- Waardering
- 1.439
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Mijn schouderbladen samen trekken deed ik al lang, maar ik denk dat ik mijn schouders teveel omhoog deed (richting mijn oren zeg maar.)
Door dat te doen heb ik nu een irritatie aan het gewricht waar in je schouder je sleutelbeen zit...
Door nu juist de andere kant op te trekken (richting mijn "taille"!!!!
) hoop ik deze ellendige blessure te ontzien en er van af te geraken.
Nu na zo'n traininkje voelt mijn schouder trouwens stukken beter dan daarvoor.
Nu heb ik ook wel lekker warm gebaddert en gedouched, dus wie weet helpt dat er ook wel aan, maar toch...
Misschien moet ik gewoon iedere dag drukken net als Luc...
Als ik blessure vrij zou blijven, zou ik waarschijnlijk nog steeds niet met de sterksten in mijn klasse mee kunnen, omdat ik eigenlijk maar een klein mannetje in een te dik lichaam ben.
Ik hoor eigenlijk in de klasse tot 100kg thuis, maar ben gewoon 40kg te zwaar...
That's the diffrence Hugster.
Door dat te doen heb ik nu een irritatie aan het gewricht waar in je schouder je sleutelbeen zit...
Door nu juist de andere kant op te trekken (richting mijn "taille"!!!!
) hoop ik deze ellendige blessure te ontzien en er van af te geraken.Nu na zo'n traininkje voelt mijn schouder trouwens stukken beter dan daarvoor.

Nu heb ik ook wel lekker warm gebaddert en gedouched, dus wie weet helpt dat er ook wel aan, maar toch...
Misschien moet ik gewoon iedere dag drukken net als Luc...
Als ik blessure vrij zou blijven, zou ik waarschijnlijk nog steeds niet met de sterksten in mijn klasse mee kunnen, omdat ik eigenlijk maar een klein mannetje in een te dik lichaam ben.

Ik hoor eigenlijk in de klasse tot 100kg thuis, maar ben gewoon 40kg te zwaar...

That's the diffrence Hugster.

hoppa!