyes:

• #1.280
Me too ;)

Hoop dat je geen "naweeën" van de operatie zult hebben, en lekker door kunt blijven trainen :).
Ja inderdaad, alhoewel de doktoren me niet echt gerusgesteld hebben moet ik zeggen.
Ik heb al eens van dat weefsel weg laten halen, en toen was het even een plaatselijke verdoving, en ik ging werken.
Maar nu verwachten ze "meer" en ga ik volledig onder narcose omdat ze waarschijnlijk dieper en verder moeten snijden...
Nou ja, ik hoop er maar het beste van. ;)

Terug
Naar boven