- Waardering
- 1.439
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens de fysio waren mijn rotator cuff spieren wat overbelast geweest, en het gewricht waar mijn sleutelbeen in zit is geïrriteerd.nog last van je schouder ? wat heb je daar aan dan ?
Ja, maar met rust gaat het ook niet over, dus misschien als ik voorzichtig opbouw qua %1RM en laag in volume blijf dat het wel beter gaat.Beter weet je helemaal zeker dat je het gaat redden, je moet nog een tijdje meegaan hé maat

Ik doe al weken niet veel bijzonders en het schiet niet op, dus ik ga weer over op negeren.![]()
nog wat alcohol erbij tegen de pijn en het komt helemaal goed 
Ik zal er eens om gaan.
Bedankt voor de tip!
Zal mijn vrouw ook weten te waarderen.
Ik heb alleen maar verstelbare dumbbells natuurlijk, en dat vind ik toch zo klote werken....

Maja, je moet er iets voor over hebben 
Ik vind eigenlijk dat het een beetje vanzelf moet gaan.![]()

Dumbbell presses:
7878090x14 Doet pijn...
Bankdrukken:
8x60
6x3x90 Ben me een nieuwe techniek aan het aanleren. Schouders samen trekken en naar beneden duwen. De meeste reps waren op snelheid al deed het nog wel wat pijn soms...
Gewoon gestaag doorgaan denk ik.
Dumbbell rows:
2x8x55
Neck harness:
3x10x10
Lying neck curls:
3x10x10
Direct na het ontwaken maar even gedaan zonder eten of drinken.
Goed voor de lijn...
K_tzooi!![]()
. Tis jammer dat je vaker last hebt van pijntjes en kwaaltjes...ik vraag me wel eens af hoe je progressie zou zijn als je eens een jaar lang pijn/kwaalvrij zou kunnen trainen.