MuscleMeat

Peanut's road to mm: In het land zonder benen is éénbeen koning

Hoeveel procent sta je ongeveer denk je ?
Ziet er nog steeds wel flink buff uit !

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel procent sta je ongeveer denk je ?
Ziet er nog steeds wel flink buff uit !
Thanks. Spiermassa wel behouden idd, maar de volheid is er wel uit. Vooral vergeleken bij m'n bulk pics. 12-13 zoiets. Nu even flinke deficit maken komende tijd, misschien T3 als ik nog wat lager sta en dan ben ik gelukkige man.

Thanks. Spiermassa wel behouden idd, maar de volheid is er wel uit. Vooral vergeleken bij m'n bulk pics. 12-13 zoiets. Nu even flinke deficit maken komende tijd, misschien T3 als ik nog wat lager sta en dan ben ik gelukkige man.

Ach straks als je weer boven onderhoud zit en gaat bulken is die volheid vanzelf weer terug.
Ben benieuwd hoe je er bij staat onder de 10, wat weeg je op dit moment ?

Even update. Gister laatste inject gezet met 1gr test. Hierna bridge en cleanbulk. Houd erg veel vocht vast (huu no shit 1gr test huu) maar na flink wat vocht te verliezen zie je toch dat ik een pak droger ben geworden

foto.jpg

Wtf animal

t*ring, gooi eens een rijtje van progress pics online want dit ziet er wel ziek uit.
Ga je net zoals Calum voor de classic look?

Beest Joe

Fucking buff.

Bridge? Blijf je lang ON of zit je inmiddels aan de TRT?

Gvd peanut miriiinnn

t*ring, gooi eens een rijtje van progress pics online want dit ziet er wel ziek uit. Ga je net zoals Calum voor de classic look?
Zal ze ff maken zodra al 't vocht uit m'n lijf is over 2-3 weken. Dacht dat spelen met zoutinname wel wat zou betekenen maar uiteindelijk nog steeds een vochtbolletje geworden.

Doel is uiteindelijk gewoon een beetje de Rob S of Matijaz look
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/eindelijk-weer-100-a-373523/#post8722538

Ja idd ziek lijkt wel of die een been mist
:s hoe wee jij da
Tenk joe
Fucking buff. Bridge? Blijf je lang ON of zit je inmiddels aan de TRT?
Volgende week bridgen ja. Dan weer een bulk en dan even off. Enige wat me weerhoudt om gewoon TRT/cruisen-blasten is dat ik nog geen kinderfiguren op de wereld heb gezet.
Nice mane, bruut! Wa meten die armpkes goeie
Hee dank
45-45,5 ongeveer
:$

Holy f**k, monster!

Goed fysiek Peanut, nog updates van het trainen?

Goed fysiek Peanut, nog updates van het trainen?
Vrij weinig aan het handje. Bridgen dus trainingen zijn elke keer hetzelfde. Geen krachtverlies, maar komt verder ook niks bij. Probeer momenteel gewoon even alles vast te houden. Over een paar weken weer bulken op test/tren.

Bedankt voor de update

Leuk om van je te horen

Groeten

Hoeveel test & tren ga je zetten in de bulk ?

Terug
Naar boven